Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Ja, nouhooor. voor straf geen koffie/thee.. ik wil het éérst weten! (en deze zin is ongeveer 100x foutgetiept, zo ben ik in de bonen, zeg maar)

Ik heb ook een mobiel nummer hoor.. mag ook best op gesmst worden..

Bambi, ik snap je frustratie, maar eigenlijk vind ik Bambimans reactie ook errug goed.

*pakt zelf wel een kopje thee*
Later is nu
godnondeju, kind op oorlogspad van 1 tot 4, waker geworden na dus, eh, ruim 2 uur slaap met knetterkoppijn, hoop te doen en nou flikkert werksysteem me eruit!!! WAHHHH
godnondeju, kind op oorlogspad van 1 tot 4, waker geworden na dus, eh, ruim 2 uur slaap met knetterkoppijn, hoop te doen en nou flikkert werksysteem me eruit!!! WAHHHH
Oei, ik heb voor wat ophef gezorgd, hoor en lees ik.

Het goede nieuws is niet dat ik ga trouwen (mag niet van de accountant van MM ) en ook niet dat ik zwanger ben (wat ik ook hele niet erg zou vinden maar dan wel accuut zou moeten stoppen met wijntjes nippen) maar dat MIJN ZUS EEN ZOON HEEFT GEKREGEN!!!!!! Hij heeft de naam gekregen die Jongste zou krijgen als daar een piemel aan had gezeten, wat wel een beetje maf voelt want ook de tweede naam van de Aso-ex maar ook de naam van de jongste van Mariannanas. En die is heul leuk dus mijn associatie is in orde.

Alles is erg goed gegaan; ze is gisterenochtend (nacht eigenlijk) bevallen en net toen ze de pijnstillers wilden laten aanrukken, kwam ie er al aan. Ze klonk heel relaxed aan de telefoon en vooral heel gelukkig (~slik~) en ik hoorde babygekraai op de achtergrond. Fijn, ben er zo blij van!

We gaan zo meteen nog even naar de Hema voor het jochie en dan met Opa naar het verre Noorden om hem te bewonderen en ons Kado te geven. We hebben een schilderij gemaakt met de meiden en Opa met zijn naam erop.
Ooooh wat leuk! Gefeliciteerd Bloes! Dit is eerste keer dat je tante bent, toch?

En wat een prachtige naam.. zwijmel.
wat knap dat jij dat dan gelijk weet, of ken jij mariannanas?

Nogmaals gefeliciteerd bloes, en veel plezier met snuffelen vandaag!

Heb net de kado`s voor GG zijn verjaardag gekocht en taart besteld, het jong telt de dagen af...wat is het toch leuk als je kind jarig is!

Arme lil, wat een drama op zo`n ochtendl. Doet het het nu weer? Wat zal je vanavond uitgeteld zijn! Hopelijk is de divadot net zo uitgeteld en valt ze vanavond vroeg in een semicomateuze toetand om daar pas morgen 7.30 uur uit te ontwaken.

Sterkte vandaag!

Ik moet zo, voor ik om 14 uur naar het werk ga, met de kinders lunchen en 25 cakejes bakken ....heb er geen zin in, mag dat of is dat onwijs onaardig?
Gefeliciteerd Bloes! Tante zijn is zooooo leuk!!! (Wel de lusten niet de lasten dus je mag naar hartelust verpesten uit pure liefde en anders kan je dat je kinderen nog laten doen)

(Ik had het uiteindelijk nog wel uitgefiegelierd wat het was... had ook een hele lapt tekst getiept, maar toen lag het forum er weer uit. Zo Irritant!)

Vanmorgen is mijn oma overleden. Ben heel raar niet eens echt verdrietig nog (?) meer (?) zit op mijn werk en voel me wel heel gek.
Gecondoleerd Pimp..
Ach Pimp, wat sneu. Je arme opa ook. Misschien ook iets van opluchting dat het nu voor oma voorbij is en daarom niet meteen heel verdrietig?

Jaaaa, Bloes is tante! (gekke overgang; weer eens leven & dood dichtbij elkaar in den Kroeg). Ze is er nu als het goed is, ze huppelde vanmorgen zowat door de telefoon Leuk, leuk.

Dot ligt nu uitgeteld middagdut te doen, ze viel op terugweg van creche in fietsstoel al bijna in slaap. Hoop dat ze zich vannacht gedeisd houdt. Had Mims even aan de telefoon vanmorgen, die zei dat het misschien ook wel bedreigend is als je papa zomaar verdwijnt (tijdelijk, mar toch) en dat je dan zo eenzaam in de nacht wel héeél zeker wilt weten dat je mama niet ook opeens de benen neemt. MIsschien dat ze daarom vaak zoveel stampij maakt als GG er niet is, want het is echt strijk en zet bij zijn werkreizen dat ze zo ontzettend veel gedoe doet in de nacht (en zo lang! en vaak! en hard!). Nou ja, ik weet het ook niet, maar ik ga vanavond maar bijtijds mijn nest in, sowieso wel goed plan
Ach Pimpel, gecondoleerd. Hoe is het met opa en de rest van de familie?
Ja, leven en dood komt vaak in de zelfde tijd voorbij. Gelukkig maar eigenlijk, dat er altijd weer nieuw leven en geluk bij komt. Om het evenwicht te herstellen. Maar soms is de balans in iemands familie/vriendenkring wel heel erg scheef.... Zoen voor iedereen die er eentje kan gebruiken....

Mag ik nou nog wel een geintje maken? Want ik wilde juist laten weten dat ik een origineel kraamcadeautje had gevonden wat Bloes aan d'r zus kan geven:

Pimp, gecondoleerd...

Lil, als het verlatingsangst is, is het dan geen idee om een matrasje in je kamer te leggen en haar daar te laten slapen? Dat als ze haar ogen open doet, ze kan zien dat jij er bent en dan weer gewoon haar ogen dicht kan doen? Of zou het zo niet werken ?
O en Bloes,gefeliciteerd natuurlijk met het tanteschap
Bloes GEFELICITEERD!!! Heerlijk zeg!!!

En Pimpel, gecondoleerd

voor jou natuurlijk weer. Je hebt ze nu ook echt nodig, denk ik zo.

Ben vandaag met de kinderen naar het zwembad geweest. LD had géén zin.. écht geen zin..., héél echt geen zin. Oftewel, ik heb haar (bijna) aan d'r haren meegesleept. Ze heeft daar (erg) lang met een bokkepruik gezeten. Door moeder van vriendje van LE kwam ze eindelijk los en toen ik zei "we gaan over een half uur weer naar huis" zou ze dáár bijna boos over worden

OH joy.. ik verheug me zó op puberteit

(ze wist het trouwens al een week, dat we zouden gaan en gisterenmiddag is ze pas begonnen te proberen te organiseren dat ze bij een vriendinnetje kon.., dat lukte dus niet meer op die termijn )

Issse best wel slim, van Mims.. dat verlatingsangstidee. Maar je zit er dan toch maar mooi mee, Lil.

Is het nog gelukt met de cakejes Bentetje? Ik kan me er wat bij voorstellen hoor, dat je geen zin daarin hebt.

Pff.. ik weet niet wat te koken, vanavond, maar het moet wel over een uurtje klaar zijn. Dat heb ik vaak, de laatste tijd. Niet erg handig.
Later is nu
Lieve Forummers,

Met React hebben we afgesproken dat we topics met 5000 onderwerpen of meer zullen sluiten (dus niet verwijderen) en een nieuw deel aan (laten) maken.

Dit omdat deze topics er op dit moment voor zorgen dat het hele forum trager is dan nodig.

Jullie kunnen een nieuw topic starten en de link naar mij mailen (zet er wel even bij, welk topic). Ik zal dan de link naar het nieuwe topic hier plaatsen.
Wie is React?
Vraagje aan de Cheersers; blijven we dan op de kinderenpijler, of gaan we naar Overig? Of Seks?
Het nieuwe topic:

Cheers!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven