Juni 2009!

05-10-2008 02:30 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!!! Een positieve test en uitgerekend in Juni!

Nick Lftd. Kindje Uitger. Geboren Naam angela 29 2e 6 juni 19 mei Willa (3700 gr) Zonnetje 28 2e 1 juni 28 mei Zoon (3490 gr) Ka_30 30 1e 4 juni 28 mei Noah (3660 gr) indian 30 2e 20 juni 4 juni Zoon (2505 gr) dagje28 31 2e 1 juni 6 juni Zoon (4150 gr) til1980 28 2e 11 juni 8 juni Linn (3080 gr) ilja74 34 1e 7 juni 10 juni Zoon Nijntje 30 2e 12 juni 11 juni Jente (3330) girafje2 28 2e 25 juni 12 juni Zoon (4080) Weatherwax 2e 4 juni 13 juni Willem anoniem27 27 1e 19 juni 14 juni Yalissa (3310) Bosbes 33 1e 22 juni 15 juni Dochter (3100) Herfst_2007 32 1e 26 jun 18 juni Zoon Ravenna 26 1e 1 juni FleurtjeFee 30 3e 13 juni roro 29 1e 14 juni ikol 25 1e 15 juni Berntje2 3e 15 juni Peetje74 34 2e 20 juni Vibeke 31 1e 28 juni
He Indian,

leuk hoor zo'n kleurplaat! Nog een paar weken en dan wil ik het ook gaan vertellen hier. Vandaag had ik er ook een: "waarom dronk jij geen alcohol?" (beetje insinuerend) en toen zei ik: "dat zeg ik niet". Later kreeg ik een mailtje: "gefeliciteerd met datgene wat ik niet weet omdat jij het niet zegt!". Hahaha.

Ik ga het vertellen met een echo-foto. Vorige keer kreeg mijn zusje een hyperventilatie-aanval. Ik denk dat het nu wel iets minder spectaculair wordt!!

Voor op de kleurplaat, het staat er goed, het is inderdaad 'ik word grote broer'. Leuk hoor, al die voorwaarden die hij stelt!
Laatst vertelde iemand dat ze zich had aangemeld op een site dat je eens per maand/week een mailtje krijgt waarin wordt verteld hoever je in de zwangerschap bent. Kent iemand nog die site voor mij? Kan het nl. zo niet meer vinden.
Haha Roro, heb je je verraden.

Corien, staat het niet ergens in een berichtje aantal dagen terug??Zal het eens opzoeken, als dat lukt.

Girafje dat is idd een leuk cadeautje. Dat wil man ook graag. Maar ik wil het schoon-ouders graag eerder als 11 a 12 weken vertellen.
Kan het zo niet terugvinden, zal vanavond nog ff kijken als de kleine op bed ligt.
Hi,

Corien, dat was ik. De site is www.babycenter.com En je krijgt iedere week een emailtje.

Ook als de baby er is kun je weer een wekelijks mailtje krijgen. En ik weet niet hoe ze het doen, maar ze kloppen soms een beetje erg goed: Soms is er een week dat mijn zoontje opeens heel vroeg wakker wordt, en dan krijgt ik een mailtje met tips voor als je kindje vroeg wakker wordt. 't Is bijna eng!

Voor zwanger zijn is het vooral leuk omdat ze de grootte van je baby vergelijken: 't was al een sesamzaadje, een lentel en nu een bosbes :-)

Ik heb vanmiddag alleen een intake, nog geen echo. Ben benieuwd.
Kon hem ook zo snel niet vinden Corien, maar Angela heeft het er al staan!!!
Man vond de tekening ook leuk!!! Nadeel, nu is de printer leeg.....kan dus niet printen. Lastig!!

Hoe is het verder met iedereen??
Hier gaat het nu wel weer. Gisteren moe en misselijk, kon tijdens het werk bijna niet op mijn benen staan. Vannacht héél diep geslapen, en nu net wakker. Ik vind de moeheid nu toch wel pittig worden, en de misselijkheid wordt de laatste dagen steeds iets erger. Gelukkig nog niet overgegeven. Ben benieuwd hoe het de komende weken zal gaan!

Het vreemde is wel dat ik het toch allemaal niet zo heel erg vindt, omdat ik weet waar ik het voor doe. Als het griep was geweest was ik al lang compleet chagrijnig geweest, en dat heb ik nu niet.

Verder sinds gisteren steeds een beetje lichtroze afscheiding. Verder geen bloedverlies of krampen. Ik las dat het kan komen doordat de placenta zich aan het vormen is, en daar wat bloed bij vrij kan komen, of dat er misschien en vaatje geknapt is. Laat ik het daar dan eerst maar op houden, ik wil zo graag dat dit allemaal goed gaat! Ik kan niet wachten op de eerste echo voor bevestiging...

Ik ga er vandaag maar eens een rustig dagje van maken! Goed weekend allemaal!
Heb me net aangemeld op babycenter, grappige site, m´n ukkie is nu een sesamzaadje. Voor de rest gaat het aardig hier, behalve moeheid nu weinig klachten.

Ilta, afscheiding klinkt idd als gesprongen vaatje of iets dergelijks, maar blijft spannend he. Ik heb het ook als ik buikkrampjes heb, ze horen erbij voor de groei, maar schrik toch elke keer even.

Balen van die printer, zal je altijd zien he.
Ben enorm geschrokken: had net ineens bloedverlies. Net of ik ongesteld moet worden. Ik heb geen kramp en (nog) geen helder rood bloed, maar ik weet het allemaal niet. Ik heb er geen goed gevoel bij. Heb de VK gebeld, en zij zei dat het alle kanten op kon gaan. Het kan nog innestelingsbloed zijn, maar ook het begin van een miskraam. Ik moet nu afwachten wat er vandaag gebeurt. Ze belt me vanavond terug en dan moet ik misschien ook langskomen. Ze gaf wel aan dat het waarschijnlijk te vroeg is om een goed beeld te krijgen via echo en om het hartje te horen. Ik ben zo bang dat dit mis gaat...
sterkte Ilta, ik duim voor je dat het gewoon innestelingsbloed is. Ik had ook gelezen dat in de zesde week wel vaker voorkomt (daar zit je nu toch?). Hopelijk stopt het vandaag. Het zou wel fijn als je even langs de VK kon, dan weet je hopelijk meer.

Sterke vandaag!
oh meid, wat eng zeg, goed dat je contact met de VK gezocht heb, Hopelijk stopt het bloeden snel. Duim hier voor je.
Oh Ilta, eat eng!!!

Duim voor je dat alles gewoon goed is!! Hopelijk kan de VK je toch gerust stellen aan de hand van een goede echo!!!

Grr net een inktpatroon gekocht, past niet. Dus gebeld, moeten ze hem bestellen die ik moet hebben. Dus kunnen we nog niet printen. Mmmm misschien maar even op mijn werk doen, vragen of man hem kan doorsturen, ma natuurlijk niemand zien. Lastig, of gewoon effe wachten, da's makkelijker natuurlijk.

Vandaag 6weken!!! Jippie!!
Ilta, hoe voel je je? Ik duim voor je!

Indian: volgens mij is dat altijd zo met printers: als je hem echt nodig hebt, zijn ze leeg.

Ik heb gisteren mijn eerste afspraak gehad, geen echo nog hoor, die is volgende week.

Ze voelde aan mijn buik en zei dat dat als 8 weken zwanger voelde, verder deed ze nog een kort inwendig onderzoek en toen mocht ik 2 buisjes bloed geven voor allerlei testen.

Volgende week vrijdag echo!
Ilta, veel succes! Ik duim voor je dat het allemaal goed blijft gaan. Bloedverlies komt wel vaker voor toch?

Angela, heeft de vk nog naar het hartje geluisterd? Of was het daar nog te vroeg voor?

Vrijdag moet ik voor de eerste keer naar de vk, ik hoop dat ze naar het hartje gaat luisteren.

Gisteren emefasene gekregen tegen de misselijkheid. Ik voel me vandaag al een stuk beter! Helaas zijn het maar 10 stuks, en ik moet er 2 per dag innemen. Dinsdag moet ik dan alweer nieuwe halen. Maar het voelt eindelijk weer een beetje als een 'gewone' zwangerschap waar ik van kan genieten. Nu maarhopen dat het zo blijft.
Hoi allemaal,

Het gaat niet goed hier. Inmiddels is het bloed helderrood, met slijm en kleine stolseltjes. Geen buikkramp, maar wel een zeurend gevoel. Ik voel me heel erg ongesteld. Mijn gevoel zegt dat het over is.

Mijn moeder is de hele middag bij me geweest, en inmiddels in mijn man weer thuis. Ik loop al de hele dag te huilen, het voelt té onwerkelijk. Zo raar dat alles van het ene op het andere moment kan veranderen.

------------

Even aan de telefooon geweest: de VK heeft net teruggebeld. Uit mijn verhaal kon ze duidelijk opmaken dat het om een miskraam ging. We hebben een tijdje gepraat en dat was heel fijn. Ze belt me morgen terug om te kijken hoe het gaat.

Ik ben zelf verpleegkundige, en ik ben wel blij dat ik dit logisch kan beredeneren. Ik weet dat een lichaam niet zomaar zulke 'acties' uitvoert, en dat er dus iets niet goed is gegaan in de aanleg van deze zwangerschap. Qua logica snap ik het, qua gevoelsleven ben ik even een grote puinhoop. Ik denk dat het even een tijdje duurt voordat ik dit een plekje heb gegeven, maar daarna gaan we het gewoon opnieuw proberen.

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed blijft gaan, en dat jullie in juni allemaal mooie, lieve, kerngezonde baby's krijgen. Ik denk dat ik af en toe nog wel even kom spieken hoe het met jullie gaat. En ik hoop dat ik me over een tijdje op het september- of oktobertopic in kan schrijven!

Misschien tot later ergens op dit forum...

Ilta.
Ilta, wat erg.... weet niet goed wat ik moet zeggen. Rationeel heb je het allemaal goed op een rijtje, maar ik kan me zo goed voorstellen dat het emotioneel nog een achtbaan is. Meid, sterkte de komende tijd....
Om een kort verhaal lang te maken...
driedubbel...
anoniem_62190 wijzigde dit bericht op 25-10-2008 18:04
Reden: wat ik zeg, driedubbel
% gewijzigd
driedubbel zei ik toch?

Moet toch leren wat meer geduld te hebben en niet steeds op die postknop te blijven drukken...
anoniem_62190 wijzigde dit bericht op 25-10-2008 18:05
Reden: laatste keer, DRIEDUBBEL!!
% gewijzigd
Sorry van stomme berichtjes hierboven... ik ben een beetje ongeduldig aangelegd, druk te snel op die verstuurknop...
Heel heel veel sterkte Ilta, zit hier met tranen in mijn ogen je berichtje te lezen.
ilta, wat ontzettend *** voor je. Fijn dat de VK goed de tijd voor je nam. Knap dat je er ondanks je verdriet toch ook rationeel naar kan kijken. Dikke knuf , veel sterkte de aankomende tijd en ik hoop dat als je er aan toe bent het snel weer raak is.
Hoi Ilta,

wat erg dat het vandaag mis is gegaan! Ondanks dat je weet dat het maar goed is van de natuur dat die zwangerschappen die niet helemaal goed gaan stopt, blijft het afschuwelijk om je droom zo ineens in duigen te zien vallen. Heel veel sterkte gewenst!

liefs,

Herfst
Oh Ilta, wat erg, zit hier met dikke tranen te lezen!!

Gevoel en verstand komen dan echt niet overeen!!!

Heel veel sterkte meid en hopelijk kan je snel weer op ene tpoic mee schrijven!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven