vreemd nachtelijk bezoek?

26-10-2008 20:18 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bijna 1,5 jaar heb ik nu een geweldige relatie met een hele leuke man. De ene keer zijn we bij hem thuis, maar de meerdere avonden brengen we toch wel door bij mij thuis.

Er zijn weinig nachten dat we niet bij elkaar slapen.

Gisteravond moest ik werken; nachtdienst, ik werk in de gezondheidszorg.

Mijn vriend was zo lief om bij mij thuis de avond/ nacht door te brengen zodat hij de volgende dag ook bij me kon zijn. Hij had een filmpje meegenomen, en zei zich wel te vermaken. Ik ben gaan werken en rond de klok van vijf mijn mobiele telefoon aangezet.

Hij had me 2x gesmst rond de klok van drie (nieuwe tijd):

Zit ik hier rustig op de bank tv te kijken, zie ik eerst een aantal keren licht door de gordijnen schijnen en gaat vervolgens de bel. – stond net nog iemand bij het zijraam te kijken, kijk ik even later met het licht uit door het voorraam zie ik iemand met een hond weglopen.

Wie laat nou om 3 uur zijn hond nog uit? Ik ben hier van geschrokken en heb mijn vriend toen vanuit mijn werk gebeld.

Wat blijkt nou (mijn vriend heeft de foto’s van hem wel eens gezien), het was mijn ex die aan de deur stond en wel 20 minuten rondom mijn huis heeft gelopen. Voetsporen staan nog in de tuin.

Met mijn ex is het al 2 jaar uit. Het is geen fijne relatie geweest, want hij was verslaafd aan de marihuana. Toen ik deze relatie beëindigd had stond hij hier nadien de eerste 3 maanden ook nog weleens voor de deur, omdat hij het nog zo graag wilde proberen. Dit heb ik toen genegeerd. Langzamerhand heb ik nooit meer iets van hem vernomen, en we hebben ook nooit geen contact meer gehad. Niet via de telefoon, internet of anders. Wel ben ik hem nog eens tegengekomen, hier in mijn eigen woonplaats, waar mijn ex ook woont, maar we hebben geen woorden uitgewisseld, zelfs geen “hallo” tegen elkaar gezegd. Dit heb ik ook bewust gedaan omdat hij me teveel pijn heeft gedaan door zijn verslaving.

Mijn vriend en ik zijn allebei geschrokken, we hebben het er vanochtend na mijn werk nog samen over gehad.

Nu was mijn vriend alleen thuis, maar stel dat ik een keer alleen thuis ben?

Ik ben er wat angstig door geworden. Misschien moet ik dat wel helemaal niet doen.

Maar ik begrijp de hele actie niet wat mijn ex de afgelopen nacht heeft bezield???????
Je kan óf even afwachten, misschien een eenmalige aktie, of je meld het bij de politie.
Jeetje wat naar zeg.. daar zou ik ook de grillen van krijgen.

Het kan denk sowieso geen kwaad als je zuks meld bij de politie.. ze zullen er in eerste instantie niets mee kunnen maar het zeer waarschijnlijk wel opnemen.

Je durft hem niet te vragen wat hij bij je aan de deur deed?

Dat kan ik me zo voorstellen..

Misschien is negeren in deze wel het beste, maar zeker wel even in de gaten houden ..stel je ben alleen thuis ja wat dan inderdaad!

Ik zou sowieso lekker je gordijnen dicht houden en misschien zo'n lamp buiten bij je tuin en voordeur ophangen wat oplicht als er iemand op je pad/erf loopt.. dat wil wel eens afschrikken.

Sterkte ermee hoor
De sterkste liefde is die, welke zijn eigen zwakte kan laten zien
Bel hem op en vraag hem wat hij te zoeken had bij jouw huis midden in de nacht? Misschien liep hij langs op een laat rondje met de hond (was hij uitgeweest ofzo) en dacht hij wel "Wat vreemd, zo laat al en er brandt licht. Toch geen inbrekers ofzo?".

oh that purrrrrrrrrfect feeling
Wat Poezewoes al zegt.. wie weet is het helemaal geen verkeerde bedoeling geweest van je ex..

(als het hem al was het is donker buiten , kan je vriend zoooo goed zien in t donker wie er bij t huis stond ?)

Misschien heeft je als hij t wel was je ex idd gedacht wat vreemd zo laat nog licht op bij Palientje. Maar eens even poolshoogte nemen en heeft ie uit goede bedoelingen aangebeld. Je vriend heeft de deur niet open gedaan anders was er misschien door ex een hele simpele verklaring geweest
Misschien wil je vriendje je wel een beetje bang maken.

Daar wordt je onzeker van ,beetje afhankelijk.

Kan hij de stoere vent gaan uithangen.,wil die bij je intrekken maar durft ie het niet te zeggen en probeert ie het op deze manier
Maak een foto van de afdrukken. Sowieso voor bewijs. Noteer alles. Bel even met de politie als je je niet lekker hierbij voelt, wat zij adviseren. Het kan ook iemand zijn die op hem leek. Die kan ook kwaads in de zin hebben, vandaar, maak foto's.

Sterkte.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:boss schreef op 31 oktober 2008 @ 23:28:

Misschien wil je vriendje je wel een beetje bang maken.

Daar wordt je onzeker van ,beetje afhankelijk.

Kan hij de stoere vent gaan uithangen.,wil die bij je intrekken maar durft ie het niet te zeggen en probeert ie het op deze manierJa, dit is toch duidelijk wel de beste verklaring.
Wie zegt dat 't je ex was, dat kun je 's nachts vanuit het raam bijzonder moeilijk beoordelen. Ook kent je nieuwe vriend je ex alleen van wat foto's.
Ik ben ook wel nieuwsgierig hoe het afgelopen is. Palientje laat zich overal zien behalve in dit topic, vind ik een beetje vreemd.
Het kan toch ook iemand anders zijn, of niet ?

Bij ons is vorige kerst om 2.00 's nachts een insluiper geweest, die gelukkig net niet ingebroken heeft. Maar liep wel door ons tuinhekje naar achteren, botst tegen het tuinhek aan, en mijn hond sloeg aan. En toen nam hij het hazenpad...
Ben ook wel benieuwd hoe het is afgelopen.

Palientje?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Als je je er niet lekker bij voelt: even melden bij de politie en het hen laten noteren. Mocht het dan nog vaker gebeuren, dan kunnen ze in ieder geval een dossier aan leggen vanaf het begin (bewijsmateriaal). Is misschien helemaal niet nodig, maar kan geen kwaad. Maar dan moet je wel zeker weten dat hij het was...
Hallo,

Sorry dat ik enigszins wat laat reageer, want ik had niet verwacht dat ik nog meer reacties zou ontvangen. En Poezewoes heeft me er op geattendeerd. Bedankt!

Heb er ook met mijn ouders over gesproken. En ja die zeiden dat hij waarschijnlijk (teveel) drugs en misschien ook wel alcohol heeft genuttigd, zodat hij niet meer bang was om mij te komen opzoeken. In nuchtere toestand zou hij dat niet durven.

En dat hij me moeilijk kan vergeten. Maar dat is natuurlijk geen excuus om hier aan de deur te staan midden in de nacht en om het huis heen lopen te struinen.

Heb afgelopen week 1 nacht alleen geslapen. En uit voorzorg maar een extra stoel tegen de deur gezet. Tja klinkt stom, maar kon daardoor wel beter slapen. Het heeft me al met al wel bang gemaakt ja.

Heb er zelf nog over nagedacht. En waarschijnlijk heeft mijn ex er de afgelopen week op gehoopt dat ik hem een mail zou sturen, dan wel zou bellen. Een stuk aandacht die hij dan wil.

Maar dat gun ik hem niet. Hij heeft vast niet gedacht van goh misschien zijn er wel inbrekers.

Want mijn vriend en ik maken het op zaterdagavond vaak wel wat later.

Het punt is waarschijnlijk dat hij gedacht had dat ik alleen thuis was, omdat alleen mijn auto op de parkeerplaats stond. Ik had mijn vriend zijn auto meegenomen naar het werk.

Het afgelopen half jaar zijn mijn vriend en ik op de zaterdagavonden altijd samen. Tenminste de auto’s staan dan beiden langs de kant van de straat.

Dat mijn vriend wel zeker weet dat het mijn ex is, omdat ik en mijn vriend verder niemand kennen hier uit de buurt die een hond heeft. En zijn hond heeft hoge poten, niks anders dan een windhond.

Zal inderdaad kijken of ik nog wat foto’s kan maken van de afdrukken in de tuin. Rest me nog steeds de vraag van als ik wel alleen thuis was geweest, en de deur had geopend, wat wilde hij dan in godsnaam komen doen? zeggen?
Misschien dacht hij inderdaad dat je alleen thuis was en hoopte hij dat je de deur zou openen. Als dit nog eens gebeurd zou ik er toch wel een melding van maken als ik jou was. Dan komt de politie op de bewuste avond dat dit vaker gebeurt af en toe patrouilleren, dit is vaak al genoeg om ongenode gasten af te doen druipen. Verder zou ik hem geen aandacht schenken maar je vriend wel op de hoogte brengen wat er speelt en heeft gespeeld in het verleden. Zeker gezien het drugsgebruik van je vriend lijkt het me verstandig dat meerdere mensen hiervan af weten, eventueel ook de buren inseinen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven