Ons Stamcafé deel V!
dinsdag 16 februari 2016 om 12:00
Deel 5 alweer! Een lustrum!
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
zaterdag 20 februari 2016 om 21:55
quote:ainne schreef op 20 februari 2016 @ 21:46:
Ben afgelopen november trouwens wel een weekend naar Krakow geweest, met 8 vrouwen, was ook echt superbetaalbaar trouwens. Misschien ga je daar wel heen Snjo!
Dit jaar zitten we eraan te denken om naar Bari in Italie te gaan, dus gelukkig wel af en toe een mini-trip.Krakow lijkt me ook erg gaaf/indrukwekkend.
Ben afgelopen november trouwens wel een weekend naar Krakow geweest, met 8 vrouwen, was ook echt superbetaalbaar trouwens. Misschien ga je daar wel heen Snjo!
Dit jaar zitten we eraan te denken om naar Bari in Italie te gaan, dus gelukkig wel af en toe een mini-trip.Krakow lijkt me ook erg gaaf/indrukwekkend.
Snjókorn falla, á allt og alla
zaterdag 20 februari 2016 om 22:02
Ik wil ook wel naar Timboektoe, gewoon, zodat je kunt zeggen dat je er geweest bent. Ik ben wel in Ouarzazate geweest en dat vond ik ook goed voor mijn streetcred. Ik houd van woorden die herhalen of spiegen. Ouarzazate was overigens net Delfzijl, maar dan warmer en met huizen van klei in plaats van deprimerende portiekflats. Het waaide er steeds en de hangjeugd verveelde zich de pleuris.
zaterdag 20 februari 2016 om 22:02
quote:barbaracartland schreef op 20 februari 2016 @ 21:58:
[...]
Oh! Je bent een van ons! Ik wist het natuurlijk ook wel. Maar kun je dan wel aarden, in de grote stad?
Ik Hadders.Ik zou niet meer terug willen. Wel via Grun hierheen gegaan dus niet plotseling
[...]
Oh! Je bent een van ons! Ik wist het natuurlijk ook wel. Maar kun je dan wel aarden, in de grote stad?
Ik Hadders.Ik zou niet meer terug willen. Wel via Grun hierheen gegaan dus niet plotseling
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 20 februari 2016 om 22:11
quote:barbaracartland schreef op 20 februari 2016 @ 22:08:
Man. Ik lijk wel een verlopen dronkaard met die rotmuis. Of misschien ben ik wel een verlopen dronkaard, weten jullie veel.Open een topic zou ik zeggen. Er is net een muistopic naar de eeuwige jachtvelden van het wereldwijde web verwezen, dus het kan.
Man. Ik lijk wel een verlopen dronkaard met die rotmuis. Of misschien ben ik wel een verlopen dronkaard, weten jullie veel.Open een topic zou ik zeggen. Er is net een muistopic naar de eeuwige jachtvelden van het wereldwijde web verwezen, dus het kan.
zaterdag 20 februari 2016 om 22:14
quote:Lady_Voldemort schreef op 20 februari 2016 @ 22:11:
[...]
Open een topic zou ik zeggen. Er is net een muistopic naar de eeuwige jachtvelden van het wereldwijde web verwezen, dus het kan.Ja, en straks een permaban zeker. Ik heb een stukke muis en ik koop geen nieuwe, denk je nu echt dat ik slim genoeg ben om terug te komen onder een proxy?
[...]
Open een topic zou ik zeggen. Er is net een muistopic naar de eeuwige jachtvelden van het wereldwijde web verwezen, dus het kan.Ja, en straks een permaban zeker. Ik heb een stukke muis en ik koop geen nieuwe, denk je nu echt dat ik slim genoeg ben om terug te komen onder een proxy?
zaterdag 20 februari 2016 om 22:26
Ik wil wel een keer naar de Rocky Mountains, alleen wil ik niet naar de Vs. Gewoon alleen de Rocky Mountains en dan met de helicopter terug naar Nederland ofzo. Ik vertrouw die Amerikanen voor geen meter, met alle wapens die ze dragen en normaal vinden. Ik vind ze ook zo.. goedkoop ofzo. Alle Amerikaanse toeristen die ik heb gezien, het zijn altijd van die kauwgum knauwende boeren. Zelfs als ze geld hebben, hebben ze lelijke kleren aan. En ze schreeuwen ipv praten. Zo, lekker veel vooroordelen he.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
zaterdag 20 februari 2016 om 22:36
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 20 februari 2016 @ 21:42:
Waar zouden jullie nog wel eens heen willen? Als geld e.d. helemaal geen rol zouden spelen? Ik ga dit jaar niet en hoop dan volgend jaar wel geld te hebben, misschien voor een midweek Rome of voor 2 of 3 weken Engeland.
Meer in de orde van grote van "dromen" zou ik nog wel eens naar Mongolie willen, naar Costa Rica, Australie en een duikvakantie doen waar je in zo'n kooi gaat duiken bij een grote witte haai.
Oostenrijk (of Zwitserland) , Afrika: Kenia, Tanzania, Zuid-Afrika, Zambia, Griekenland.
Dit jaar wordt het achtertuin denk ik, ook goed.
Waar zouden jullie nog wel eens heen willen? Als geld e.d. helemaal geen rol zouden spelen? Ik ga dit jaar niet en hoop dan volgend jaar wel geld te hebben, misschien voor een midweek Rome of voor 2 of 3 weken Engeland.
Meer in de orde van grote van "dromen" zou ik nog wel eens naar Mongolie willen, naar Costa Rica, Australie en een duikvakantie doen waar je in zo'n kooi gaat duiken bij een grote witte haai.
Oostenrijk (of Zwitserland) , Afrika: Kenia, Tanzania, Zuid-Afrika, Zambia, Griekenland.
Dit jaar wordt het achtertuin denk ik, ook goed.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 20 februari 2016 om 22:38
quote:Sapsorrow schreef op 20 februari 2016 @ 22:21:
Waait het bij jullie ook zo hard? Ik waaide net zowat uit mijn duster zeg!ff geleden viel het wel mee, had meer last van akelige miezerregen. 'k Zat op de fiets, dus niet in bad(=douche hier)j/ochtendjas.
Waait het bij jullie ook zo hard? Ik waaide net zowat uit mijn duster zeg!ff geleden viel het wel mee, had meer last van akelige miezerregen. 'k Zat op de fiets, dus niet in bad(=douche hier)j/ochtendjas.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
zaterdag 20 februari 2016 om 22:38