Zwanger ofniet?
woensdag 10 februari 2016 om 17:18
Hoi,
Stresskip hier..
Ik zit al een paar maanden met de twijfel of ik zwanger ben ofniet.
Alles wijst er op van niet, maar toch krijg ik het niet uit me hoofd. Ik heb namelijk een mirena spiraal, beschermde seks gehad, 3 negatieve testen gehad.
Ook heb ik uitgerekend dat als ik het zou zijn ik rond de 25-27 weken zou moeten zijn. Ik heb een klein buikje ( meer een vetbobbel rond me navel) maar ben nooit heel mager geweest en heb af toe last van harde buiken. Nu maak ik mezelf gek door ook van alles op internet te gaan lezen, zoals vrouwen die helemaal niet echt een zwangerschapsbuik krijgen.
Ik weet dat ik me misschien aanstel maar ik krijg het toch maar niet uit m'n hoofd.
Kan iemand mij op een of andere manier geruststellen?
Stresskip hier..
Ik zit al een paar maanden met de twijfel of ik zwanger ben ofniet.
Alles wijst er op van niet, maar toch krijg ik het niet uit me hoofd. Ik heb namelijk een mirena spiraal, beschermde seks gehad, 3 negatieve testen gehad.
Ook heb ik uitgerekend dat als ik het zou zijn ik rond de 25-27 weken zou moeten zijn. Ik heb een klein buikje ( meer een vetbobbel rond me navel) maar ben nooit heel mager geweest en heb af toe last van harde buiken. Nu maak ik mezelf gek door ook van alles op internet te gaan lezen, zoals vrouwen die helemaal niet echt een zwangerschapsbuik krijgen.
Ik weet dat ik me misschien aanstel maar ik krijg het toch maar niet uit m'n hoofd.
Kan iemand mij op een of andere manier geruststellen?
woensdag 10 februari 2016 om 17:21
Met 26 weken komt je baarmoeder al tot je navel of zo. Als je dan op je rug ligt voel je echt een soort harde voetbal onderin in je buik. En als je dan mog twijfelt, kun je ook aan de HA vragen nog even te voelen.
Maar met anticonceptie en bij herhaling negatieve testen lijkt het me allemaal erg onwaarschijnlijk.
Maar met anticonceptie en bij herhaling negatieve testen lijkt het me allemaal erg onwaarschijnlijk.
woensdag 10 februari 2016 om 17:26
Het zou wel heel bijzonder zijn om zwanger te worden na èn beschermde sex èn spiraaltje.
Maar zoals de testen al zeggen: nee, je bent niet zwanger.
Dat buikje is gewoon het gevolg van wat extra kilootjes na de feestdagen? Of opgezette darmen van de stress die je jezelf geeft door te denken dat je zwanger bent?
Maar zoals de testen al zeggen: nee, je bent niet zwanger.
Dat buikje is gewoon het gevolg van wat extra kilootjes na de feestdagen? Of opgezette darmen van de stress die je jezelf geeft door te denken dat je zwanger bent?
woensdag 10 februari 2016 om 17:47
woensdag 10 februari 2016 om 17:54
Ik denk echt echt echt dat je zwanger bent. Alles wijst erop! Dat spiraaltje heeft gefaald, het condoom is gescheurd en die zwangerschapstesten... die liegen allemaal. Het is een grote samenzwering. Ik denk dat er een gezellige bolle baby in je buik zit.
Nou goed?
Wat dacht je ervan om je bezorgdheid eens met een arts te bespreken?
Nou goed?
Wat dacht je ervan om je bezorgdheid eens met een arts te bespreken?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.