VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Even heel snel, want zit druk in de voorbereidingen voor etentje met mijn familie en Pebblo komt net pas binnen met laptop.

Het was enorm leuk gisteravond! Heb genoten! En Ely was/is prachtig! En haar gezin ook! Maar god, wat had ik een pijnlijke voeten. En nu nog. Ook niet gek na een avond dansen, maar hee, ik kreeg nog wel een voetmassage om 2 uur vannacht!

Morgen kan ik vroeg hoor, geen probleem. Dan is het ook lekker rustig, dat scheelt. Kunnen we ergens in de stad om 10 uur ofzo afspreken? Nathje, ben je hier een beetje bekend? Mille, wat denk jij dat handig is?

Ik ga nu nog snel even wat afmaken, tussen 18-18.30 komt mijn famlie en heb ik een huis vol (totaal 9 volwassenen en 4 kinderen). Vermoed dat ik hier óf vanavond laat en anders morgenvroeg nog even ben.

En ga toch nog even snel foto's koekeloeren.
Zullen we dat even verder via mail/ak bespreken dan Peb? Ik gooi daar wel wat suggesties neer!

Nathje, je kan ook eerst naar mij rijden en dan kunnen we met de fiets het centrum in? Je kunt die van Maxi wel even lenen dan en dat is misschien handiger dan daar ergens parkeren?
Dat is een goed idee Mille! Zal ik dan om zo om 9.30 uur bij jou thuis zijn? Leuk!

O meiden als ik jullie verhalen lees, vind ik het echt heel erg jammer dat ik er niet bij was. Aan de andere kant was/is mijn stemming een beetje wisselvallig en zou ik geen schaduw op Ely haar dag willen werpen.

Ennuh, kan iemand het grapje met die auto uitleggen? Ik ben wel nieuwsgierig!

Broer is nu met Aap naar mijn andere broer een stapel films halen (waaronder Indiana Jones). Even een filmavondje houden ter afleiding. Eigenlijk is het heel gezellig dat hij er is en tranen en plezier wisselen elkaar in hoog tempo af.
Goed, om te horen dat jullie het leuk gehad hebben!

En Mille, wat jij zei dat je het bijzonder vond om er bij te zijn, zo was het ook voor mij. Ik voelde me zo rijk met al mijn 'vriendinnetjes' om me heen

Hartstikke bedankt dat jullie er waren.

Echt, ik heb zoooooooooooooooooo ontzettend genoten!!

Eigenlijk was de hele dag top, afgezien van het weer, want dat was wel jammer.

Plechtigheid was zo mooi, echt helemaal leuk om naast de daggasten allemaal mensen te zien, die speciaal voor jou gekomen zijn. Ik schoot er helemaal van vol.

Daarna lekker taartje gegeten, toen naar het restaurant. Was superleuk!

Maar het feest vond ik gewoonweg geweldig. Leuke muziek, leuke mensen die er allemaal zin in hadden. En niet onbelangrijk, lekker bier!!

Ik vond het zo jammer dat het over was!

Toen dus naar de bruidssuite, dit was ook erg gaaf!

Nog wel hilarische momenten meegemaakt.

Mijn moeder had gezegd, dat ze kleren en toiletspullen voor ons had klaargezet. Helaas was ze vergeten dat Zorro lenzen heeft, dus geen lenzenbakje en lenzenvloeistof aanwezig.

Zorro heeft dat dus opgelost door twee glazen te vullen met water en vervolgens daar zijn lenzen in te doen.

Tja, dan moet je geen dronken Ely hebben die 's ochtends vroeg naar de wc moet en een glas water ziet staan

Een voordeel, mijn blinde darm kan nu weer heel erg goed zien

Om 10.30 kregen we ontbijt op bed. Ik heb er van genoten! Zorro helaas niet, die kon alleen maar :puke: kotsen, hahaha. Hij was er letterlijk ziek van, van dat ja woord

Toen douchen en aankleden, ik lag weer in een deuk, want mijn moeder had weliswaar kleding ingepakt, maar het is toch jammer dat je eigen moedertje je de straat opstuurt in een (ondergoed)hemdje met daar boven niks

Dus doodzieke Zorro op sleeptouw genomen, die is thuis gelijk zijn bedje ingegaan. Kinderen hadden goed geslapen gelukkig, dus dat was fijn.

Eind van de middag was Zorro weer opgeknapt, en kwamen Pimpel en Pompel nog even koffie drinken.

En nu dus weer back to normal

Nogmaals bedankt meiden, ik heb jullie kado nog niet gezien, want mijn schoonvader heeft alle cadeaus meegenomen, als het goed is krijgen we ze morgen.

Jaaa en dus ook die werkelijk waar schitterende, helemaal mijn smaak,auto, waar ik toch genoeg plaats voor heb
Wat een heerlijk enthousiast verslag Ely. Goed dat je het zo naar je zin gehad hebt!!

Ik heb vandaag een stem die een octaafje lager is dan normaal. Dat komt van al het meeschreeuwen. En vanochtend werd ik wakker en deed alles me zeer. Duidelijk al een paar maanden niet meer gedanst, op hakken gelopen en laat naar bed gegaan .

Het was echt bijzonder om bij te zijn, dat vond ik ook. Schept nog meer een band en die band gaat ook weer een tandje dieper nu. Echt heel bijzonder.

Die auto Nathje, die was anders dan die Cars auto van Vrolijk maar hetzelfde idee, kregen de kinderen cadeau toen Ely en Zorro hun huwelijksnacht cadeau kregen. Elk kind droomt van zo'n auto, dat weet ik zeker, maar als ouder denk je direct: Waar in hemelsnaam ga ik dit laten?????

Vond het ook leuk om Mimsey een keer te ontmoeten, ik vergat ook helemaal dat ik haar die avond voor het eerst zag. Lijkt net of je elkaar al goed kent.

Zorro was heel dronken, dat was duidelijk. Bij Ely was het minder duidelijk. En die film was heel leuk, zo leer je de mens achter Zorro nog wat beter kennen . Moest ook erg lachen om Ely die erg moest lachen.

O ja, Pompel hebben we ook gezien. Leuke vent!
O ja, en de kindjes waren zo zoet. Onvoorstelbaar. Schorrie zou allang over de vloer dweilen, huilen, gek doen, boos doen, stoeien met andere kindjes. Maar Zen en Zootje waren heel zoet aan het spelen. Echt top! En Zeefje is gewoon een schatje om te zien, heerlijk kind.
whahaha, geweldig was hij, he die film! Ik pieste zowat in mijn broek van het lachen. Geen idee, of hij voor omstanders ook leuk was Maar geeft dus wel een indruk, wat voor hilarische momenten we al hebben meegemaakt met hem, haha.

Nathje, dikke knuffel voor jou Ik hoop dat filmavondje voor afleiding kan zorgen

Athena, meis nog van harte. Goed om te horen dat weerzien met vriendin geslaagd was!

Dropje, hoop dat Veter het op de juiste manier heeft goedgemaakt. Superjammer dat je er niet was!

Morrie, ik heb ook echt overal spierpijn en blaren op mijn voeten. Maar wel een supervoldaan gevoel!
Typ ik een heel bericht, trek ik zelf op het moment van posten de kabel eruit

Maar goed, ik schreef dus dat de kater van Zorro me niets verbaast

En dat ik me lekker weer bij Morrie aansluit; leuk om je enthousiaste verslag te lezen Ely

Je kinderen gedroegen zich inderdaad voorbeeldig en wat kan Zootje goed achteruit inparkeren zeg

En Zeefje mag later wel met Nano trouwen en dan geven wij ze GEEN auto

En inderdaad leuk om Mimsey eens en Pimpel weer eens te zien!

Nathje, doe maar iets later. Ik moet nl. eerst M&M nog naar mijn broer brengen, die gaan daar met hun neefje spelen. Ik zou 9.30u bij hem zijn, dus ben pas 9.45u weer terug denk ik. Maar het is ook maar 5 minuten fietsen, dus als je zo rond 9.45-9.50 ergens bij mij bent is dat vroeg genoeg

(En je staat sowieso niet voor een dichte deur, want Millenium (was dat niet een idee van Lien?) en Nano zijn er ook )
Das goed hoor Mille!

Meid, Ely Heerlijk dat je zo hebt genoten. Met jouw verhaal en het beeldmateriaal op de AK kan ik me een helder beeld vormen van jullie dag en feest. Leuk hoor! En nu lekker weer verder genieten van je prachtige gezin en man. Wanneer gaan jullie naar HVS?

Nu snel naar filmpje. Aap heeft hem al opgezet dus ik ga snel inhaken.
G'navond!

Eigenlijk waren vent en ik sinds vanmorgen weer on speaking terms onder het motto 'je kunt wel boos worden, maar niet boos blijven', maar na het zien van de foto's en het lezen van de beschrijvingen hier werd ik opnieuw stikchagrijnig . Bah, bah, driewerf bah. Het ergste is eigenlijk nog dat ik stiekem mijn buikdansspullen toch in een tas had gestopt omdat het tegen alle verwachtingen in heel erg meeviel met mijn buikpijn. Nu ja. In ieder geval zeggen jullie postings en de foto's heel veel, het was gewoon een knalfeest en da's natuurlijk helemaal super. En Elyane, ik heb heel erg gelachen om je postings, ik had je zo graag zo in vol ornaat en helemaal gelukkig willen zien! Je klinkt zo helemaal happy, echt geweldig! Van harte meid, je had zo'n topdag helemaal verdiend!
Ik vond de film echt grappig om te zien, maar ook vreselijk leuk dat zijn vrienden het helemaal hadden gemaakt voor Zorro. Daar heeft echt wel een boel werk ingezeten, al denk ik dat ze in broek zeken toen ze het aan het doen waren! Super dat je verslag komt doen en dat je echt een geweldige dag dus hebt gehad.

Nath, ik sport altijd ma & woe Step en als ik actief ben, ook nog Pilates er achteraan. Veel plezier morgen met Mille & Pebbles op stoffenmarkt! En sterkte met je broer meid.

Drop, je werd gemist meid!

Athena, wat leuk dat je een WII hebt gekregen! Al valt dat wel een beetje in categorie: cadeau aan jezelf :-))) Vent was er zeker zelf ook erg mee in zijn sas? Hahahaha
Niet vergeten klok een uur terug te zetten!
Ik had net een heel bericht maar het is verdwenen. En na een zonder overdrijven ontzettend heel erg gezellig etentje met mijn vader en de rest ben ik dermate moe en licht beschonken dat ik niet opnieuw ga typen. Het is werkelijk jammer dat we nooit zo met elkaar hebben gegeten toen mama er nog was want wat zou ze genoten hebben...

Mille, ik ga naar AK om af te spreken.

Nog even wat puinruimen en dan naar bed. Ik ben het duidelijk niet meer gewend. Moe van het late slapen (2 uur thuis) en stram van het dansen. was ook weer vroeg op, GP mocht atletiekles meedraaien dus stonden om 10 uur op de atletiek baan.

Haha, ik kreeg dus een nachtelijke voetmassage. Voor Pebblo was dat het begin van iets dat hij had bedacht, maar ik lag direct te snurken. En toen heeft hij 2 uur liggen lezen, was klaarwakker.

Film was grappig, om met zijn allen op bruiloft Ely te zijn was speciaal, autootje was leuk voor dat moment maar in huis horror, plaatje Vrolijk hilarisch, actie Veter godsgeklaagd en woede Dropje zeer begrijpelijk.

En nu heb ik al zoveel teveel getypte letters weggehaald dat ik denk dat het beter is om te gaan.

Truste.
quote:Morrie schreef op 25 oktober 2008 @ 23:08:

Niet vergeten klok een uur terug te zetten!Zohee. Da's een goeie. Was het glad vergeten!
Fijn Pebbles dat het gezellig was, was het het geld dus wel waard .

Nu ga ik echt tukken. Knorrie wordt maar niet wakker, dus ik ga hem maar wakker maken.

Afgelopen nacht had hij weer eens een doorslaapnacht, heerlijk, kwam precies goed uit. Maar vannacht zou het ook wel fijn zijn!
Goedemorgen!

Ely wat klinkt je walgelijk gelukkig, meid!

Heerlijk.

Een paar maanden geleden hadden we het hier over beste film (oid) ooit en toen noemde iemand 'bangkok Hilton'. Een mini serie van 4 uur met Nicole Kidman. GW en ik hebben hem gisteren afgekeken. Aanrader! Wel wat traag (maar ook al meer dan 20 jaar oud).

Vandaag dagje thuis gepland wnat weersverwachting was niet best, maar hier regent het nog steeds niet! En het is pas 10.15 uur! Heb zo'n gevoel dat deze dag heel lang gaat duren
Hier regent het nu wel. En ik heb net brood gegeten want had honger. Uurtje te vroeg . Maar we gaan straks naar een verjaardag dus met avondeten trekken we dat wel weer recht: gewoon lekker snaaien op de verjaardag!
Ik hoop dat de stoffenmarkt niet verregent!
Ja, de stoffenmarkt!

Hoop voor Mille, Nathje en Pebbles dat het binnen is.

Ik heb ook al trek.

Alle drie de mannen staan hier nu onder de douche. God, wat zijn KW en BRS druk. Zit te verzinnen waar we ze nog even uit kunnen laten razen vandaag.
Misschien even langs opa en oma
Het was buiten, maar we zijn niet heel erg verregend hoor. Het meest natte was eigenlijk het terugfietsen naar huis.

En het was wel heel gezellig even!

Pebbles gaat een tafelkleed maken en Nathje een badcape, en ik was er nog niet zo uit eigenlijk. Heb wel mooie dingen gezien maar ik moet eerst nog even goed bedenken welke kant ik nou opwil met het samengeraapte zooitje hier.

Hoewel er gelukkig vanmorgen nog wel een interieurexpertmevrouw heeft gezegd dat het een leuk huis is
Oh, klinkt leuk!

Wil meteen op naailes om ook zelf een tafelkleed te kunnen maken van een zelf uitgezocht kek stofje
Nee, niet verregend. Viel alles mee. Badstofje zit al half in elkaar voor Apies badcape. Alleen capuchon moet er nog op. Wel alles al geknipt dus dat is zo gepiept. Ik heb veel stof over dus die kleine variant voor Japie komt er ook nog wel eens.

Mille, je hebt zeker een leuk huis! Ik zou lekker de verbouwing afwachten en dan met die nieuwe ruimte aan de slag gaan. En leuk om Nano en je vent te zien.

Pebbles, ben jij al begonnen met je tafelkleed?

Wind, in Delft zit een leuke naaicursus. Misschien een idee? Voor een tafelkleed hoef je niet op cursus, vermoed ik. Ik heb gewoon een eenvoudig machinetje gekocht en ben gewoon begonnen. Dat lukt best aardig met wat geduld (wat ik normaal gesproken niet heb). Bij de blokker heb je dezelfde naaimachine van Singer voor 89 of 99 euro.

Lekker ventje is die Knorrie, zeg! Op de goede momenten doorslapen. Fijn hoor Morrie.

Ik ben benieuwd hoe Lien haar vakantieweekje is geweest!
Ik heb toen Mille en Nathje weg waren nog stof gekocht voor 8 kussentjes op mijn eetkamerstoelen en toch ook maar -bank. Ruwe vervilte wol aan de ene kant en een linnen stof aan de andere kant. En dus een tafelkleed. Mijn naaimachine (een Singer) moet ik nog even uitgraven. Maar voor een tafelkleed en kussentjes heb je echt geen cursus nodig. Volgens mij heb je een beetje inzicht en geduld nodig, als je zelf wat verzint. En vooral geduld als je van een patroon afnaait. En tijd, maar die ga ik maken.

En nog 2 kant en klare tafelkleden (maat 'halve tafel') bij Dille en Kamille. Meestal vind ik de kleuren daar erg 'muf' maar nu toch mooi crème met en zonder donkergrijs streepje.

En toen belde ik Pebblo en die liep in bos met Pebbeltjes, Kefpep en zijn ouders. En ik wilde niet alleen thuis zijn en ben alleen gaan lunchen bij de Hema. En toen waren we weer tegelijk thuis.

Pebbeltjes met opa en oma mee en die komen elk moment weer hier om te eten. Met opa en oma dus. Pebblo en ik zijn net nog samen naar de boekhandel geweest (die van Wind) en naar Appie om boodschappen te doen voor de bouillabaisse die Pebblo nu aan het koken is.

Ik was een beetje bekaterd. Niet vanwege de drank, maar vanwege het gemis van mama. Het was zo leuk gisteravond, echt zo geslaagd allemaal. En toen heb ik de hele nacht onrustig gedroomd en vanmorgen helemaal sip dat mama er niet bij was. Ik werd echt overvallen door een enorm gemis. Gelukkig wilden Nathje en Mille me wel even aanhoren, Pebblo vond min of meer dat ik niet moest sippen na zo'n gezellige avond dus ik was best een beetje boos de deur uitgegaan.
Mmmhhh.. naaien klinkt simpel.

Oké, een tafelkleed snap ik, maar ik moet toch leren hoe ik dat ding aanzet

Pebbles, ik snap heel goed dat je juist op dat soort gezellige en harmonieuze momenten je moeder extra mist. En dat je daar vervolgens de volgende dag een kater van hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven