Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
Alle reacties Link kopieren
wat een keukenprinsessen hier. ik heb geen zin en geen inspiratie.
very metal
2 keukenprinsessen en bridgette bedoel ik.
very metal
quote:-KING- schreef op 19 februari 2016 @ 18:09:

wat een keukenprinsessen hier. ik heb geen zin en geen inspiratie.Keukenprins. ( mijn man kookt)
Salade van kidneybonen, courgetteslierten, sla, gerookte paprika, tonijn en ei. Havermout-banaan shake toe
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:BridgetteDubois schreef op 19 februari 2016 @ 18:09:

Wij halen friet vanavond. Man gaat zo slapen want die moet rijden. Ik ga met de kinderen disneyfilms kijken en om 24.00 rijden we weg...

Ik heb geen wifi daar dus er zal deze week een overschot aan drank zijn in het café Fijne vakantie.
quote:WD-40 schreef op 19 februari 2016 @ 18:11:

[...]

Keukenprins. ( mijn man kookt)oja dat kan ook nog.
very metal
Man heeft aardappeltjes gemaakt, en tuinbonen, en varkenslapjes. Hier dus geen keukenprinses.
quote:-KING- schreef op 19 februari 2016 @ 18:10:

2 keukenprinsessen en bridgette bedoel ik.
quote:WD-40 schreef op 19 februari 2016 @ 18:12:

[...]

Fijne vakantie.Dank!
nou genoeg ideeën hier, ik ga me in de feestvreugde van een overvolle ah storten.
very metal
quote:WD-40 schreef op 19 februari 2016 @ 18:04:

[...]

Lekker hachee.Heerlijk, eet smakelijk
quote:hatsetats schreef op 19 februari 2016 @ 18:12:

Salade van kidneybonen, courgetteslierten, sla, gerookte paprika, tonijn en ei. Havermout-banaan shake toeIk heb nog een lekker curry recept, hebben?
quote:-KING- schreef op 19 februari 2016 @ 18:09:

wat een keukenprinsessen hier. ik heb geen zin en geen inspiratie.Patat?
quote:BridgetteDubois schreef op 19 februari 2016 @ 18:09:

Wij halen friet vanavond. Man gaat zo slapen want die moet rijden. Ik ga met de kinderen disneyfilms kijken en om 24.00 rijden we weg...

Ik heb geen wifi daar dus er zal deze week een overschot aan drank zijn in het café Veel plezier!
quote:SaveTheDay schreef op 19 februari 2016 @ 18:25:

[...]

Patat?

heheh nee, kapucijners, doperwten, gebakken kip in ketjap, en gebakken ui met knoflook en gember. en zilveruitjes.

burp.
very metal
quote:SaveTheDay schreef op 19 februari 2016 @ 18:27:

[...]

Veel plezier!Dank je!
quote:-KING- schreef op 19 februari 2016 @ 19:35:

[...]

heheh nee, kapucijners, doperwten, gebakken kip in ketjap, en gebakken ui met knoflook en gember. en zilveruitjes.

burp.Klinkt goed
Hier wraps, klaargemaakt met vereende krachten. Laat thuis want na werk nog verjaardag van neefje. Toen ik thuiskwam hielp dochter snel mee, man dekte tafel, en zoon zat met zijn been omhoog, weer een dikke enkel. Nu wel in een drukverband aangebracht door zijn sportleraar. Die nog even opbelde om het uit te leggen. Hoe doe je een zestienjarige 1,85 lang kind in bad/douche als het niet kan lopen? Mag vader denk ik maar even doen. Die zijn fysiek iets meer aan elkaar gewaagd, als hij op mij steunt, vallen we gerust samen.
quote:fietsie schreef op 19 februari 2016 @ 19:51:

Hier wraps, klaargemaakt met vereende krachten. Laat thuis want na werk nog verjaardag van neefje. Toen ik thuiskwam hielp dochter snel mee, man dekte tafel, en zoon zat met zijn been omhoog, weer een dikke enkel. Nu wel in een drukverband aangebracht door zijn sportleraar. Die nog even opbelde om het uit te leggen. Hoe doe je een zestienjarige 1,85 lang kind in bad/douche als het niet kan lopen? Mag vader denk ik maar even doen. Die zijn fysiek iets meer aan elkaar gewaagd, als hij op mij steunt, vallen we gerust samen.Vervelend voor je zoon Fietsie, beterschap. Mijn oudste heeft ongeveer dezelfde lengte. Tilt mij op tegenwoordig ipv andersom
Vriendin heeft een ovenschotel gemaakt.

Echt, ik weet niet wat me overkomt. Want ze kookt normaal niet, ze gooit lukraak wat in een pan en soms is het raak, soms niet. Maar nu heeft ze op aanraden van een vriendin van ons een heus recept in elkaar geflanst. Staat nu dus in de oven, klaar om straks gegeten te worden.

Het water loopt me al in de mond, maar eerst moet ze de kleine nog naar bed brengen.

Normaal is de rolverdeling hier niet zo traditioneel, dus ik voel me er bijna een beetje ongemakkelijk bij.
IMHO
Beterschap voor je zoon, Fietsie!
IMHO
quote:fietsie schreef op 19 februari 2016 @ 19:51:

oe doe je een zestienjarige 1,85 lang kind in bad/douche als het niet kan lopen? Mag vader denk ik maar even doen. Die zijn fysiek iets meer aan elkaar gewaagd, als hij op mij steunt, vallen we gerust samen.

Hij gaat achterste voren de trap op al zittend op zijn kont. je zet een plastic tuinstoel neer onder de douche, om zijn been doe je een plastic vuilniszak zodat het verband niet nat wordt. en hij gaat schuivend met zijn billen van de trap af naar beneden

Je kan ook een apart soort hansaplast kopen voor om de vuilniszak, zodat je een soort afdakje kan maken ( apotheker weet waar over het gaat)

dit lijkt er op

http://www.blokker.nl/nl/ ... ility-douchehoes-arm-half
quote:SaveTheDay schreef op 19 februari 2016 @ 18:25:

[...]

Ik heb nog een lekker curry recept, hebben?

*valt binnen, ja graag*

En nu ik er toch ben zou ik wel een droge witte wijn lusten.
quote:WD-40 schreef op 19 februari 2016 @ 20:11:

[...]

Hij gaat achterste voren de trap op al zittend op zijn kont. je zet een plastic tuinstoel neer onder de douche, om zijn been doe je een plastic vuilniszak zodat het verband niet nat wordt. en hij gaat schuivend met zijn billen van de trap af naar benedenDat kan allemaal, alleen hebben we geen plastic tuinstoel die in de douche past en de douchewand is niet stevig genoeg om je aan staande te houden. Man heeft onlangs met ongeveer hetzelfde gezeten en die had ook hulp nodig de eerste dagen. En het ongeluk is gebeurd bij gym, dus douchen is wel nodig zeg maar. Morgen even krukken halen, dan kan hij al wat meer.
quote:GrimbleGrumble schreef op 19 februari 2016 @ 20:09:

Vriendin heeft een ovenschotel gemaakt.

Echt, ik weet niet wat me overkomt. Want ze kookt normaal niet, ze gooit lukraak wat in een pan en soms is het raak, soms niet. Maar nu heeft ze op aanraden van een vriendin van ons een heus recept in elkaar geflanst. Staat nu dus in de oven, klaar om straks gegeten te worden.

Het water loopt me al in de mond, maar eerst moet ze de kleine nog naar bed brengen.

Normaal is de rolverdeling hier niet zo traditioneel, dus ik voel me er bijna een beetje ongemakkelijk bij.Ze doet het niet voor niks, dus relax en geniet ervan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven