Lastige situatie

14-02-2016 20:09 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Wil graag mijn verhaal even kwijt er zal wel commentaar komen maar wil gewoon graag praten erover!

Ik heb een kindje van 3 jaar en heb nu een half jaar een relatie ik kende hem al wel wat langer, onze relatie is niet helemaal perfect kwa intimiteit aan zijn kant, we hebben daar over gesproken en hij zou naar de dokter gaan, hij vertelde dat hij was geweest en hij 2 maanden moest aankijken( ik vond dat al een rare reactie) ik wil er alles aan doen dat het opgelost word en hij ook. Nu ben ik erachter gekomen dat hij helemaal geen dokter heeft gebeld en hij is niet naar de dokter geweest. Ook weet ik dat hij vaker gelogen heeft. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Buiten dit gaat het goed tussen ons ik vind dit zo'n lastige situatie. Ik wil dat het goed komt en naar de dokter gaan was ook zijn idee
Buiten zijn gelieg gaat het goed? Hoe weet je dat met zijn leugens?
Kan hij niks of wil hij teveel/iets dat jij niet kan bieden?

Als je.pas 3 maanden bij hem bent is dit wat het is denk ik.
Wat is er dan niet helemaal perfect kwa intimiteit aan zijn kant?

En wat moest hij dan twee maanden aankijken?

pff! vaag man!
Als jij een relatie waarin gelogen wordt goed vindt dan zou ik het lekker zo laten

En anders zou ik hem lekker buiten de deur zetten

Maar dat ben ik dan hè, ik heb een dingetje met liegen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Liegen = exit.
Intimiteit is bij hem ver te zoeken ook kwa sex. En hij zegt dat hij dat al jaren last van heeft en we hebben er over gepraat en ik wil hem steunen alles en het was zijn idee om naar de dokter te gaan
Bang om alleen te zijn?
Wat een gezeur zeg. Het gaat goed maar hij liegt wel. En waarvoor moest hij naar de dokter? Dat je hier een topic voor moet openen.
waarom moet hij naar de dokter? het is toch iets van jullie samen?
Hoe erg zit je om een relatie te springen als je de eerste drie maanden al zin hebt in een gebrek aan intimiteit en leugens?

Zou hem alle ruimte geven om aan zijn problemen te werken en de relatie even op een laag pitje zetten.
liegen is not done.. waar liegt hij nog meer over?

lijkt mee geen goede basis om verder te gaan en je hebt ook een klein kind om rekening mee te houden.

succes.
qua.... niet kwa

verder echt ik blijf me verbazen om dit soort topics. Dit is toch van 10 km afstand te zien dat dit geen relatiemateriaal is? Ik kan er met mijn pet niet bij dat vrouwen met kinderen in het spel zich zulke probleemrelaties met probleemtypes op de hals halen.
Er zijn mensen die een laag libido hebben.

Zij hebben geen zin in seks of intimiteit.

Daar kan je weinig aan doen..pushen helpt zeker niet. En als hij geen zin heeft om er iets aan te doen dan is het helemaal klaar.

Als jij daar niet mee kan leven dan kan je er beter een eind aan maken.
Hij is impotent en durft niet naar de dokter? Of is het een soa?
Ja daarom en ik wilde gewoon even me verhaal kwijt. Hij wou niet dat ik mee ging naar de dokter.. Maar ik vind het gewoon moeilijk want ik ben 2 jaar vrijgezel geweest had een moeilijke tijd achter de rug, en me huidige vriend is verder super lief enzo alleen dit verpest het allemaal had dit gewoon niet verwacht
Had liever geen kind verwerkt met een vent waar je nú al bij weg bent, en zet de rest op een laag pitje en laat je kind voorgaan. Kortom, je hersens gebruiken in plaats van je voortplantingsorganen. Zou zo maar eens kunnen helpen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
NeXT...

Hoe moeilijk kan het zijn. Zeker met een kind. Gaat dat kind straks ook nog hechten aan die lapzwans.
Begrijp ik het goed dat hij een erectiestoornis heeft? Dan vind ik dat er hierboven best wel hard wordt geoordeeld over het liegen. Ik denk dat de drempel om naar de dokter te gaan enorm hoog is voor hem, en daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Op welke manier heeft TO gevraagd of geëist dat hij naar de dokter gaat? Hij zal er zelf aan toe moeten zijn om hier met een dokter over te praten. Het is echt een lastig probleem, waarbij ik ook begrijp dat het voor TO ook moeilijk is om het erover te hebben.
quote:Girll262 schreef op 14 februari 2016 @ 20:25:

Ja daarom en ik wilde gewoon even me verhaal kwijt. Hij wou niet dat ik mee ging naar de dokter.. Maar ik vind het gewoon moeilijk want ik ben 2 jaar vrijgezel geweest had een moeilijke tijd achter de rug, en me huidige vriend is verder super lief enzo alleen dit verpest het allemaal had dit gewoon niet verwachtHij is niet lief want hij liegt meerdere keren tegen jou.
Geen kind verwekt met mijn ex had ik een goede relatie en we waren heel lang samen maar t ging niet meer dus voor je zulke dingen zegt denk zelf even na. Nee het was zijn idee naar de dokter te gaan jk heb alleen gezegt dat ik die dingen mis in de relatie en dat ik er voor hem ben en steun. Hij zei ik ga naar de dokter deze week want hij zat er zelf ook mee maar het gaat mij erom dat hij dus gelogen heeft dat hij is geweest terwijl hij dat zelf wou
quote:Girll262 schreef op 14 februari 2016 @ 20:32:

Geen kind verwekt met mijn ex had ik een goede relatie en we waren heel lang samen maar t ging niet meer dus voor je zulke dingen zegt denk zelf even na. Nee het was zijn idee naar de dokter te gaan jk heb alleen gezegt dat ik die dingen mis in de relatie en dat ik er voor hem ben en steun. Hij zei ik ga naar de dokter deze week want hij zat er zelf ook mee maar het gaat mij erom dat hij dus gelogen heeft dat hij is geweest terwijl hij dat zelf wouJa hoor, jullie waren héél lang samen, maar blijkbaar nog nooit nagedacht over een leven mét kind... Dus je had zélf beter even na kunnen denken. Allemaal leuk hoor, héél lang samen en lang leve de lol, maar als puntje bij paaltje komt is het dan "opeens afgelopen"?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Je kent hem al langer dan een half jaar en hij liegt, maar je wil er toch alles aan doen dat het goed komt?

Misschien durfde hij niet naar de dokter omdat hij het gênant vond ofzo, maar dan had hij dat best kunnen uitspreken met je. Maar waarover liegt/loog hij dan verder nog?
En omdat je ál 2 jaar vrijgezel bent én een moeilijke tijd achter de rug hebt vond je het belangrijker om een relatie aan te gaan? En het serieus nog moeilijk vinden hoe met een liegzak om te gaan?

Ga vooral door, goed voor je kind en jouzelf ook.
Krijg motto niet verwijderd :-)
quote:Girll262 schreef op 14 februari 2016 @ 20:32:

Geen kind verwekt met mijn ex had ik een goede relatie en we waren heel lang samen maar t ging niet meer dus voor je zulke dingen zegt denk zelf even na. Nee het was zijn idee naar de dokter te gaan jk heb alleen gezegt dat ik die dingen mis in de relatie en dat ik er voor hem ben en steun. Hij zei ik ga naar de dokter deze week want hij zat er zelf ook mee maar het gaat mij erom dat hij dus gelogen heeft dat hij is geweest terwijl hij dat zelf wouDus je had een goeie langdurige relatie met je ex, maar opeens ging het niet meer nadat je kind net geboren was? Of is je kind niet van deze ex?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven