Werk & Studie alle pijlers

chatten tegen betaling

20-02-2016 12:51 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal :-)

ik zat te kijken naar een aanvulling op mijn huidige salaris. nu lees ik veel over het chatten tegen betaling. zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en wat is een betrouwbaar bedrijf hiervoor?

Alvast bedankt voor de input
de verdiensten vallen vies tegen
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Je kunt wel ondertussen sjaals haken en verkopen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-02-2016 13:43
Reden: Spam
% gewijzigd
Bedoel je berichtjes beantwoorden ? Volgens mij moet je daarvoor skype hebben om in contact te blijven met een coach.
Liever niet mijn berichten quoten, het is slechts mijn mening/ervaring.
Effe gegoogeld.

Je kan 10cent per bericht verdienen met 18+ chats en moet minimaal 200 berichten per week verwerken.

Je gaat je daar toch niet mee bezighouden?

Meid, zoek een andere bijverdienste.

Bijles geven bijvoorbeeld. Genoeg ouders zoeken nu bijles om hun Daan/Sofie nog over te laten gaan naar de volgende klas.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-02-2016 13:44
Reden: Quote en reactie verwijderd
% gewijzigd
Is er nog serieus iemand die geld betaalt om gewoon wat te kletsen met een ander? Nu het internet zo vol met allerlei fora staat vind je overal wel een klankbord dus neem aan dat weinig mensen dat nog tegen betaling doen zoals vroeger met een babbelbox oid toen er nog geen internet was.
quote:BobbaJjamson schreef op 20 februari 2016 @ 13:08:

[...]oproepje voor commercieledoeleinden
Niet geschoten is altijd mis
Chatten tegen betaling? Je bedoelt hopeloze/zwakbegaafde mannen dr portemonnee leegtrekken in ruil voor een paar dubbeltjes.

Doe maar niet... Ik vind die meiden/jongens die dit doen zo ontzettend smerig. Smerig als in: zonder moreel.
quote:Boomheide schreef op 20 februari 2016 @ 14:04:

Chatten tegen betaling? Je bedoelt hopeloze/zwakbegaafde mannen dr portemonnee leegtrekken in ruil voor een paar dubbeltjes.

Doe maar niet... Ik vind die meiden/jongens die dit doen zo ontzettend smerig. Smerig als in: zonder moreel.Nou nou beetje dimmen. Op de site zelf staat dat t gaat om fictieve contacten
quote:mwa schreef op 20 februari 2016 @ 14:29:

[...]

Nou nou beetje dimmen. Op de site zelf staat dat t gaat om fictieve contactenDus is het doel niet meer om de mannen leeg te plukken en ze aan het lijntje te houden om zo de euro's binnen te harken?
Ik heb iets dergelijks gedaan vanwege een kunstproject en ik werd er stikongelukkig van.

Zoveel verdient het nou ook weer niet.
quote:Boomheide schreef op 20 februari 2016 @ 14:45:

[...]

Dus is het doel niet meer om de mannen leeg te plukken en ze aan het lijntje te houden om zo de euro's binnen te harken?Zolang die mannen daarmee akkoord gaan is het niet 'aan het lijntje houden' en worden ze niet leeggeplukt maar geven ze dat geld zelf uit...toch?
Gaat het om seksgerelateerd rollenspel (eenzijdig) of om eenzame mensen die verlegen zitten om een praatje met onverschillig wie en daar desnoods voor willen betalen?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Elisabeth1988 schreef op 20 februari 2016 @ 15:06:

Ik heb iets dergelijks gedaan vanwege een kunstproject en ik werd er stikongelukkig van.

Zoveel verdient het nou ook weer niet.Vanwege een kunstproject? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
quote:Elisabeth1988 schreef op 20 februari 2016 @ 15:07:

[...]

Zolang die mannen daarmee akkoord gaan is het niet 'aan het lijntje houden' en worden ze niet leeggeplukt maar geven ze dat geld zelf uit...toch?

Het is de vraag of die mannen weten wat het kost. Het kan weliswaar ergens vermeld worden, maar op het sms'je dat de man ontvangt zal het zo verborgen mogelijk gemeld worden. Onder 10 witregels , helemaal onderaan het smsje waar niemand meer heenscrollt omdat het smsje verder leeg lijkt ofzo.

Maar je moet je er maar goed bij voelen om het te doen...
quote:Boomheide schreef op 20 februari 2016 @ 15:15:

[...]

Vanwege een kunstproject? Wat moet ik me daarbij voorstellen?Zeg ik niet, herkenbaarheid.
quote:Boomheide schreef op 20 februari 2016 @ 15:19:

[...]

Het is de vraag of die mannen weten wat het kost. Het kan weliswaar ergens vermeld worden, maar op het sms'je dat de man ontvangt zal het zo verborgen mogelijk gemeld worden. Onder 10 witregels , helemaal onderaan het smsje waar niemand meer heenscrollt omdat het smsje verder leeg lijkt ofzo.

Maar je moet je er maar goed bij voelen om het te doen...

Je doet nou net of al die mannen een stelletje idioten zijn.

Geloof me die weten donders goed wat voor contact ze hebben..
quote:Elisabeth1988 schreef op 20 februari 2016 @ 15:20:

[...]

Zeg ik niet, herkenbaarheid.Dan doe je het wat algemener? Zonder dat het direct herkenbaar is?
quote:Elisabeth1988 schreef op 20 februari 2016 @ 15:23:

[...]

Je doet nou net of al die mannen een stelletje idioten zijn.

Geloof me die weten donders goed wat voor contact ze hebben..Ja.. een 'slimme' man die betaalt namelijk niet voor chatcontact of sms'jes. Die gaat naar een gratis chatsite als ie wilt chatten?
quote:Boomheide schreef op 20 februari 2016 @ 15:30:

[...]

Ja.. een 'slimme' man die betaalt namelijk niet voor chatcontact of sms'jes. Die gaat naar een gratis chatsite als ie wilt chatten?Of naar een groot forum
.
quote:impala schreef op 20 februari 2016 @ 15:50:

[...]

Of naar een groot forum

Dat vol zit met dames van elke leeftijd ;)

Dergelijke sms-bedrijfjes zouden wat mij betreft verboden moeten worden.
quote:Boomheide schreef op 20 februari 2016 @ 15:29:

[...]

Dan doe je het wat algemener? Zonder dat het direct herkenbaar is?Ik vond kunstproject algemeen genoeg.
quote:Elisabeth1988 schreef op 20 februari 2016 @ 16:53:

[...]

Ik vond kunstproject algemeen genoeg.zal ik het anders stellen: Waarom zou je bij een kunstrproject moeten sms'en naar een betaalde sms'dienst?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven