Weke dorp op Texel is het leukst?

17-02-2016 20:46 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar moet je zijn op Texel, voor een weekendje weg met tieners?

Toedels!

Weke moet welk zijn uiteraard.
Ik denk De Koog dat leek mij het meest levendig..
ga naar terschelling
De Koog. Heel gezellig, met winkeltjes, barretjes en restaurants, strand plus strandpaviljoen en een discotheek. Is de enige echte badplaats op Texel.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
Niet op Texel ben ik bang.....
De Koog is het uitgaansgebied.

Zelf ben ik vaak in Den Burg (leuke winkels) of de Cocksdorp te vinden.
De Koog, daar zit de meeste horeca en een kartbaan.
De Koog is het leukste, alleen vond ik Texel een super teleurstelling. Maar misschien komt dat ook omdat ik 20 jaar op Terschelling heb gewoont.

Wij gingen er als nitwitten heen en dachten dat de Cocksdorp leuk zou zijn. Maar dat is pas de place to be als je minstens 70 jaar bent.
Dank je wel dames! Terschelling is weer voor de volgende keer. :-)
Ik mag hopen dat je er gewoon vroeg bij bent voor de meivakantie of zomervakantie? Ik kom mijn hele leven al regelmatig op Texel en moet zeggen dat het me buiten het hoogseizoen behoorlijk tegenvalt qua uitgaan. Ik ging in plaats daarvan dan ook regelmatig wandelen in de natuurgebieden en op het strand. Voor winkeltjes kijken zou ik den Burg aanraden, maar dat komt ook omdat ik de weg daar zo'n beetje kan dromen.
quote:gismo72 schreef op 17 februari 2016 @ 20:59:

Niet op Texel ben ik bang.....Huh? Hoezo niet? Als puber vaak geweest, toen met name de Koog. Hele leuke stap herinneringen aan. Den Burg vond en vind ik nog steeds leuk!
De Cocksdorp vond ik erg relaxt. Ideaal voor rustzoekers en fotografen. Maar vast niet boeiend voor tieners die willen gaan slempen.
Shoot first, ask questions later!
Het ligt eraan wat ze leuk vinden. Om te shoppen is Den Burg leukste, een dagje naar de haven en ook wat winkeltjes is oude schild leuk (maar denk dat de meeste tieners dat wat minder aanspreekt) een dagje Den Helder te voet is ook leuk (je kunt voor iets van 3 euro te voet heen en weer overvaren) en voor een uitgaansgebeuren en wat meer actie is de Koog geschikt. Er is ook een bioscoop in Den Burg. Wadlopen is ook leuk om met ze te doen op Texel. Succes! Ik kom er al sinds ik 4 ben, en we gaan dit jaar voor het eerst met ons kindje. Nu al zin in!
Let love rule...
Om te winkelen is Den Burg het leukste. Voor het uitgaan de Koog. Ik vind dat Koog ook leukere restaurantjes en terrasjes heeft.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven