Discussiegroepje voor academici en/of gymnasiasten

20-10-2008 16:01 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn al veel groepjes (voor singles, voor moeders, etc.), maar volgens mij is er nog geen discussiegroepje dat speciaal is opgezet voor mensen met een duidelijk intellectueel profiel.

Gespreksonderwerpen: vrij, maar gezien de aard van de topic liggen onderwerpen als politiek, wetenschap, filosofie, levensbeshouwing, kunst, cultuur, economie en het daten op sites voor hoogopgeleiden voor de hand.

N.B. De afbakening van de doelgroep is niet elitair of buitensluitend bedoeld, maar geeft slechts iets gemeenschappelijks, net zoals dat het geval is voor de klets-topics voor singles of alleenstaande ouders.
Dit bericht volgt op de post uit de blokkade topic!

Klopt, de eerdere bans heb ik gemist, dus onwetendheid van mijn kant blijkbaar. Ik baseer mijn mening op de eerste 18 dagen.

Mij lijkt het gepaster om bans van een langere duur te voorzien, dus bijv. de eerste keer twee weken, de tweede keer een maand, derde keer bijv. drie maanden + dat een al gewaarschuwd man sneller vatbaar zou moeten worden om een nieuwe ban in de broekzak te krijgen.

Maar goed, ik heb sterk mijn twijfels of Geleerd zelf wel terug zou willen komen. Niet vanwege de reacties van forumleden, maar omwille van hemzelf. Zoals eerder door Geleerd vermeld, begon hij toch verslavende trekken te krijgen en dat is moeilijk te rijmen met je andere dagenlijkse bezigheden. Hij heeft zijn glorie voor zichzelf in ieder geval behaald!

Tja, in loving memory....niet als in houden van natuurlijk, maar het was een vermaak om hem te mogen lezen!
quote:Vent70 schreef op 24 oktober 2008 @ 18:32:

Nu maar hopen dat digi ze niet allemaal willen bannen!Jij bent een echte Vent! Nee, ik doel meer om die, sja, hoe zou ik dat eloquent neergooien neerpleuren omschrijven.....ontzettende geilende losers met het IQ van een goederentrein en het inzicht van een dode kakkerlak.
Kan Geleerd dan nu eindelijk forummer van de maand worden?
quote:rider schreef op 25 oktober 2008 @ 16:03:

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Is het nodig om hem postuum te eren??

Als ie weer een nieuwe nick neemt...

Hoe is het trouwens met je vakantie afgelopen?
quote:Zamirah schreef op 25 oktober 2008 @ 16:17:

Is het nodig om hem postuum te eren??"over de doden niets dan goeds", zegt men toch? Zijn nick is dan wel naar Hades, maar hijzelf niet, dus het lijkt me niet nodig.

Kan Geleerd dan nu eindelijk forummer van de maand worden?Eerst Antonio, toch?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Het lijkt me leuk om dit topic te uppen. Merk aan sommige van mijn topics op de actueel-pijler dat ze niet helemaal in vruchtbare bodem vallen.

Dit was een goed initiatief van Geleerd, wat mij betreft.

Zoals Geleerd al zei: uiteraard is iedereen welkom (ook niet-academici), alleen zal het qua onderwerpkeuze minder voor de hand liggen dat sommigen zich uitgerekend hier zullen melden (net zoals er het kletstopic voor zwangere vrouwen vooral leuk is voor zwangere vrouwen).
Nou Martin, gooi 'm er eens in
Iemand onlangs in het Metropolitan-museum geweest?
quote:martin81 schreef op 23 april 2012 @ 12:12:

Zoals Geleerd al zei: uiteraard is iedereen welkom (ook niet-academici), alleen zal het qua onderwerpkeuze minder voor de hand liggen dat sommigen zich uitgerekend hier zullen melden (net zoals er het kletstopic voor zwangere vrouwen vooral leuk is voor zwangere vrouwen).En dit is een topic voor flapdrollen en omhooggevallen ego's?
Je mag niet dubbelnicken he? Weet je heel zeker dat je niet een en dezelfde bent als meneer G.?
quote:martin81 schreef op 23 april 2012 @ 12:41:

Iemand onlangs in het Metropolitan-museum geweest?Nee, dat dan weer niet
Waar is UCChick eigenlijk?
Iris lijkt me ook wel een goede voor dit topic, die schrijft ook altijd intelligent.

Masepeintje?
quote:Geleerd schreef op 20 oktober 2008 @ 16:01:

Gespreksonderwerpen: vrij.Dames, kom er maar in! Offtopic gaan kan hier niet!
quote:martin81 schreef op 23 april 2012 @ 13:02:

Iris lijkt me ook wel een goede voor dit topic, die schrijft ook altijd intelligent.

Masepeintje?

Intelligent in martins woordenboek: met mij eens zijn, mij leuk vinden. Right, genoteerd!

Intelligentie in de rest van de wereld betekent wel iets anders, just so you know.
quote:helene31 schreef op 23 april 2012 @ 13:06:

[...]

Dames, kom er maar in! Offtopic gaan kan hier niet! Weer selectief quoten, net als gisteren? Ik heb het niet met veel posters hier, maar van jou.... (Nee, ik kan beter zwijgen).
Aangezien ik een gymnasiumopleiding heb en zelfs een paar jaar uni ben ik hier ongetwijfeld meer dan welkom, en hier is dan mijn eerste onderwerp:

Hebben jullie vandaag ook al zo erg geen zin om naar de buurtsuper te gaan?
quote:helene31 schreef op 23 april 2012 @ 12:47:

Je mag niet dubbelnicken he? Weet je heel zeker dat je niet een en dezelfde bent als meneer G.?Ik hoop het toch zo van niet, want eerlijk is eerlijk, ik heb met Geleerd echt ONTZETTEND gelachen, en om Martin MOET ik eigenlijk alleen maar heel hard lachen.
Insgelijks Martin!

Sterker: je bent de enige persoon op het héle forum die ik graag zou zien vertrekken. Wat een eer!

Best knap dat je mij, zo tolerant als ik ben, zoveel weerstand bezorgt.
quote:groentsoep2 schreef op 23 april 2012 @ 13:11:

Aangezien ik een gymnasiumopleiding heb en zelfs een paar jaar uni ben ik hier ongetwijfeld meer dan welkom, en hier is dan mijn eerste onderwerp:

Hebben jullie vandaag ook al zo erg geen zin om naar de buurtsuper te gaan?

He, Soep! Ja, ik mag hier ook ongegeneerd schrijven. Ik voldoe aan de voorwaarden.

Gezellig.

Maar weer ontopic: ()

Ik heb ook geen zin om boodschappen te doen, maar dat hoeft ook niet. Mijn schoonmoeder is jarig, dus ik word straks opgehaald om daarheen te gaan.
quote:groentsoep2 schreef op 23 april 2012 @ 13:11:

Hebben jullie vandaag ook al zo erg geen zin om naar de buurtsuper te gaan?Waarom heb je je studie niet afgemaakt?
Aangezien ik een gymnasiumopleiding heb en zelfs aan de uni netjes ben afgestudeerd ben ik hier ongetwijfeld meer dan welkom, en hier is dan mijn eerste onderwerp:

het is die tijd van de maand en ik heb ontzettende snaai trek

Hebben jullie intelligente suggesties?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven