Het stamcafé III

01-02-2016 07:19 3014 berichten

Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 februari 2016 @ 17:28:

Ik krijg altijd zo'n trek in vette bek van die broodtrommeltopics. Na acht pagina's zou ik zelfs een kapsalon aandurven.Jij ook al?
Waar zijn die topics?
Meestal op Kinderen. De huidige heet 'pakjes drinken mee naar school? ' De goede moeders vliegen je weer om de oren.
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 februari 2016 @ 17:38:

Meestal op Kinderen. De huidige heet 'pakjes drinken mee naar school? ' De goede moeders vliegen je weer om de oren.

Ik word er ook wat kriebelig van.

Gezond is belangrijk, helemaal mee eens. Maar ik snap dat tegen elkaar opboksen niet zo.
En je moet er vooral niks van zeggen, want dan voel je je natuurlijk aangesproken.
Vanmorgen uitslag van de kweek. Niks.

Over 2 weken moet ik weer urine brengen. Want dat er bloed in zat dat hoort niet.

Ik snap er helemaal niks van,hoor. Ze heeft nog steeds pijn bij het plassen, zowel tussen haar benen als in haar buik.

Heb wel een afspraak gemaakt bij de huisarts zelf, maar kunnen pas woensdag terecht. Afwachten dus maar...
Ik heb er net even zitten scannen
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 februari 2016 @ 17:43:

En je moet er vooral niks van zeggen, want dan voel je je natuurlijk aangesproken.Dit ook ja. Laat dan maar... ieder doet t anders en niks is per definitie goed. Ik ben van mening dat melk niet gezond is en ik heb ook mijn twijfels of er echt nog zoveel vitaminen in groenten en fruit van de supermarkt zit. Maar ja je geeft het natuurlijk alsnog, elke dag friet is ook niet alles.
Vanavond eet ik fijne ouderwetse sudderlapjes,sperziebonen en aardappelen..

Vast een bodempje aanleggen voor morgen dan heb ik een feesie
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 februari 2016 @ 17:38:

Meestal op Kinderen. De huidige heet 'pakjes drinken mee naar school? ' De goede moeders vliegen je weer om de oren.Jij hebt 'de beste moeder van de dag' award gewonnen..
Het duurde even voordat ik wist wat het origineel van Fast Car was. Tracy Chapman.

https://www.youtube.com/watch?v=Orv_F2HV4gk
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 februari 2016 @ 17:28:

Ik krijg altijd zo'n trek in vette bek van die broodtrommeltopics. Na acht pagina's zou ik zelfs een kapsalon aandurven.

Ik had de verkeerde qoute

Jij ook al? Stel dat je met die kinderen naar de Mac gaat, zonder goedkeuring te vragen aan de ouders, heb je meteen bonje(

even buitengesloten dat er geen kinderen last hebben van allergie, dan is het een ander verhaal.
quote:MalleBabbe1 schreef op 04 februari 2016 @ 17:54:

[...]

Jij hebt 'de beste moeder van de dag' award gewonnen.. Ik vrees van niet. Ik gaf ze namelijk wel eens een Wicky mee. Of, oh gruwel, een Liga Milkbreak. Ik heb echt geen puf om iedere morgen tabouleh-salades klaar te gaan staan maken hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Peacy schreef op 04 februari 2016 @ 14:57:

[...]

Val niet onder het minimaniveau. Maar student. Ga eens kijken of dat wat is!Of CJP
Later is nu
https://www.youtube.com/watch?v=uxpDa-c-4Mc Deze zocht ik.

Oeeeeh, wat een baard...
Mijn kind weigerde water, thee, melk, alles wat niet zoet was. Ik vind de opmerking van Miffy daarin wel zinnig: borstvoeding is hartstikke zoet, dus hoezo wil je je kinderen niet aan zoet wennen?
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:snjokorn schreef op 04 februari 2016 @ 15:18:

[...]

Komt eraan:

[afbeelding]

proost!

[afbeelding]Mjummmm.. Ik kan niet kiezen waarmee te beginnen!,
Later is nu
Ik heb aardappels, sjalot en courgette gegeten. Wel een lepel vette yoghurtdressing erbij.

Zonder vet glijdt het niet. Veel suiker maat slaperig. Ik ga denk ik nog een rondje lopen.

Ik heb nog zin in een lekker toetje. Misschien een bakje yoghurtijs halen en chocolade toe...

Ach, koffie is nog steeds op...
quote:Solomio schreef op 04 februari 2016 @ 18:06:

Mijn kind weigerde water, thee, melk, alles wat niet zoet was. Ik vind de opmerking van Miffy daarin wel zinnig: borstvoeding is hartstikke zoet, dus hoezo wil je je kinderen niet aan zoet wennen?Pcies. En iets zegt me dat het juist de BV maffia is die evolueert tot quinoabrigade.
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 februari 2016 @ 18:03:

[...]

Ik vrees van niet. Ik gaf ze namelijk wel eens een Wicky mee. Of, oh gruwel, een Liga Milkbreak. Ik heb echt geen puf om iedere morgen tabouleh-salades klaar te gaan staan maken hoor.
Wij gaan zo heerlijk een stoofpotje met rijst eten uit de crockpot.
quote:Lady_Voldemort schreef op 04 februari 2016 @ 18:19:

[...]

Pcies. En iets zegt me dat het juist de BV maffia is die evolueert tot quinoabrigade.Ik vrees het ook..
Ik moet stoppen met de pabo. Ik heb vandaag mijn boeken binnen gekregen en dat gaat nooit in mijn boekenkast passen.
Oh, Moi, gelijk weggooien dan maar.

Wel erg jammer, je had je er zo op verheugd.
Ok welke vrouwen van het stamcafé van ongeveer 45 jaar zouden zichzelf beschrijven als een jonge vrouw? Ik ben 47 en zou mezelf echt geen jonge vrouw meer noemen. Voor mij zijn jonge vrouwen meer onder de 30 ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven