Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
That's 70' show.

Rod Stewart kan ik niet zien, geen bbc4 volgens mij.

Justin Bieber boeit me niet
Alle reacties Link kopieren
nu bonnie reet. ook al geen raitt aan. ik ga de tv uit doen.
very metal
Ik heb nog geen tv gezien vandaag. Dacht te gaan lezen, maar viel na een paar blz in slaap.
quote:Peacy schreef op 20 februari 2016 @ 23:50:

[...]

Had mij zulke relaxede ouders gegeven!Het is makkelijk relaxt zijn hoor, als je er zo'n überbrave puberT op na houdt als ik
quote:ainne schreef op 21 februari 2016 @ 00:00:

Dan nog liever rod steward op bbc4Ik Rod. Hij blert ook zo lekker mee, onder het onderbroeken vouwen.
quote:yette schreef op 21 februari 2016 @ 00:08:

Ik heb nog geen tv gezien vandaag. Dacht te gaan lezen, maar viel na een paar blz in slaap.Ben je nu aan het slaapforummen dan?
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 februari 2016 @ 00:08:

[...]

Het is makkelijk relaxt zijn hoor, als je er zo'n überbrave puberT op na houdt als ik Hahaha.. Hmm, dat red ik niet. Ahoewel!
Weer een appje: ze heeft de bandleden ontmoet

Er lijkt iemand op mij .
Groupieeeee!
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 februari 2016 @ 00:19:

Er lijkt iemand op mij .Nice Job dochter Lv!
quote:ainne schreef op 21 februari 2016 @ 00:20:

Groupieeeee!Mens, dat kind vindt zoenen zelfs al verschrikkelijk smerig
quote:Peacy schreef op 21 februari 2016 @ 00:20:

[...]

Nice Job dochter Lv!

Is ook een goed voorteken voor april, want dan gaan man en ik samen naar een solo-optreden van Ernst hier in Zutphen en het ligt in de bedoeling dat man dan een foto gaat maken van mij en Ernst dus .

Ik denk trouwens dat dochter nu in de trein zit, want ze appt zich inene een slag in de rondte.
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 februari 2016 @ 00:19:

Er lijkt iemand op mij .backstage heb je de wildste feestjes he!
very metal
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 februari 2016 @ 00:21:

[...]

Mens, dat kind vindt zoenen zelfs al verschrikkelijk smerig

Jaaaaa ja

Hier ook van die brave kinderen. Denk ik. Maar dat dachten mijn ouders ook
quote:-KING- schreef op 21 februari 2016 @ 00:24:

[...]

backstage heb je de wildste feestjes he! Hou op. Ik heb een keer de laatste trein gemist na een optreden van Frank Boeijen en toen heb ik met ze zitten zuipen en blowen in de kleedkamer. Scheelde weer wachten op de eerste trein . Uiteindelijk hebben we van één van de bandleden nog een slinger naar huis gekregen ook
quote:yette schreef op 21 februari 2016 @ 00:25:

[...]

Jaaaaa ja

Hier ook van die brave kinderen. Denk ik. Maar dat dachten mijn ouders ook Ze is pas veertien he. Over haar gedrag over twee jaar maak ik me nog maar geen illusies.
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 februari 2016 @ 00:28:

[...]

Ze is pas veertien he. Over haar gedrag over twee jaar maak ik me nog maar geen illusies.Je hebt geen idee, joh. Ik sta hier regelmatig verbaasd te zijn over die vreselijk verantwoordelijke kinderen. Maar het kan natuurlijk zomaar dat ze ineens op hun ouders gaan lijken.
quote:yette schreef op 21 februari 2016 @ 00:36:

[...]

Je hebt geen idee, joh. Ik sta hier regelmatig verbaasd te zijn over die vreselijk verantwoordelijke kinderen. Maar het kan natuurlijk zomaar dat ze ineens op hun ouders gaan lijken.Die dochter van mij is echt zo saai joh. Hadden we toch drie maanden in het RMD gezeten en dochter thuis (ze at en sliep bij haar BFF, voor de rest zat ze thuis), en ik trof geeneens een teringzooi aan. Erger nog, het was zelfs netjes te noemen, naar mijn maatstaven. En ze had eten gekocht, van haar zakgeld. En de poes leefde ook nog. Mal kind.
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 februari 2016 @ 00:41:

[...]

Die dochter van mij is echt zo saai joh. Hadden we toch drie maanden in het RMD gezeten en dochter thuis (ze at en sliep bij haar BFF, voor de rest zat ze thuis), en ik trof geeneens een teringzooi aan. Erger nog, het was zelfs netjes te noemen, naar mijn maatstaven. En ze had eten gekocht, van haar zakgeld. En de poes leefde ook nog. Mal kind.Wow
quote:Lady_Voldemort schreef op 21 februari 2016 @ 00:27:

[...]

Hou op. Ik heb een keer de laatste trein gemist na een optreden van Frank Boeijen en toen heb ik met ze zitten zuipen en blowen in de kleedkamer. Scheelde weer wachten op de eerste trein . Uiteindelijk hebben we van één van de bandleden nog een slinger naar huis gekregen ook cool
very metal
quote:Nouschi schreef op 20 februari 2016 @ 23:17:

Zo leuk, de Melkweg!

Ik vind Paradiso leuker. Ga naar Massive attack en afgelpen concert van Skunk was Skin weer helemaal het mooie mens. Zelfde grootte van concerten maar ik vind Para altijd intiemer.

Hallo trouwens iedereen!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Maar mag late kroegpraat een beetje moeilijk zijn? Ik zit met een brok in mijn keel en kan niet slapen. Moeite met zieke moeder ensoo.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Mal kind inderdaad

Ik kan veel positiefs over mijn brave weirdo's noemen, maar de boel netjes houden? Neuh.
quote:Oudblond schreef op 21 februari 2016 @ 01:04:

Maar mag late kroegpraat een beetje moeilijk zijn? Ik zit met een brok in mijn keel en kan niet slapen. Moeite met zieke moeder ensoo.
Oudblond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven