Alleen weg

14-02-2016 18:47 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuw op dit forum, hi allemaal

Omdat ik een heel roerige tijd achter de rug heb en nog steeds door maak (burn out geweest, nu werk weer aan het opbouwen. Huwelijk crisis, we zijn in relatietherapie maar dat ziet er niet goed uit. En zo nog wat dingen) en ben ik toe aan even rust en tijd voor mezelf. Ik ben altijd aan het rennen en vliegen en vooral met anderen bezig, om maar niet met mezelf bezig te zijn. Daarom denk ik erover om even alleen weg te gaan. Binnenland, buitenland. Geen idee waar ik heen wil.

Wie heeft hier ervaring mee? Om welke reden ben je alleen weg gegaan? Waar ben je heen gegaan? En hoe is dat bevallen?
quote:Roxy21 schreef op 16 februari 2016 @ 20:53:

[...]

Mag ik ook!?

In je inbox!

We kunnen wel met een viva clubje gaan anders
quote:Elisabeth1988 schreef op 16 februari 2016 @ 19:43:

Kaatje, volgens mij staan je priveberichten uit.

Als je die even inschakelt gooi ik m je kant uitCheck, aangezet, hoop ik
quote:Kaaaaaaaatje schreef op 16 februari 2016 @ 22:05:

[...]

Check, aangezet, hoop ikDone!
Ik zou dolgraag even weg willen maar drie kinderen zijn hier de bottleneck. Man ziet het niet zitten organisatorisch.

Hoe doen jullie dat? Of zijn er geen kinderen in het spel?
Nee ik heb geen kinderen. Gelukkig, mag ik wel zeggen want ik vind het heerlijk om er op elk gewenst moment even tussenuit te kunnen. Mijn zus is wel een keer zes weken weg geweest, toen ze een kindje had. Haar man heeft toen de zorg voor de kleine op zich genomen (met hulp van o.a. familie). Maar dat was er maar één.
.
Geen man..geen kinderen

Een weekendje alleen met kids gaat ook niet voor je man?

Je hoeft niet direct een hele week natuurlijk.
Weekendje moet toch zéker kunnen?
.
Man moet niet zeuren. Neem aan dat hij ook gewoon op zakenreis zou gaan indien van toepassing en jou met de kinderen zou laten zitten.
Shoot first, ask questions later!
Ik ben ook wel eens alleen weggeweest puur omdat ik vast zat. Doordat je uit je situatie stapt krijg je meer perspectief.
Ik ga in juni ook voor het eerst een weekje alleen weg en heb ervoor gekozen om naar Valencia te gaan. Combinatie van stad en strand. Ik heb via Wimdu een appartementje gehuurd. Daarvoor gekozen zodat je ook even lekker alleen kan zitten zonder dat je dan op je hotelkamer zit maar nu gewoon even een wijntje of kopje koffie kan pakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven