Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Las hier op de site dat als je nog nooit van Bride Flight had gehoord, dat je dan in coma of onder een steen had gelegen.

Ik lig daar dus nog steeds onder kennelijk Waargaattieover?
Het is gewoon heel gezellig onder die steen!! Koppie doen?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Lijkt me een strak plan Klinkt als uberdramatische film, aan de titel te horen, en da's meer iets voor Eowman.
Ik heb warme choco met slagroom, wil je ook?
Ooohh ja daar heb ik echt trek in!!
Even gejat van belbios.nl

Om te ontsnappen aan het naoorlogse klimaat van Nederland en om een nieuw begin te maken in hun jonge leven emigreren Marjorie, Ada en Esther in 1953 naar Nieuw-Zeeland. Vol van dromen en verlangens over liefde, geluk en succes reizen ze hun verloofdes achterna. Aan boord van de vlucht ontmoeten de drie meiden de jonge Frank. Hij heeft plannen om als wijnboer fortuin te maken. Hij is aantrekkelijk, anders dan hun Nederlandse verloofdes en een vrij man. Ieder voor zich voelen de vrouwen zich tot hem aangetrokken maar ze beseffen nog niet dat de ontmoeting grote gevolgen heeft voor de rest van hun nieuwe leven.Na aankomst gaan ze ieder hun eigen weg, in de veronderstelling dat ze elkaar nooit meer zullen zien.
Loretta is De Mol. Punt.
En ja, ik moest janken. Maar dat moet ik bij bijna iedere film, dus dat is niet echt een graadmeter.
Loretta is De Mol. Punt.
Oh, klinkt écht meer als een film voor Eowman Die vind dingen als Zwartboek en The Pianist helemaal geweldig. Ik vind het vooral dramatisch

Jaa, The Pianist is prachtig! Dancer in the Dark ook, maar dat is pas echt Drama.
O lekker zeg! Ik kruip erbij onder de steen!

Ik zal de volgende keer Eowman wel uitnodigen om mee te gaan, kunnen we lekker samen janken.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb last van AOG en SOG maar het moet toch echt gebeuren vandaag.
Zwartboek vond ik mooi ja. DAncer in the Dark ken ik dan weer niet.
Loretta is De Mol. Punt.
Administratie en Strijken?

Hier Stofzuigen en Dweilen. Ruilen?
Loretta is De Mol. Punt.
Welk ontwijkend gedrag Vish? Lekker trouwens!

Zwartboek en de Pianist vond ik wel goed hoor, maar ik ga liever blij naar huis
En ik ga straks een chocoladetaartje bakken, maar dat mag van mezelf pas als mijn to-do-list af is. Moet ook de wc's nog poetsen en twee wassen wegwerken.
Loretta is De Mol. Punt.
Afwassen en Schilderen (en ook Dweilen eigenlijk).
Ik weet het, ik weet het:

Afwas Ontwijkend Gedrag

Stofzuig Ontwijkend Gedrag

Binnenkort draait Ice Age 3 en Madagascar 2. Misschien is dat vrolijk genoeg voor je, Eow? Denk wel dat je gegarandeerd met glimlach de zaal verlaat.
Loretta is De Mol. Punt.
Kut, mis

Ik moet ook nog stofzuigen. Straks broertje en vriendin op verlate verjaarsvisite, blijven ook eten.

Chocotaartje klinkt lekker Kess, uit een pakje of zelfgeknutseld? (zo ja, mag ik het recept )
WC poetsen, ja moet ook nog, Nu niks meer zeggen Kess.

Ow als je blij naar huis wil moet je niet DitD kijken. Deze film in bios gezien en iedereen zat nog te janken toen het licht alweer aanging (ook de mannen ja)
Dat vind ik dan wel weer leuk, Madagscar en Ice Age vond ik grappig. IA 2 heb ik dan weer niet gezien.

Maar Death Race van laatst was ook vermakelijk.
Heb net 3 vlaaien bij de Multivlaai gehaald, helaas niet voor mij...
Ik ga kindjes uit bed plukken!

Toedels!
Ingrediënten

3 x 100 g pure chocolade, in kleine stukjes 100 g witte chocolade 200 g boter, op kamertemperatuur 100 g suiker 3 eieren 2 bastognekoeken, verbrokkeld 150 g zelfrijzend bakmeel 200 ml sinaasappelmarmelade 75 ml slagroom Materialen

keukenmachine bakpapier springvorm doorsnede ca. 20 cm, ingevet versieringen (cacao, discodip, gekleurde paasmunten)

Bereiden

Verwarm de oven voor op 175 °C. Smelt 200 gram pure chocolade in de magnetron (begin met 1 minuut en voeg telkens 10 seconden toe). Strijk de chocolade dun uit over een vel bakpapier van 20 x 40 centimeter. Laat hard worden. Smelt de witte chocolade in de magnetron. Meng in de keukenmachine de boter en suiker. Voeg de eieren, witte chocolade, koek en het bakmeel toe. Schep het beslag in de ingevette springvorm en bak de taart in 50-55 minuten gaar. Laat afkoelen. Snijd de pure chocolade met een nat, heet mes in stukken. Verwarm de marmelade 1 minuut in de magnetron. Snijd de taart horizontaal doormidden en bestrijk de binnenkant met marmelade. Leg de bovenste helft er weer op. Verwarm de room en smelt hierin de rest van de pure chocolade. Bestrijk de zijkant van de taart met het roommengsel, laat dat wat afkoelen en plak de stukken chocolade er tegenaan. Bestrooi de taart met versieringen.
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven