Het Stamcafé IV

07-02-2016 00:56 3028 berichten

Deel vier alweer! Onze kroeg loopt als een trein en daar zijn we trots op! Dit keer heb ik gekozen voor een jaren dertig design, voor de oudere forummers onder ons. Dat die zich ook een keer thuis voelen, en zo. Vooral Yas, daar hadden we echt problemen mee op dit punt.

Voor de rest zijn de regels niet echt veranderd. Zuigen graag, maar dan stof want daar zijn wij zelf te lui voor. En mocht je ruzie willen maken open je daar maar een eigen topic voor of je voegt mekaar toe op FB, in onze kroeg moet het verplicht gezellig zijn. Desnoods tot de dood erop volgt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2016 @ 17:20:

[...]

Is dat dan erg, een zelfdiagnosticeerder zijn? Ik heb jarenlang een huisarts gehad die als eerste vroeg: "Wat denkt u zelf dat het is?". En negen van de tien keer had ik gelijk . Google bestond toen nog niet eens, ook dat nog.Wat mij betreft niet. Maar er zijn artsen die zich ernstig op hun pik/vagijn getrapt voelen als je zelf aankomt met wat je waarschijnlijk hebt. Want jij, googelende leek, hebt er niet voor gestudeerd en zij wel. Ik ben vrijwel niet anders tegengekomen.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 februari 2016
@ 18:16:

[...]

Die rare man?

Dat bewijst maar weer dat je niets met hem moet beginnen!

Die spoort niet.

Dat zeiden de mannen op kantoor ook.

Ik moest er even van slikken.

Maar toen zeiden de buitenmannen dat ze me bij de eerste traan in elkaar zouden peren.

Lief hè.
Huts!
Bella, wat een debiel, die vent.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 10 februari 2016 @ 18:31:

[...]

Maar toen zeiden de buitenmannen dat ze me bij de eerste traan in elkaar zouden peren.

Lief hè.Jou in elkaar slaan of die rare vent? Mag toch hopen het laatste!

[...]

Lief hè.
quote:LaFleurNoire schreef op 10 februari 2016 @ 18:31:

[...]

Wat mij betreft niet. Maar er zijn artsen die zich ernstig op hun pik/vagijn getrapt voelen als je zelf aankomt met wat je waarschijnlijk hebt. Want jij, googelende leek, hebt er niet voor gestudeerd en zij wel. Ik ben vrijwel niet anders tegengekomen.Wat sneu. Ik heb op dit moment ook een dweil van een huisarts hoor. Die komt nooit verder dan 'wacht het maar even af' (oh ja, en hij heeft nooit enige belangstelling laten blijken voor zoon toen die in de kreukels lag, terwijl hij zo ongeveer plat is gebombardeerd met brieven van het ziekenhuis). Maar de huisarts die ik hebben wil zit even vol dus ik zit het maar uit. En zo vaak hebben we die dweil toch niet nodig, want meestal weet ik het dus zelf wel .
Is het gewoon een uur later dan ik dacht. Fijn dat het weer vroeger licht wordt!

We eten vandaag dus wat later
quote:elfje12 schreef op 10 februari 2016 @ 18:37:

[...]

Jou in elkaar slaan of die rare vent? Mag toch hopen het laatste!Nee, Bella natuurlijk. Dat is nou ware bouwvakkersliefde.
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2016 @ 18:38:

[...]

Nee, Bella natuurlijk. Dat is nou ware bouwvakkersliefde.Het stond er een beetje raar, vandaar. Het kon toch dat die buitenmannen het voor die vent opnamen? Maar gelukkig niet!
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2016 @ 18:38:

[...]

Nee, Bella natuurlijk. Dat is nou ware bouwvakkersliefde.

Precies!

Ik schreef het niet zo slim.
Huts!

[...]

Lief hè.Schatjes zijn het
Mag ik nu een paar nieuwe schoenen?

Ik beur toch mijn eerste salaris over twee weken
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 10 februari 2016 @ 18:49:

Ik beur toch mijn eerste salaris over twee weken Van mij wel hoor.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 10 februari 2016 @ 18:49:

Ik beur toch mijn eerste salaris over twee weken Zolang het maar Nikes zijn.
quote:Eleonora-1 schreef op 10 februari 2016 @ 17:06:

[...]

Jaaaaaaa ken ik!

Van die vredige bedoeïen met kamelen of een sunset met een zee en palmbomen of een skyline van een grote stad.

Of 'n bos...

[img]http://www.schilderij24.nl/media/catalo ... r-0030.jpg[/img]

Neeheee!!! Plaatjes in vogelperspectief. Ik wil hoog zitten, dan voel ik me heel erg thuis want thuis is ook hoog! (Leo vrouw wat naar zoveel pijn en zo weinig oplossingen)

De broekrok hangt weer op het hangertje. En ik heb Woll's advies opgevolgd: spectaculaire onderbroek gekocht voor laatste vergaderdag morgen. (enge aanval Woll: HA, heel goed plan).

Is dat infuus van gisteren bijgevuld, dat deed het 'm namelijk wel. En ik ben nog 'gaarder' dan gisteren, dus even een extra pepje er in graag?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 10 februari 2016 @ 18:52:

[...]

Zolang het maar Nikes zijn.Off course
Huts!
OudBlond

Een speciale onderbroek voor een vergadering??
Huts!
quote:Oudblond schreef op 10 februari 2016 @ 18:52:

[...]

Neeheee!!! Plaatjes in vogelperspectief. Ik wil hoog zitten, dan voel ik me heel erg thuis want thuis is ook hoog! (Leo vrouw wat naar zoveel pijn en zo weinig oplossingen)

De broekrok hangt weer op het hangertje. En ik heb Woll's advies opgevolgd: spectaculaire onderbroek gekocht voor laatste vergaderdag morgen. (enge aanval Woll: HA, heel goed plan).

Is dat infuus van gisteren bijgevuld, dat deed het 'm namelijk wel. En ik ben nog 'gaarder' dan gisteren, dus even een extra pepje er in graag?

Sorry Blond, ik doe niet aan infusen. Maar heb wel een hele tafel vol drankjes speciaal voor jou ingeschonken:

quote:BellatrixVanDetta schreef op 10 februari 2016 @ 18:54:

OudBlond

Een speciale onderbroek voor een vergadering??Ja, voor als ze haar broekrok uit doet.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 10 februari 2016 @ 18:54:

OudBlond

Een speciale onderbroek voor een vergadering??

Tip van Woll, hoop dat deze wel werkt. Toen ik vanmiddag meldde dat de tip van Leo om een broekrok aan te trekken niet echt hielp om de vergadermeneren snel stil te krijgen, bedacht Woll dat ik die dan maar uit moest trekken en mijn spectaculaire onderbroek moest showen. Die ben ik dus gaan kopen in de hoop dat de agenda morgen in een uurtje er door gejasd kan worden zodat ik weer gewoon kan WERKEN ipv tegen de bierkaai palaveren.

Wat een psycho Bella! Wat fijn dat de buitenmeneren zo lief voor je zijn en ja hoor, je mag zeker een nieuw paar HAKKEN, je hebt het verdiend.

Is het infuus al klaar? Oh zie het nu pas Woll, tafeltje witte wijn, kan ook helpen!
blond, heb je een plaatje van de onderbroek?

[...]

Lief hè.Dat zijn de liefste, die buitenmannen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Kies maar Oudblond. Ik prik wel, dat heb ik die verpleegkundigen al zo vaak zien doen.

Ik ben nog steeds blond in plaatjes plakken, maar het is een exemplaar met een ingewerkte slurf waar de vergadermeneren waarschijnlijk geen vergelijkingsmateriaal naast kunnen leggen. Geïntimideerd en stil zullen ze zijn!
Lekker LV, prik de hele zooi maar in dan komt het zeker goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven