Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Oeh Bentetje, hebben ze last van postvakantiestress (of hadden jullie nu al een week geleden vakantie?).

Leuk begin van je relatie Dream

Zoen voor Bam en d'r maandagstress. En wat de anderen al zeggen; zo'n maandag trekt niemand!
Zo jammer, zaterdagavond zijn we na het eten nog een eind met de kinderen gaan wandelen ikv de donkerste nacht van het jaar. Sterren kijken met z'n allen terwijl het eigenlijk bedtijd is, met warme choco na. Helaas was het heel bewolkt. Nu is de sterrenhemel prachtig, maar gaan ze toch maar zo naar bed. Volgend weekend proberen we het gewoon nog een keer.
wat een leuk idee toet! Inderdaad vandaag de eerste schooldag gehad, misschien was dat het? Ik ga zo wel lekker even de prachtige sterrenhemel bewonderen!
Zeker leuk idee; dat ga ik mischien ook wel kopieëren

GG is 2,5 dag weg, is precies goed. Tegen de tijd dat ik hem begin te missen, zit hij alweer hier op de bank, en ondertussen krijg ik lieve smsjes, mocht Zoon een paar uur in mijn bed slapen (echt totaal verboden normaal gesproken), is Dot helemaal lief tegen me want er is geen vader voorhanden om de voorkeur aan te geven en kon ik gisteravond ipv voetbal ook lekker een aflevering 24 kijken (ok, 2 dan)

Bam: normaal is mijn maandag ook zo hectisch, vandaag was lekker: Zoon had geen school door studiedag voor de leraren, en Dochter was bij haar moeder. Toen had ik alleen een vriendin op de koffie-die-lunch-werd, een cb-bezoek van Dot en een zwembad-kijkled met Zoon; dat is een light Monday. Dot is trouwens officieel geoormerkt als ObesiDot: ik word binnenkort gebeld door de cb-verpleegkundige mevrouw voor een Gesprek. Ik ben benieuwd.
ObesiDot.

Zal straks of morgen update doen in AK, Bent!
Ja, er is soort extra richtlijn bij cb om extra alert te zijn op mogelijk te snel vervettende kindjes, want jeugdig Nld dijt uit en dat moet niet; en precies op dat moment kom ik met mijn hollebolleDivaDot. Dus die valt precies met haar vette ass in het programma opgezet om het dichtslibben van Nld bij de wortel tegen te gaan . Ach ja, ik zie het wel. Ze eet veel, maar ze eet geen slechte dingen en ze groeit zo hink-stap-sprong dat ze sowieso raar in de grafiekjes staat. Jammer dan. Ik ben niet zo snel onzeker over eten of dikte/dunte, ook niet als het over mijn kind gaat, maar ik wil best een keer praten met de mevrouw-die-er-verstand-van-heeft.

Ik ben ook wel benieuwd naar de update, Bam
ObesiDot, ochgottegot....

Ik hoop mijn Lief nog te kunnen overhalen voor een aflevering 24. Dat ik morgen al om 20 over 7 naar het station moet lopen ('s ochtends he, 's ochtends!) block ik voor nu nog even weg....
hahahaha, obesiDot, ben benieuwd wat mw die er verstand van heeft weet te vertellen>

\Heerlijk onder de sterrenhemel gewandeld, zonder kinderen welteverstaan. Langzaam maar zeker trekt het hier dicht met wolken.
Net op een andere site gelezen, tips om het toilet gezéllig te maken.

Naast Disneypoppen en een automatisch aanslaande radio door lichtknopje zijn er ook deze:

------------------------------------

Ik heb een heel ruim toilet met een hangende pot, daarboven een muurtje waar allerlei prullaria op staat,

aan de muur hangt een schilderij en als het licht aangaat, brandt het schilderij en gaat de waterval stromen.

Aan de ene zijmuur hangen 3 langwerpige spiegels boven elkaar en aan de andere zijmuur hangen heel veel foto's, kaarten, uitspraken enz.

Aan het plafond hangt tenslotte een bol met hele kleine lampjes en in het plafond zelf zitten veel lampjes die om de beurt branden.

Mensen vervelen zich nooit op het toilet, hebben genoeg te bekijken.

----------

Ik heb allemaal plankjes met boeddah beeldjes en boeddah schilderijtjes en foto's, dan kan je tijdens je toilet-bezoek ook nog even mediteren!

-----------

Onze wc is het echt heel gezellig en heel schoon. Ik heb "hem" sinds een maand weer een heel ander aanzicht gegeven. De muren heb ik zachtgeel geverfd en boven de tegels heb ik een behangrol geplakt met nostalgisch speelgoed. Er hangt een Engels houten bord met beren en er hangt een oud kijkschilderijtje achter glas, je ziet een oud keukentje compleet met popjes. Op een plank blikken speelgoed en een oude pop.

Er is genoeg te zien op ons toilet. Zelfs het schoonmaken is een gezellig werkje.

Het sanitair is lichtgrijs een rustige kleur.

Hiervoor had ik een Koninginnen-toilet met oude zwart-wit foto's van Emma, Wilhelmina en Juliana, een zilveren spiegel, zilveren kandelaar en zelfs een zilveren kroon. Gewoon een spuitbus genomen, spiegellijst was een oude schilderij-lijst(kringloper) Zelf de lamp zilver gespoten. Pimpen hoeft echt niet altijd duur te kosten.

----------------------------------------

Meer? Klik.

Na dit voormalige Koninklijke pleepraat,

rijst natuurlijk de straatvraag:

Wat doen jullie eraan om het toilet écht gezéllig te maken..??
anoniem_6508c736c41ff wijzigde dit bericht op 27-10-2008 23:33
Reden: linkje...
% gewijzigd
Ik schijt me een ongeluk, die geur maakt het echt reuzegezellig. Verder maak ik niet schoon, zodat je er nooit alleen hoeft te zijn.

"Pimpel hoeft echt niet altijd duur te kosten." (Jézus! En ik denk hier dan echt zo'n Pimpeltowns dialect/accent bij...)

Ik heb een pukkel in mijn nek (echt Heel Ranzig, heb het idee dat iedereen eerst die pukkel ziet en dan pas mij, ik krijg hem ook niet weg, wel geprobeerd, waardoor het kreng inmiddels gewoon echt licht geeft. :puke: ) Ook mijn gezicht zit er helemaal onder, gotver, ik lijk wel een puber. Ik snap werkelijk niet hoe ik er aan kom! Ik moet niet eens ongesteld worden ofzo (toch?? Slempweekend was ik het... of heb ik dan nu mijn ei ofzo?)
Obesidot.

Hey, Lil en Toet: denken jullie nou altijd braaf aan mij als jullie 24 kijken? (Zeg maar ja, ja?)
Ja.

Ik zie je pukkel. Zélfs Hieroooo!

Of was dat niet de vraag van dit antwoord?

ObesiDot.

Ghe.

Wat gaat die mevrouw dan zeggen denk je?
Goedenmorgen!

Kopje thee Toet, voor je ochtendwandelingetje naar het station? IK heb mijzelf geen tijd gegund thee te zetten, want heb dan vermoedelijk geen tijd om op te drinken.. zo zonde van 't werk..

Bij ons op het toilet foto's, een verjaardagskalender, een magneetbord met daarop de menukaarten van de plaatselijke bezorgservices en 2 planken met stripboeken + de Kameleonserie. Ook bij mij op de wc hoef je je dus niet te vervelen

Ik denk dat ObesiDot eh.. meer moet bewegen? Geen fristi meer mag en meer fruit moet eten.. Verder kan ik melden dat ik mínstens zo dik was, op ObesiDot's leeftijd en als puber toch zeer slank. Kijkend naar de ouders van ObesiDot lijkt me dat lot haar ook wel beschoren.

Ik heb gisteren ook lekker onder de sterrenhemel gewandeld en hardgelopen. Daarna naar zwembad gefietst, daar lekker gezwommen en in bubbelbad gezeten. Met regen naar huis gereden.

Dus... ik ga me eens aankleden.. misschien dat ik dan ook eens op tijd op het werk kom. Ga met de auto vandaag, dus heb wat speling.

Fijne dag!

Later is nu
Ennatuurlijk

HARTELIJK GEFELICITEERD BLOESEM
Later is nu
Visjes eten eczeem weg

In een zwembad in Rotterdam kun je je nu aan laten eten door speciaal uit Turkije geïmporteerde visjes. De behandeling zou goed zijn voor de huid van mensen met psoriasis of eczeem.

Reageer17 oktober 2008|Bron: RTVRijnmond / ANP Stuur door

Embed

Brrrr
Later is nu
**gooit Jommetje in een bad met visjes**

Als zalf niet helpt, dan maar visjes, toch?
De mw die er verstand van heeft gaat me vast vertellen dat pindakaas beter is dan smeerkaas, dat in fruit ook suiker zit, dat sap niet hoeft maar water ook dorst lest. Denk ik, maar dat kan zijn omdat het allemaal dingen zijn die ik zelf ook wel weet. Ik ga er geheel van uit dat alles goed komt met Dot, zoals dat tot nu toe ook altijd het geval is geweest. Ze past niet zo goed in de vaststaande planningen (al vanaf de conceptie ), en daar is zo'n cb niet zo van. Maar ik ben een brave mama, dus ik wil best luisteren.

Over eten gesproken: ik heb nog iets in de AK gezet, wat me wél zorgen baart.

Ik heb Ely op de foto gezien: WAUW wat mooi!!! En wat lief al die mini-Ely en Zorrotjes erbij in bruidstoiletjes:) Heel, heel leuk.

Pimpel: ik denk inderdaad ontzettend aan jou bij 24. Zo denk ik oa: hoeveel seizoenen heeft die Pimpel eigenlijk? T/m 4 of gaat het nog verder zelfs? Wat zit er in je nek trouwens?

Zo, rondje koffie erbij nog en dan maar weer verder werken.
En dikste KUSSEN voor de mooiste moeder uit Provinciedorp en omstreken!!

Gefeliciteerd Bloes.

Kom je nog taart brengen en vertellen van je feestje? Of duik je voorlopig onder??
Lief Bloeske,

Omdat ik zelf niet naar Provinciedurrep kan komen om een taart bij je naar binnen te gooien, heb ik daarvoor maar een koerier gebeld. Toen ik echter zei dat het voor de mooiste vrouw van PD was, wilden ze de taart persé met zijn drietjes bezorgen!

Geef je ze een kopje koffie voor de moeite???

Hier moe.

En wallen tot op mijn knieën.

Ben net op het balkon al begonnen met het knagen aan mijn balustrade; misschien dat dat een boost geeft aan mijn ijzergehalte.

Visjes zijn dus goed voor je. Nou, dan zal ik de volgende keer als ik bij de Chinees ben eens in zijn siervijver met Koj-karpers duiken!
Wat wilde ik nou toch typen?
~koffie en taart op de bar~

Even C/p uit werkmail naar Lil want druk met werk en verjaarsdingen:

Ik ben echt belachelijk verwend door mijn vent (niet met dat-wat-wij-zo-graag-doen want nog steeds vlammend wit paard tussen mijn benen…., ); ik heb een groothoeklens voor mijn Canon gekregen! Heeeeeeeel gaaf, nu kan ik nóg mooiere foto’s maken van onze kinderen! *grijns*

Mijn meisjes hebben me gisterenavond al naar boven gestuurd; ik mocht NIET naar beneden komen voor de ochtend en ik hoorde ze driftig ballonnen opblazen, op krukken staan en kibbelen over welke slinger waar. MM kreeg de opdracht mij te bewaken en me te bedienen van alles wat ik maar nodig had (wijn, spa, chocolade) dus heb ik maar zitten werken op bed en tv gekeken. En vanmorgen moest ik met een blinddoek de trap afgeleid worden, werd ik op mijn stoel geplant en bleek ik een compleet versierde ontbijttafel te hebben met kaarsen, óveral ballonnen (en ik haat die dingen! ) en een bordje met allemaal chocolaatjes. Heb toch wel een boterham mogen nemen hoor, zo flauw waren ze niet.

Dadelijk haal ik ze op van school voor de boterham, straks komt mijn vader en MM kookt vandaag. Dat komt wel goed dus.

Nu heb ik spontaan besloten dat ik morgen vrij kan zijn (want veel overuren en nog steeds snotterig en blegh) dus ik ga er even hard aan trekken nu om morgen bijna nix te hoeven doen.

Nu lunchen met de Bloesjes!
Heeeeeeeeeeeeeeeel erg gefeliciteerd met je verjaardag, Bloes! Ik heb gisteren nog even op de valreep een cadeautje voor de verjaardag geregeld:

Film Dries Roelvink gestolen

EINDHOVEN - De film I Love Dries is gestolen. De vertoningsprint van de komedie van regisseur Tom Six is maandagavond ontvreemd uit het Van der Valk-hotel in Eindhoven. De ontdekking werd gedaan vlak voor de tweede avondvoorstelling van de film.

ANP

Dat heeft producent Six Entertainment dinsdag bekendgemaakt. De voorstellingen die de komende weken stonden gepland, zijn afgelast. Het bedrijf heeft aangifte gedaan van de diefstal bij de politie.

Producente Ilona Six is zeer teleurgesteld over de diefstal. "De tournee liep net zo goed", verzucht ze. "We zijn er heel bang voor dat er nu illegale kopieën op internet gaan zwerven." Daarom heeft het bedrijf besloten de film eerder dan gepland op dvd uit te brengen.

Fans

I Love Dries is het acteerdebuut van zanger Dries Roelvink. In de film wordt Roelvink door zijn twee grootste fans ontvoerd. Omdat de man van het echtpaar onvruchtbaar is, willen de fans hem dwingen zijn zaad af te geven aan de vrouw.

De film, die vorige week in première ging, was exclusief te zien in zalen van Van der Valk-hotels.

Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Van der Valk?

Dat is waar iedereen het met iedereen doet en denkt dat ze niemand bekends tegen komen.

Dan kan je thuis niet eens vertellen dat je met je vriendinnen naar welke film bent geweest.

~gaat naar het sprookjeskrokodillenkamertje om er eens flink over te zeiken mediteren ~
Bloes! VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

Jeetje, en wat hartstikke leuk hoe jij op je verjaardag verwend bent. Super!! Als dat de hele dag zo doorgaat, heb jij morgen wel nodig om weer met beide benen op de grond te komen .

Hahaha, ObesiDot. Geweldig. Hm, lijkt me dat dat allemaal wel goed komt. Sowieso slanken veel kids enorm af als ze flink aan de wandel gaan. En dat doet Dot nog niet heul veul, toch?

Maar goed, even luisteren kan geen kwaad.

Jeeeetje, Bam, zo'n maandag zou ik toch echt niet trekken hoor! Godsamme, ik krijg helemaal visioenen dat dat hier ook zo zuo gaan. Echnie; vanaf nu besloten dat we pas NA het zwemdiploma allerlei andere sporten gaan doen. Manman, wat een heisa!!

Wow, en Mims.... heb ik het even gemist dat je ziek was?? Of heb je sowieso gewoon al een tijd erg weinig fut enzo. Bah!

Stuur je die kerels ook even door naar Noord Nederland? De koffie is bruin......

Deze week wordt ook alweer hectisch; morgen extra werken, donderdag Almelo (cursus) en vrijdag Utrecht (ook cursus). Tussendoor Workshop schrijven die ik volgende week (tja.... lekker op tijd...) moet geven. Gatverdegatver. Zal wel weekendwerk worden.
Hoera voor Bloesem!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven