Napraattopic deel 54
woensdag 27 januari 2016 om 13:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 14 februari 2016 om 01:27
quote:LittleRedRidingHood schreef op 14 februari 2016 @ 01:05:
[...]
Welnee, tass begint gewoon standaard als een dolle te piepen als ze tegengas, kritiek of andere meningen krijgt. Dat levert zo lekker veel aandacht op. En dan achterover leunen en heerlijk genieten van de opdravende HRS.Wat is HRS?
[...]
Welnee, tass begint gewoon standaard als een dolle te piepen als ze tegengas, kritiek of andere meningen krijgt. Dat levert zo lekker veel aandacht op. En dan achterover leunen en heerlijk genieten van de opdravende HRS.Wat is HRS?
zondag 14 februari 2016 om 01:29
quote:impala schreef op 14 februari 2016 @ 01:27:
[...]
Volgens mij is het wat minder onschuldig dan Broedkippetje schetst. Het is volgens mij niet de aftakeling die Tass zo raakt en waar ze boos om wordt. Ze is boos om het verleden en wil dat hij nu verantwoording aflegt. De man mag niet blowen, want dan valt er niet meer serieus met hem te praten en dan komt die verantwoording dus al helemaal niet meer. Dáár is ze boos om.
Ze ligt op zijn sterfbed aan hem te trekken en ontzegt hem verlichting en noemt dat om hém denken.Je weet het allemaal wel heel goed he. Vertel hoe lang ken je Tas en haar vader al? Of schrijf je soms een script.
[...]
Volgens mij is het wat minder onschuldig dan Broedkippetje schetst. Het is volgens mij niet de aftakeling die Tass zo raakt en waar ze boos om wordt. Ze is boos om het verleden en wil dat hij nu verantwoording aflegt. De man mag niet blowen, want dan valt er niet meer serieus met hem te praten en dan komt die verantwoording dus al helemaal niet meer. Dáár is ze boos om.
Ze ligt op zijn sterfbed aan hem te trekken en ontzegt hem verlichting en noemt dat om hém denken.Je weet het allemaal wel heel goed he. Vertel hoe lang ken je Tas en haar vader al? Of schrijf je soms een script.