Discussiegroepje voor academici en/of gymnasiasten

20-10-2008 16:01 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zijn al veel groepjes (voor singles, voor moeders, etc.), maar volgens mij is er nog geen discussiegroepje dat speciaal is opgezet voor mensen met een duidelijk intellectueel profiel.

Gespreksonderwerpen: vrij, maar gezien de aard van de topic liggen onderwerpen als politiek, wetenschap, filosofie, levensbeshouwing, kunst, cultuur, economie en het daten op sites voor hoogopgeleiden voor de hand.

N.B. De afbakening van de doelgroep is niet elitair of buitensluitend bedoeld, maar geeft slechts iets gemeenschappelijks, net zoals dat het geval is voor de klets-topics voor singles of alleenstaande ouders.
Mag ik met m'n IQ van 134 stemmen voor chocolate chip cookies (van de aldi), chocorozijnen en spekkies.
quote:Summerdance schreef op 23 april 2012 @ 13:22:

[...]

Is het op olie of op waterbasis?

Nogal een essentieel verschil als je het mij vraagt

Mede gymnasiasten en acedemici, ik ben weer even werken.

Tot later peeps!Je bent geen academica, Summer. Heb je al vaak gemeld.
quote:groentsoep2 schreef op 23 april 2012 @ 13:25:

[...]

Wat veeeeeeel! Dat je dat allemaal kunt onthouden zeg! Jij moet wel heel intelligent zijn!

Die heeft er vast een spiekbriefje bij. Ik ken dat soort figuren hoor. Die liepen bij ons op het gym ook de kantjes er vanaf. Net met de hakken over de sloot overgaan.

Nou, ik kan je vertellen dat zij niet voor speciale oorkondes in aanmerking kwamen bij de diplomauitreiking.
quote:groentsoep2 schreef op 23 april 2012 @ 13:23:

[...]

Dat plebs natuurlijk Ik voel me dan juist zo heerlijk verheven, als ik tussen dat plebs loop!
quote:jeane_avril schreef op 23 april 2012 @ 13:21:

[...]

Zijn de havettes er nog? En hebben die iets te maken het het slimme meiden topic?Het lijkt me niet dat die twee topics iets met elkaar te maken hebben
quote:helene31 schreef op 23 april 2012 @ 13:17:

[...]

Chocolade vind ik altijd errug intelligent. Net als chips. Neem dan geen plebsmerk, zoals Croky of Lays. Gestaft.
quote:martin81 schreef op 23 april 2012 @ 13:28:

[...]

Het lijkt me niet dat die twee topics iets met elkaar te maken hebben je weet niet eens waar het over gaat.
quote:martin81 schreef op 23 april 2012 @ 13:29:

[...]

Gestaft.

Ja en?

Lekker intelligente post
quote:martin81 schreef op 23 april 2012 @ 13:28:

[...]

Je bent geen academica, Summer. Heb je al vaak gemeld.Jij bent geen academicus martin, je bent al te vaak door de mand gevallen.
quote:Java schreef op 23 april 2012 @ 13:28:

[...]

Ik voel me dan juist zo heerlijk verheven, als ik tussen dat plebs loop!

Ik kan dat helaas niet. Ik ben meer van deze beweging:

quote:helene31 schreef op 23 april 2012 @ 13:22:

[...]

Zeg, je gaat toch niet likken aan die dingen hoop ik? Een béétje intullegent intellegent slim persoon gebruikt daar een sponsje voor.Ik gebruik daar mijn hyperintelligente dochter voor. En die gebruikt er uiteraard een sponsje voor. Ik zou niet willen dat ze door inname van zegeltjeslijm straks niet naar het gymnasium kan.
quote:helene31 schreef op 23 april 2012 @ 13:28:

[...]

Die heeft er vast een spiekbriefje bij. Ik ken dat soort figuren hoor. Die liepen bij ons op het gym ook de kantjes er vanaf. Net met de hakken over de sloot overgaan.

Nou, ik kan je vertellen dat zij niet voor speciale oorkondes in aanmerking kwamen bij de diplomauitreiking.Hou op ja. van die figuren die alleen maar met heel veel bijles en drie doublures het gymnasium doorgesleurd konden worden. Tsk.
Oeh, wat een exquis topic. Ik (gym, uni, megaslim enzo) zou graag meediscussiëren op niveau, maar helaas, geen tijd. Ik moet aan mijn verantwoordelijke werkzaamheden (lees: dochter heeft op het vloerkleed geplast).
quote:Java schreef op 23 april 2012 @ 13:32:

[...]

Ik gebruik daar mijn hyperintelligente dochter voor. En die gebruikt er uiteraard een sponsje voor. Ik zou niet willen dat ze door inname van zegeltjeslijm straks niet naar het gymnasium kan.Gelijk heb je. Draagt ze ook een mondkapje als ze naar buiten gaat? Je weet wel, om haar tere hersenen te beschermen tegen schadelijke uitlaatgassen.
Eindelijk een topic op niveau! Academica, check! Weliswaar nu afgezakt naar boerin en moeder van 4 kinderen (bij elk kind daalt je IQ nu eenmaal (komt door het persen denk ik, dan ploppen er zó een paar Q'tjes kapot , en dáár gaat je I ), en koeien, schapen, geiten en kippen zijn ook niet intellectueel prikkelend), maar desondanks wél gym en uni in het rugzakje!

Weet niet of ik het buurtsuperonderwerp aankan, wij moeten namelijk altijd naar 'de stad' voor boodschappen, gezien het achterlijke plattelandse waar wij resideren. Goed voor de portemonnee (minder impulsaankopen), maar bij snaaibuien dus erg onhandig omdat er niet altijd ligt waar je nét trek in had.
Waar moet ik mijn diploma's sturen om hieraan mee te mogen doen?
En telt mijn zwemdiploma ook mee?
quote:MEFS schreef op 23 april 2012 @ 14:07:

Waar moet ik mijn diploma's sturen om hieraan mee te mogen doen?

Pffft, wat een snertclub zeg... is hier geeneens een ballotagecommissie? Dan zal ik me wel weer opwerpen (diepe zucht):

toon-groentsoep-uw-bul-of-gymnasiumdiploma@hotmail.com
Ik vind gymnasiasten ook geweldig! Met name.. hoe heet ie ook alweer..? Hij die zo mooi ondersteboven in de ringen kan hangen..

Yuri van Gelder!!!

Kun jij dat ook, Martin?
Als Martin's abs net zo zijn als die van Yuri stel ik mijn mening over Martin graag bij...
Ik ben meer op Epke.

Groentensoep, ik heb je mijn diplomas gemaild. De meeste zijn wel in het Spaans, maar dat zal voor jou geen probleem zijn, toch?
quote:martin81 schreef op 23 april 2012 @ 13:29:

[...]

Gestaft.Oei Helene, Martin is dol op Croky en Lays!
quote:sri schreef op 23 april 2012 @ 14:24:

[...]

Oei Helene, Martin is dol op Croky en Lays! Haha, het zal wel loslopen. Ik heb nog geen waarschuwing of mail gezien.
Volgens mij zijn de passende maatregelen al genomen, dus we kunnen weer opgelucht ademhalen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven