Juni 2009!

05-10-2008 02:30 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoe!!! Een positieve test en uitgerekend in Juni!

Nick Lftd. Kindje Uitger. Geboren Naam angela 29 2e 6 juni 19 mei Willa (3700 gr) Zonnetje 28 2e 1 juni 28 mei Zoon (3490 gr) Ka_30 30 1e 4 juni 28 mei Noah (3660 gr) indian 30 2e 20 juni 4 juni Zoon (2505 gr) dagje28 31 2e 1 juni 6 juni Zoon (4150 gr) til1980 28 2e 11 juni 8 juni Linn (3080 gr) ilja74 34 1e 7 juni 10 juni Zoon Nijntje 30 2e 12 juni 11 juni Jente (3330) girafje2 28 2e 25 juni 12 juni Zoon (4080) Weatherwax 2e 4 juni 13 juni Willem anoniem27 27 1e 19 juni 14 juni Yalissa (3310) Bosbes 33 1e 22 juni 15 juni Dochter (3100) Herfst_2007 32 1e 26 jun 18 juni Zoon Ravenna 26 1e 1 juni FleurtjeFee 30 3e 13 juni roro 29 1e 14 juni ikol 25 1e 15 juni Berntje2 3e 15 juni Peetje74 34 2e 20 juni Vibeke 31 1e 28 juni
jeetje angela een juni topic alweer!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik zal niet met je meeschrijven. Ben uitgerekend in januari, maar hoop dat je een leuk clubje bij elkaar krijgt. Fijne zwangerschap gewenst!
Van harte gefeliciteerd !

Ik zat al te wachten op dit topic.

(wat een nachtelijk avontuur voor jou trouwens!).

Veel succes en plezier.

Een juni-2007 moeder.
What matters most is how you see yourself
Grappig, ik zat ook te kijken of er al een topic aankwam. Kan me het moment van vorig jaar nog goed herinneren. Want ook ik ga niet meeschrijven, ben in juni 2008 mama geworden.

Wens je in elk geval een fijne zwangerschap toe!
Duim duim duim. Misschien dat ik vanaf volgende week wel meeschrijf op dit topic. Nog een weekje geduld voor mij.

Gefeliciteerd met je zwangerschap Angela! Is het je eerste kindje?

Wordt dus misschien vervolgd!!!

Groetjes Jo
Hoi!

Hier ook iemand die nog een week moet wachten om te weten of ze mee kan schrijven. Voel me al een paar dagen raar een weeïg op de maag, maar dat zou natuurlijk ook een langswaaiend griepje kunnen zijn... Spannend!

Dus misschien tot volgende week!

Angela: Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hoi Angela,

gezellig dat ik je hier ook tegen kom! Ik wil graag meeschrijven! Volgens mijn berekening ben ik 7 of 8 juni uitgerekend van mijn tweede kindje.
Hoi,

Vorige week een test gedaan en die was positief! Ik ben uitgerekend op 9 juni, voor mij ook de tweede.

Ben nu pas 5 weken, erg pril dus. Ik voel me nog normaal, geen kwaaltjes zoals misselijkheid. Alleen soms een raar gevoel in mijn onderrug.
Mooi! Dan zijn we al met 3!

En zo te horen komen er snel nog meer bij!

Voor mij is het ook de tweede, heb een zoontje van 8 1/2 maand. Moest hem vanmorgen vanonder het bed vandaag plukken en dacht toen wel dat ik dat straks niet meer zou kunnen!
Gezellig! Mijn dochter wordt vandaag 1! Hoe oud is jouw kindje Philippa?
Jippie...ik was ook al aan het wachten op een juni-2009-topic!!

Ik ben uitgerekend op 1 juni. Tja...nog heel pril, maar dat is het natuurlijk bij iedereen die in juni 09 uitgerekend is. Het wordt de tweede, mijn dochter is ruim 18 maanden.

Fijne dag allemaal!
Hoera! Ik was ook al de topics aan het scannen voor de Juni 2009! Ik ben uitgerekend op 4 juni en heb ook al een dochtertje van ruim 18 maanden. Ik schrijf graag mee!
Angela...ben je zo'n nachtmens of bivakkeer je 'aan de andere kant van de wereld'?

We zijn al met z'n 5en. Misschien kunnen we binnenkort een tabel maken met de gegevens van iederen!?!
Hebben jullie trouwens al een afspraak bij de verloskundige?

Ik moet 6 november en kan niet wachten tot het zover is. Op één of andere manier ben ik me nu bij de tweede veel bewuster van de risico's en de kans dat het mis zou kunnen gaan, dus ik zal blij zijn als we het hartje hebben gehoord!

(Misschien heb ik wel een beetje teveel Babyboom enzo gekeken...En ook op dit forum lees je af en toe toch echt heel nare berichten)
Wat leuk een juni 2009 topic. Prima maand om te bevallen. (ik ben bevallen in juni 2007)

Van harte gefeliciteerd allemaal en zal af en toe nog eens meelezen.
Hehoi,

Ik woon in de VS, vandaar de late berichtjes :-)

Tabel is gelukt!
Heeee dames!

Nou, ik wil het ook van de daken schreeuwen want ik ben ook zwanger! Van de eerste, die hadden jullie nog niet... Ik ben 32 en ben volgens internet uitgerekend op 13 juni dus echt nog super pril. Maar ik voel me al helemaal zwanger. Mijn borsten geven het zelf aan

Ik heb nog helemaal geen afspraken, behalve dat ik morgen kijk of de huisarts bij me wil bloed prikken. even checken of al mijn testen gelijk hebben!

Maar ik zat inderdaad ook al te kijken of er al een juni topic was. Goed idee Angela!
Jippieee...we hebben een tabel! Even als aanvulling...ik ben 30 jaar. En ik moet dus 6 november naar de verloskundige (dus niet cabouwter, zoals het er nu staat)

080808...gefeliciteerd met je dochter!

angela...haha...in de VS, ja dat verklaart je late berichtjes!

kiekeboe...als je via internet berekent wanneer je bent uitgerekend, wil het nog wel eens twee dagen verschillen. Dat had ik bij de eerste zwangerschap ook. Toen kwam ik bij de huisarts en vertelde mijn laatste dag van de menstruatie en toen zei de arts 'oh, nou dan ben je 24 maart uitgerekend'. Ik dacht (door de internettestjes) de 26e. Maar het verschilt wel per site. Maar goed, wat zit ik toch te miepen....

In ieder geval bij deze alvast aan iedereen...

Van harte gefeliciteerd! Dat we allemaal maar een verspoedige zwangerschap mogen beleven!!!

Hebben jullie overigens al zwangerschapsklachten?

Ik voel me vooralsnog prima. Wel een beetje moe, maar niet extreem. Bij mijn eerste zwangerschap was ik met 6 weken al flink misselijk. Ik hoop dat me dat deze zwangerschap bespaard blijft, maar goed...ik zie het wel!
Mag ik me ook aansluiten? Ik sinds vrijdag in het bezit van een positieve zwangerschapstest Ben de oudste hier tot nu toe, 36 jaar, en heb een dochter van 3 (2 oktober was ze jarig, dag daarna dus getest). Volgens babybrabbel op 12 oktober uitgerekend.
Om een kort verhaal lang te maken...
Hoi Weatherwax, ik denk op 12 juni uitgerekend? Anders heb je wel een flitsende zwangerschap!

Ik merk het wel wat de huisarts zegt als datum. Dat is nog zoooo ver weg.....

Ik heb allerlei mini kwaaltjes, maar niet echt veel. Beetje duizelig af en toe, soms last van mijn onderrug, gevoel alsof ik spierpijn in mijn buik heb. Maar alles ef en toe. Maar mijn borsten zijn echt bijna de hele dag paraat en ook 's nachts kan ik er nauwelijks op liggen. Voor mij lastig want ik slaap altijd op mijn zij...

Ben wel benieuwd naar jullie eerste kwaaltjes!
Hoi allemaal,hier nog 'n juni mam,

Ik ben 1 juni uitgerekend van de vierde.
Hehoi!

Mooi, we zijn al met acht! Gezellig!

Hier gelukkig nog geen kwaaltjes, wel een beetje moe. En ik vergeet steeds was ik wel en niet kan eten... Ach nou ja, dan maar wel een gewoon kopje thee hoor :-)

En dat broodje gerookte zalm gisteren had ook eigenlijk niet gemogen...
Wat een prachtige tabel! En wat snel zitten we al op 8 vrouw, ben verbaasd!

Wat zwangerschapskwaaltjes betreft heb ik het bij deze tweede al een beetje zwaarder dan bij de eerste. Ben continu misselijk en moe, maar het kan ook zijn dat ik dat bij de eerste niet heb gemerkt en er nu op gefocused ben.

O ja, voor de tabel, ik ben 31 lentes jong en voor een afspraak heb ik al gebeld, maar kreeg te horen dat ik wel een beetje vroeg belde (hoezo enthousiast!), hehe. Het lijkt wel mijn eerste!
Gefeliciteerd allemaal! Wat een boel juni-mama's alweer... Ik hoop zo dat hier vanaf volgende week ook mee kan schrijven! Werd vanmorgen misselijk wakker en doe nu mijn best om 2 broodjes hagelslag naar binnen te kauwen....Verder moe, bloedend tandvlees en gedurende de dag weeïg op mijn maag. Maar ik ben zó bang dat ik me alles gewoon inbeeld en dat ik overal wat achter zoek! Nog een klein weekje en dan kan ik testen (als ik dan niet ongesteld ben geworden tenminste...)

Hadden jullie voor de positieve test ook al klachten of is het daar echt nog te vroeg voor?
12 Juni, uiteraard... maak een lekkere eerste indruk zo . Al zou ik al die maanden best willen overslaan en volgende week een baby in m'n armen hebben. Al moeten we dan wel héél snel alles rond hebben Hier eigenlijk geen klachten. Met autorijden was ik wat misselijk toen we op vakantie waren (had tijdens de vakantie een test gehaald, hihi...), maar die bochtige en hobbelige wegen op Kreta... ik denk dat iedereen daar een beetje misselijk van wordt als je achterin de auto zit.
Om een kort verhaal lang te maken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven