Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
quote:Eleonora-1 schreef op 19 februari 2016 @ 21:02:

[...]

Ik ook.

Een van de redenen dat ik hier maar blijf lezen en posten. Want ook hier is de menselijke psyche soms onnavolgbaar.Zeg dat wel
quote:Eleonora-1 schreef op 19 februari 2016 @ 21:06:

[...]

Ja, dat lukt best eigenlijk.

Kreeg vandaag ook zomaar twee opdrachten in mijn schoot geworpen, qua positieve kijk op het leven.Fijn Leo.
Alle reacties Link kopieren
quote:SaveTheDay schreef op 19 februari 2016 @ 19:42:

[...]

Klinkt goed
very metal
Leo
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Heb ik hier nog iets gemist na de verschijning van Yas vanmorgen?
Ladderzat in de hangmat, je kent haar
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heerlijk, hoe sommige dingen gewoon altijd hetzelfde blijven.

Rustgevend.
Ik had al een wijntje of twee op, nu nog iets ingenomen tegen het hoesten (ben ineens net zo verkouden als de kinderen in mijn klas) en nu val ik letterlijk om van de slaap. Over vijf minuten lig ik erin en over zes minuten slaap ik. Welterusten!
Teruste Fiets!

Ik ga ook zo. Ben zo slaperig.

De verkering is er niet en dat vind ik echt heerlijk, even helemaal alleen, het bed voor me alleen, morgen alleen met mijn dochter, zalig.

Een man is leuk maar even alleen met mezelf vind ik ook geen straf.
quote:Eleonora-1 schreef op 19 februari 2016 @ 21:37:

Teruste Fiets!

Ik ga ook zo. Ben zo slaperig.

De verkering is er niet en dat vind ik echt heerlijk, even helemaal alleen, het bed voor me alleen, morgen alleen met mijn dochter, zalig.

Een man is leuk maar even alleen met mezelf vind ik ook geen straf.Geniet er van! Ik doe nu het licht echt uit. Lekker rozig van het douchen, en nu lekker slapen.
quote:Eleonora-1 schreef op 19 februari 2016 @ 21:06:

[...]

Ja, dat lukt best eigenlijk.

Kreeg vandaag ook zomaar twee opdrachten in mijn schoot geworpen, qua positieve kijk op het leven.

Je wordt nog eens beroemd
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 februari 2016 @ 21:42:

[...]

Je wordt nog eens beroemd

Pfffff, ben ik al láng....

In de supermarkt hier heet ik 'die rare vrouw uut Amsterdam'.
Mag ik even binnenvallen voor een borrel zonder dat ik (zoals ik altijd doe) terug te lezen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
*Zet een muziekje op*

prince zeker?
very metal
quote:tattou schreef op 19 februari 2016 @ 21:48:

*Zet een muziekje op*

[afbeelding]*Heupen gaan al heen en weer* Lekker Tat! De werkweek zit er op, het weekend wordt niet fantastisch, maar even met de voetjes van de vloer zie ik wel zitten.
quote:Oudblond schreef op 19 februari 2016 @ 21:47:

Mag ik even binnenvallen voor een borrel zonder dat ik (zoals ik altijd doe) terug te lezen? Nee we willen wel dat je terug leest hoor. Dus ga dat eerst maar even doen, dan krijg je een overhoring en bij meer dan 75% goede antwoorden krijg jij je drankje.
quote:Eleonora-1 schreef op 19 februari 2016 @ 21:43:

[...]

In de supermarkt hier heet ik 'die rare vrouw uut Amsterdam'. Ik die rare Belg die booschappen doet met een tas met de boodschap dat Zuidoost zo fruitig is.... in een stadsdeel ver daar vandaan. De beveiliger en ik hebben intussen onze wekelijkse grap dat ik met die tas niet binnen mag en ik krijg er standaard een Belgenmop bij.
quote:Eleonora-1 schreef op 19 februari 2016 @ 21:43:

[...]

In de supermarkt hier heet ik 'die rare vrouw uut Amsterdam'.

Een westerling. Daar waarschuwde mijn moeder ons altijd voor.

Ik voel me lichtelijk meh. Gelukkig is mijn kerstster nog steeds levend, dus ik heb een project. Over 9 maanden en drie weken is hij weer helemaal hip.
quote:-KING- schreef op 19 februari 2016 @ 21:49:

prince zeker?

Nee, die was nog niet zo bekend in The Fonz-tijd toch?

Verzoekjes iemand?
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 februari 2016 @ 21:51:

[...]

Nee we willen wel dat je terug leest hoor. Dus ga dat eerst maar even doen, dan krijg je een overhoring en bij meer dan 75% goede antwoorden krijg jij je drankje.Wat een strenge kroeg! Ik zit hier niet goed dan...
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 februari 2016 @ 21:51:

[...]

Nee we willen wel dat je terug leest hoor. Dus ga dat eerst maar even doen, dan krijg je een overhoring en bij meer dan 75% goede antwoorden krijg jij je drankje.*mopperdemopperhebtwelgelijkmaarwilechtechtnietwantmoetzoweernaarbedenwilwatgezelligheideneenborrelwantmaniswerkenenmorgenmoeilijkedag* Zucht, daar ga ik tot over een uurtje!
quote:barbaracartland schreef op 19 februari 2016 @ 21:56:

[...]

Een westerling. Daar waarschuwde mijn moeder ons altijd voor.

Ik voel me lichtelijk meh. Gelukkig is mijn kerstster nog steeds levend, dus ik heb een project. Over 9 maanden en drie weken is hij weer helemaal hip.waar heb jij de hele tijd gezeten?
very metal
quote:Oudblond schreef op 19 februari 2016 @ 22:01:

[...]

*mopperdemopperhebtwelgelijkmaarwilechtechtnietwantmoetzoweernaarbedenwilwatgezelligheideneenborrelwantmaniswerkenenmorgenmoeilijkedag* Zucht, daar ga ik tot over een uurtje!Jij moet een andere schermresolutie hebben dan ik heb
quote:tattou schreef op 19 februari 2016 @ 22:03:

[...]

Jij moet een andere schermresolutie hebben dan ik heb He als KING pubergedrag vertoont wil hij geen hoofdletters. En ik geen spaties

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven