Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
Alle reacties Link kopieren
quote:feow schreef op 18 februari 2016 @ 22:02:

[...]

Jij dacht dat je zelf je eigen glas hebt leeggedronken?Nee: ik heb nog niets gekregen. Yas zit in Dubai of zo, dus de bardienst is niet zo duidelijk op het moment. Ik zag al wat koppen onder de biertap gaan, maar bier is echt niet aan mij besteed.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Of je gooit gewoon een condoom of een dildo in z'n frituur.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Moiren_ schreef op 18 februari 2016 @ 22:13:

Neeecht wel.
very metal
quote:-KING- schreef op 18 februari 2016 @ 22:19:

[...]

echt wel.

zucht

nee
quote:feow schreef op 18 februari 2016 @ 22:14:

[afbeelding]

Of je gooit gewoon een condoom of een dildo in z'n frituur.

Herbruik is populair las ik in een topic over nieuwe minnaar die bij nieuwe vriendin even aan de slag wilde met de speeltjes van ex-vriendin. Kwam nog een vraag hoe hij dat ding warm hield terwijl zij een topic opende. Duhhhh in de frituurpan natuurlijk!

Feow: die dubbele tong..... Je had dus al wraak genomen! En ik Yas maar alarmeren dat het zonder haar in de kroeg niet goed gaat want geen drank. Komop zeg, even eerlijk delen. Ik wil een wijntje (barmens, zet maar op mijn rekening, maar niet aan Feow vertellen en graag in mijn handen serveren)
Tentamen ging redelijk!

Nu wel toe aan alcohol!
quote:Oudblond schreef op 18 februari 2016 @ 22:22:

[...]

Herbruik is populair las ik in een topic over nieuwe minnaar die bij nieuwe vriendin even aan de slag wilde met de speeltjes van ex-vriendin. Kwam nog een vraag hoe hij dat ding warm hield terwijl zij een topic opende. Duhhhh in de frituurpan natuurlijk!

Feow: die dubbele tong..... Je had dus al wraak genomen! En ik Yas maar alarmeren dat het zonder haar in de kroeg niet goed gaat want geen drank. Komop zeg, even eerlijk delen. Ik wil een wijntje (barmens, zet maar op mijn rekening, maar niet aan Feow vertellen en graag in mijn handen serveren)Wraak is zo'n groot woord. Daar doe ik niet aan hoor. Laten we handen schudden op 'dit gaat nergens over'. *pakt razendsnel rietje tevoorschijn*
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:feow schreef op 18 februari 2016 @ 22:26:

[...]

Wraak is zo'n groot woord. Daar doe ik niet aan hoor. Laten we handen schudden op 'dit gaat nergens over'. *pakt razendsnel rietje tevoorschijn*Helemaal eensch.... *knipt het rietje snel door*

Van pure schrik valt mijn hoofd in het handenkommetje. Gelukkig heb ik een snelle slobbertechniek. Ik heb alleen nog niet bedacht hoe ik je ooit nog recht in de ogen moet kijken, maar dat zou ook kunnen komen omdat ik inmiddels al je 'gekke kroeg hier zo zonder drank'concumpties heb weggewerkt. Tjonge, voor iemand die niks zegt te drinken heb je inmiddels al wel behoorlijk wat vocht in mij gekregen. Als ik mezelf in de spiegel meetel heb ik acht ogen. Waarmee we toch weer terug zijn bij die spin.
quote:Nouschi schreef op 18 februari 2016 @ 21:43:

[...]

Oh god, bedankt voor de lieve woorden Leo, maar ik had het tegen Cochise

O....

quote:Eleonora-1 schreef op 18 februari 2016 @ 22:35:

[...]

O....

Ik moet hier zo om lachen, sorry.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, nee, snap ik.

Sta ik even voor paal zeg.

quote:feow schreef op 18 februari 2016 @ 22:33:

Van pure schrik valt mijn hoofd in het handenkommetje. Gelukkig heb ik een snelle slobbertechniek. Ik heb alleen nog niet bedacht hoe ik je ooit nog recht in de ogen moet kijken, maar dat zou ook kunnen komen omdat ik inmiddels al je 'gekke kroeg hier zo zonder drank'concumpties heb weggewerkt. Tjonge, voor iemand die niks zegt te drinken heb je inmiddels al wel behoorlijk wat vocht in mij gekregen. Als ik mezelf in de spiegel meetel heb ik acht ogen. Waarmee we toch weer terug zijn bij die spin. En zo is de cirkel rond. Al heb ik nog steeds niet aan een lekker drankje kunnen sippen En ik dacht dat Leo, die ik te hulp wilde roepen als mediateur, in slaap gesukkeld was, maar ze is er gelukkig gewoon. Dag Leo!!!
Ik ga zo wijn drinken!
quote:Oudblond schreef op 18 februari 2016 @ 22:37:

[...]

En zo is de cirkel rond. Al heb ik nog steeds niet aan een lekker drankje kunnen sippen En ik dacht dat Leo, die ik te hulp wilde roepen als mediateur, in slaap gesukkeld was, maar ze is er gelukkig gewoon. Dag Leo!!!

Dag m'n hartje!

Ik ben er heur.

Moek doen?
quote:Peacy schreef op 18 februari 2016 @ 22:39:

Ik ga zo wijn drinken!Proozdt!

Zoek maar uit, ik mix wel. En bier tappen kan ik ook.
quote:Eleonora-1 schreef op 18 februari 2016 @ 22:40:

[...]

Dag m'n hartje!

Ik ben er heur.

Moek doen?Als je oud-blond nou d'r welverdiende drank schenkt mag je mij vasthouden en zeggen dat het wel goed gaat komen met mijn kind terwijl je het niet erg vindt dat ik in je mooie uitgaanskleding snotter.
quote:Eleonora-1 schreef op 18 februari 2016 @ 22:41:

[...]

Proozdt!Jouw positieve kroeg heeft er al voor gezorg dat Feow en ik nadat er een spraakverwarring zij mijn drankjes opzoop weer helemaal matties zijn. Dus lieve Leo: fijn dat je er bent! Als jij er nu nog voor kunt zorgen dat ik nog even een drankje krijg hier ben ik weer helemaal zen.... En eigenlijk mag iedereen een rondje want allemaal lieverds *KING zit een beetje in een rare zone, maar die neem ik het niet kwalijk. Daar moet Moi het maar mee stellen*
quote:feow schreef op 18 februari 2016 @ 22:46:

[...]

Als je oud-blond nou d'r welverdiende drank schenkt mag je mij vasthouden en zeggen dat het wel goed gaat komen met mijn kind terwijl je het niet erg vindt dat ik in je mooie uitgaanskleding snotter.

Het komt helemaal goed met je kind lieve, lieve Feow.

Kom maar lekker snotteren op mijn Mart Visser.

quote:Oudblond schreef op 18 februari 2016 @ 22:52:

[...]

Jouw positieve kroeg heeft er al voor gezorg dat Feow en ik nadat er een spraakverwarring zij mijn drankjes opzoop weer helemaal matties zijn. Dus lieve Leo: fijn dat je er bent! Als jij er nu nog voor kunt zorgen dat ik nog even een drankje krijg hier ben ik weer helemaal zen.... En eigenlijk mag iedereen een rondje want allemaal lieverds *KING zit een beetje in een rare zone, maar die neem ik het niet kwalijk. Daar moet Moi het maar mee stellen*

Ik ben hartstikke blij dat de kroeg zo lekker gezellig is, door ons allemaal!

Drank staat in mijn vorige post.

Tast toe!
quote:feow schreef op 18 februari 2016 @ 23:01:

[afbeelding]Oh wat fijn, ik heb mijn eigen merk!! Maar typisch... bier is niet aan me besteed. Feow, je wordt blind van je acht ogen denk ik. Kom maar op de bank liggen, er is een lekker plekje en KING bakt wel een snack voor je als je over een paar uurtjes uit je roes komt.
Lekker Leo dank je. Yeey jij had een dag vandaag. Zo mooi hoe je het beschreef, na 2 jaar ensoow. Niet lang meer en je woont hier met al mijn lieve buren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven