Het stamcafé III

01-02-2016 07:19 3014 berichten

Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!
quote:Sapsorrow schreef op 05 februari 2016 @ 22:43:

Hee het is vrijdagavond he, je mag opblijven hoor. Wat is het hier idd rustig. Nou dan kan ik mooi even rolschaatsen hier. O of hooveren! Dat wil ik, zo'n hooverding. Kan Leo best betalen. Ik heb hier net toch twee kinders naar boven gestuurd. Opblijfavond is zaterdag bij ons, zaterdag moeten ze sporten. Puber van 12, ligt er dan toch wel voor 22.00 uur in. Puber van 16 mag het meer zelf bepalen, maar die heb ik net wel geadviseerd naar bed te gaan. Hij moet morgen al weer vroeg langs de lijn staan bij zijn F-jes, dus nam het advies zonder morrren aan.
Alle reacties Link kopieren
Wooheee! Kijk mij gaan.

Er zijn dansgroepen die zo'n ding gebruiken, echt knap. Ik kan mezelf al nauwelijks staande houden op rolschaatsen.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:fietsie schreef op 05 februari 2016 @ 22:50:

[...]

Ik heb hier net toch twee kinders naar boven gestuurd. Opblijfavond is zaterdag bij ons, zaterdag moeten ze sporten. Puber van 12, ligt er dan toch wel voor 22.00 uur in. Puber van 16 mag het meer zelf bepalen, maar die heb ik net wel geadviseerd naar bed te gaan. Hij moet morgen al weer vroeg langs de lijn staan bij zijn F-jes, dus nam het advies zonder morrren aan.Ow. Da's jammer. Dan moeten wij maar op de hoverboards spelen. Homo ludens!
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Lijkt me leuk, met mijn hoofd boven dan en mijn voeten op dat dink.
quote:Kia-Ora schreef op 05 februari 2016 @ 22:46:

[...]

Je hebt nog steeds ballen .

allemaalBallen? Help. Mis ik iets? :p
hallo kia
very metal
quote:Peacy schreef op 05 februari 2016 @ 22:55:

[...]

Ballen? Help. Mis ik iets? :pJe kerstballen
quote:fietsie schreef op 05 februari 2016 @ 22:55:

Lijkt me leuk, met mijn hoofd boven dan en mijn voeten op dat dink.Mm misschien wel verstandig. Ik ben een beetje draaierig nu.
quote:Peacy schreef op 05 februari 2016 @ 22:55:

[...]

Ballen? Help. Mis ik iets? :pVan die glanzende kerstachtige dingen .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:-KING- schreef op 05 februari 2016 @ 22:57:

hallo kiaHej King
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
harige ballen in je boom.
very metal
quote:Kia-Ora schreef op 05 februari 2016 @ 23:02:

[...]

Van die glanzende kerstachtige dingen .Kiaaaaaa!!!!!
quote:-KING- schreef op 05 februari 2016 @ 23:03:

harige ballen in je boom.Ik wil niks weten van jouw harige boom
Hahaha, ja. Ik kan geen leuke nieuwe vinden!
quote:Sapsorrow schreef op 05 februari 2016 @ 23:00:

[...]

Mm misschien wel verstandig. Ik ben een beetje draaierig nu. Tja, dat zou ik ook krijgen en de kans dat ik iets breek neemt op zich dan ook behoorlijk toe. Heb geen tijd voor been in het et gips oid.
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 februari 2016 @ 23:04:

[...]

Kiaaaaaa!!!!! Lady
quote:Peacy schreef op 05 februari 2016 @ 23:07:

Hahaha, ja. Ik kan geen leuke nieuwe vinden!Mag ik helpen zoeken?
quote:Peacy schreef op 05 februari 2016 @ 23:07:

Hahaha, ja. Ik kan geen leuke nieuwe vinden!
quote:Moiren_ schreef op 05 februari 2016 @ 23:10:

[...]

[afbeelding]De laatste letter klopt niet .
quote:Kia-Ora schreef op 05 februari 2016 @ 23:10:

[...]

De laatste letter klopt niet .Boeie
quote:Lady_Voldemort schreef op 05 februari 2016 @ 23:05:

[...]

Ik wil niks weten van jouw harige boom grote harige stierenkloten, geeft een heel warme kerstsfeer hoor.
very metal
Zet je kloten anders op een hoverboard, king! Hebben we er nog een beetje lol aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven