Wat is eetbaar bij de McDo?

10-02-2016 22:01 103 berichten
Binnenkort ben ik met een groep jeugdigen op pad en gaat er gegeten worden bij de McDo.

Ik houd daar niet zo van.

Wat kan ik bestellen zodat ik toch een beetje normaal voedsel naar binnen krijg?
quote:ZaraZara100 schreef op 10 februari 2016 @ 22:20:

[...]

De nasmaak van wat precies bedoel je? Van gefrituurd eten an sich, of van de saus, of uitjes (weet niet of die bij McD op een burger zitten)?

Ik weet eigenlijk niet waar die geur vanaf komt, ik denk de saus, als ik een gewone hamburger eet. Je ruikt het uren later nog, ook al heb je je handen gewassen.

Die boerenfriet ziet er wel lekker uit. Misschien is de wrap wel wat voor mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:00gjes schreef op 10 februari 2016 @ 22:11:

Het is niet de calorieën waar ik tegenop zie, maar vooral de nasmaak die vaak heel onprettig is. en dan de geur aan mijn handen... :puke:

We zijn echt een hele dag onderweg, dan zijn mijn meegenomen krentebollen en banaan allang op.

Die kipburger is dat wat?Kauwgum en handen wassen. Hoe moeilijk kan het zijn zeg.
Wrap, friet, groenteburger, salade
Als wij 1x in het jaar naar de Mac gaan dan eet ik graag een mac chicken. Daar zit niet zo'n standaard mac smaakje aan
Wat eet je gewoonlijk wel eens als je onderweg bent, of in de stad loopt, en trek hebt? Broodje samenstellen bij Subway? Iets bij La Place dat je kunt meenemen? Falafel? Bij AH To Go een stuk fruit of vers vruchtensapje, en een (soort van) gezond broodje?
Ik vind de donuts er ook heerlijk :-)
Je overleeft het wel. Persoonlijk vind ik niks echt lekker daar, behalve het softijs, maar een mc chicken glijdt best makkelijk naar binnen. Volgens mij barsten zelfs de salades van de calorieen, dus als het dan toch moet, neem dan gewoon wat jou het lekkerste lijkt.

Neem handcreme met rozengeur mee en geurprobleem is opgelost. En als je het echt niet trekt, ze hebben bestek, dus dan hoef je je broodje niet eens aan te raken. En als je na je burger een ijsje neemt, dan is het nasmaakprobleem ook opgelost. Of je neemt een tandenborstel mee.
Het is hip om en publiek je ongenoegen over een fastfood keten te uiten, begrijp dat toch!

Ons doen bio.

Ik ben dus zo iemand die best wel dol op de Mac is. De big tasty (idd die saus!!)

De shakes en de smoothies en de ice coffees zijn goddelijk!!!
Geef mij maar kipnuggets (al dan niet met frietjes) of iets van wrap met kip.

Voor die 1 of 2 keer per jaar dat ik daar es passeer.

Maar je kan ook altijd voor een salade gaan.

Je kan natuurlijk ook voorstellen de groep op te delen.

Al degenen die zin hebben in McDonalds gaan daar eten en jij met de rest gaat elders.
Ik vind zelf de mcChicken wel goed eetbaar, en de kipnuggets.

Mijn man is van het uittesten, de wraps zijn de naam wrap niet waard (beter gezegd; nogal duur voor hetgeen je krijgt) en alle andere burgers zijn gewoon gemaakt met de hamburgers, die ik dus niet lekker vind. Dus ik ga altijd voor iets ´kippigs´. En de milkshake banaan. Mango is nog lekkerder maar die hebben ze niet altijd. En tegenwoordig hebben ze van die froops/smoothies, die vond ik ook niet slecht, maar dat was wel in Aken dus ik weet niet zeker of ze die in Nederland ook hebben.

Ik kom er niet zo heel erg vaak .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alles daar is eetbaar hoor.

Handen wassen, kauwgom mee en niet teveel stressen over een keertje mcdonalds eten.
Life is short. Eat dessert first.
Die kipburger was best te doen! Ben er onlangs weer voor het eerst in pakweg 5 jaar weer geweest, dus van de rest weet ik het niet. Oja, koffie was lekker!

Ik snap overigens wel wat je met die lucht bedoeld, mijn man noemt het de stank van dichtslibbende aderen

Ik wacht nog steeds met smart op een filiaal van In 'n Out in Nederland. Die burgers zijn ZO lekker.
Bij de salades zit volgens mij bestek. Dus dat lost al iets op.

Zijn jullie met zo'n blije bus op pad? Die onderweg gaat stoppen bij de Mac? Dan zou ik er op mikken dat je een Mac hebt waar nog een ander wegrestaurant naast zit. Dan kunnen zowel jij als de 'jeugdigen' kiezen.

Alternatief: haal een maaltijdsalade bij de AH. Zeg tegen de rest dat je aan de lijn doet/een allergie hebt, en bestel een beker frisdrank of een flesje water aan de counter. Kan Mac ook niet zeuren.
En daarna nog de hele avond die nasmaak opboeren. Ga of ergens anders eten of geef je eraan (en ervan ) over.
quote:nursy schreef op 10 februari 2016 @ 22:04:

Niets! Dat vind ik iig. En ik ben eigenlijk helemaal niet kieskeurig. Een Mac kroket zonder broodje en saus?+1
Stel je niet zo aan, je gaat er niet dood aan. Vorige week heb ik die nieuwe frietjes gegeten. Die waren erg lekker, dikker dan de gewone.
quote:WD-40 schreef op 10 februari 2016 @ 22:48:

Stel je niet zo aan, je gaat er niet dood aan. Vorige week heb ik die nieuwe frietjes gegeten. Die waren erg lekker, dikker dan de gewone.Dat zegt ze toch niet?! Ze vraagt wat er zoal lekker gevonden word.
quote:Dragisa schreef op 10 februari 2016 @ 22:49:

[...]

Dat zegt ze toch niet?! Ze vraagt wat er zoal lekker gevonden word.

Ja, maar dat is toch onnodig? Ik kan wel zeggen dat ik een Big Mac lekker vindt, misschien vindt een ander die niet te eten.

Ga er gewoon heen en kijk wat je er lekker uit vindt zien.

Ik zou er niet zo'n ding van maken.
quote:Dragisa schreef op 10 februari 2016 @ 22:49:

[...]

Dat zegt ze toch niet?! Ze vraagt wat er zoal lekker gevonden word.Ze vraagt wat normaal voedsel is bij de mc.. de toon al.
Een whopper.
Krijg de rambam. Allemaal.
Oh ohh... nu heb ik berezin in een mcchicken en frietjes en frietsaus en... en....
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Je kan sowieso om bestek erbij vragen, er zijn zat mensen die een Big Tasty met bestek eten. Maar het kan ook met de andere burgers, wat je zelf wilt natuurlijk. Gewoon te halen bij de balie waar je het afhaalt of het crewlid waar je bestelt.
Frietjes. Dat is het enige wat ik daar eet dan
quote:wiezel schreef op 10 februari 2016 @ 22:55:

Oh ohh... nu heb ik berezin in een mcchicken en frietjes en frietsaus en... en.... Ik heb nu zo'n trek in frietjes en en iced drink mango hahha
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven