Het stamcafé III

01-02-2016 07:19 3014 berichten

Welkom in het stamcafé, een old English inn deze keer.

Waar voor- tijdens- en nagepraat kan worden over van alles en nog wat door oudgedienden, middellang aanwezigen en eerstejaars. Maakt niet uit, zolang je maar sfeerverhogend bent.

Hier wordt ouderwets gekeuveld, gedeeld, gelachen en meegeleefd.

Zuigen: alleen stof.

Fitties uitvechten: graag elders.

Kom er in en geniet van good old forumpret!

Nah, en je dag kan niet meer stuk, neem ik

zomaar aan.
Alle reacties Link kopieren
Cool Leo, ik was even afgeleid door de pubers, die allebei al wakker zijn. Dat is dus niet echt des pubers.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Sapsorrow schreef op 06 februari 2016 @ 02:16:

Ik heb geen idee waar je het over hebt met tatou maar het klinkt niet erg gezellig. En dat mag niet van Leo he, al is ze nu naar bed.

Ik wil hier nog even op terugkomen, naar aanleiding van het gesprek tussen DP en Tattou:

Tattou, je gaat dit waarschijnlijk nooit lezen maar ik wil je even bedanken voor de manier waarop je omging met de situatie.

Inderdaad wil ik hier geen gezuig en jij deed er dan ook niet aan mee.

Thanks.

Een discussie, van mening verschillen, een keer botsen, prima, maar provoceren, zuigen en ruzie zoeken pik (in ieder geval) ik niet hier.

Ik ben juist zo blij met de sfeer in het café.

Tattou, chapeau!

Goedenmorgen!

Zaterdag is hier nooit uitslaapdag, maar sport(wedstrijd)-en anderen dingen-doen-dag. Dochter en ik gaan zo paardrijden, zoon heeft turntraining en man crosst heen en weer tussen manege en sporthal. De grote puberts liggen nog in bed te vegeteren, maar die kunnen best een paar uur zonder ouderlijke liefde.
Goedemorgen.
Snjókorn falla, á allt og alla
Goed he, Leo, we hebben het gezellig kunnen houden met rock & roll en rollerdisco. En absinth natuurlijk. Goeiemorgen trouwens, kort nachtje. Uche uche.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
Snjokorn, wat een originele naam. Kan het niet uitspreken alleen. Goeiemorgen.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Sapsorrow schreef op 06 februari 2016 @ 08:16:

Goed he, Leo, we hebben het gezellig kunnen houden met rock & roll en rollerdisco. En absinth natuurlijk. Goeiemorgen trouwens, kort nachtje. Uche uche.

Jij was ook super schat.

Dank je wel!

Goedemorgen
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 06 februari 2016 @ 06:56:

Ik ga er weer vandoor.

Zo even wat boodschappen halen en dan straks uitgebreid koken (vind het lekker om tussen de middag warm te eten) Thaise curry vandaag. We hebben hier een amazing oriental winkel zitten en daar ben ik gisteren lekker wezen inkopen. Zo leuk, zeker 40% van de etenswaren daar ken ik helemaal niet.

Fijne dag allemaal.Lekker curry, je bracht me op het idee. Nu eten we dat morgen.
Goedemorgen. Ik was gisteren te vroeg gaan slapen, het werd later pas druk.

@LV, kun je niet een andere afspraak met die mentor maken? Op een moment, dat jullie langer de tijd kunnen nemen?

Onze zoon doet de havo om de manier van je dochter. Haalt zesjes, maar is dan ineens wel in staat om een drie te compenseren met een acht, waardoor zijn afgeronde gemiddelde wel zes blijft. Wij hebben al heel wat gesprekken gehad, maar nooit op de avond van de tien minuten gesprekken. School zag dan ook wel in dat we meer tijd nodig hadden, dus kregen we een afspraak van een half uur.
Mogguh! Ik lig nog heerlijk in bed. Bakkie koffie erbij, nog een bakkie koffie. Dat is dan wel lekker dat ik vanaf woensdag werkloos ben, hoef ik me op zaterdag niet te haasten.

Nog meer koffie, ontbijtje, keuken aan de kant, eten voor vier dagen verzinnen en boodschappenlijstje maken. Vanavond wordt het kip met sinaasappel, lime, gegrilde groenten en koriander. Beetje rijst erbij, klaar. En straks ontbijtje met omelet op nori.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
En morgen Thaise curry! Lekker! Thnax voor de inspiratie.
O en sporten natuurlijk!
quote:Sapsorrow schreef op 06 februari 2016 @ 08:17:

Snjokorn, wat een originele naam. Kan het niet uitspreken alleen. Goeiemorgen.´t Is een ijslands sneeuwvlokje. Prima af te korten naar Snjo.
LV: ik heb ook bewondering voor je dochter. Heeft haar plan uitgestippeld en houdt zich daar aan.
quote:hatsetats schreef op 06 februari 2016 @ 08:34:

Mogguh! Ik lig nog heerlijk in bed. Bakkie koffie erbij, nog een bakkie koffie. Dat is dan wel lekker dat ik vanaf woensdag werkloos ben, hoef ik me op zaterdag niet te haasten.

Nog meer koffie, ontbijtje, keuken aan de kant, eten voor vier dagen verzinnen en boodschappenlijstje maken. Vanavond wordt het kip met sinaasappel, lime, gegrilde groenten en koriander. Beetje rijst erbij, klaar. En straks ontbijtje met omelet op nori.

Lekker kip met sinaasappel. Heb ik nog een heerlijk recept voor. Hebben?

Geen werk meer? Dat had ik gemist.
Goodmorning!

Ik wilde ook uitslapen, haha, dat lukt nooit meer, was ook om 7 uur wakker.

Een Engels ontbijt gaat er wel in.
quote:yasmijn schreef op 06 februari 2016 @ 08:40:

Goodmorning!

Ik wilde ook uitslapen, haha, dat lukt nooit meer, was ook om 7 uur wakker.

Een Engels ontbijt gaat er wel in.Mogge buuf. Hoe is het.met de kater? En dat bedoel ik niet het café.

Goedemorgen lieverds

Het was een bewogen nachtje lees ik?
quote:BridgetteDubois schreef op 06 februari 2016 @ 08:43:

Goedemorgen lieverds

Het was een bewogen nachtje lees ik?Mogge BridgetteDubois
quote:SaveTheDay schreef op 06 februari 2016 @ 08:39:

[...]

Lekker kip met sinaasappel. Heb ik nog een heerlijk recept voor. Hebben?

Geen werk meer? Dat had ik gemist.

Recepten zijn altijd welkom!

Ja was een kort project dit.
quote:BridgetteDubois schreef op 06 februari 2016 @ 08:43:

Goedemorgen lieverds

Het was een bewogen nachtje lees ik?

Er is mee gedeald.

quote:Eleonora-1 schreef op 06 februari 2016 @ 08:02:

[...]

Ik wil hier nog even op terugkomen, naar aanleiding van het gesprek tussen DP en Tattou:

Tattou, je gaat dit waarschijnlijk nooit lezen maar ik wil je even bedanken voor de manier waarop je omging met de situatie.

Inderdaad wil ik hier geen gezuig en jij deed er dan ook niet aan mee.

Thanks.

Een discussie, van mening verschillen, een keer botsen, prima, maar provoceren, zuigen en ruzie zoeken pik (in ieder geval) ik niet hier.

Ik ben juist zo blij met de sfeer in het café.

Tattou, chapeau!

[afbeelding]Helemaal mee eens.
Ik had een topic geopend "vraag over citroengras en curry pasta". Ik zal straks het recept erin zetten voor wie dat interessant vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven