En wat eten we vandaag?
maandag 27 oktober 2008 om 16:27
quote:lapin schreef op 27 oktober 2008 @ 14:32:
[...]
En bedankt, jij bent bent mijn redding voor vandaag .
Ik wist het echt niet meer. Ik word er soms zo moe van om iedere dag weer wat lekkers te verzinnen.Graag gedaan lapin! Ik grossier ook in inspiratie-loze dagen, dus ben blij een ander eens uit de brand te kunnen helpen
[...]
En bedankt, jij bent bent mijn redding voor vandaag .
Ik wist het echt niet meer. Ik word er soms zo moe van om iedere dag weer wat lekkers te verzinnen.Graag gedaan lapin! Ik grossier ook in inspiratie-loze dagen, dus ben blij een ander eens uit de brand te kunnen helpen
maandag 27 oktober 2008 om 16:56
quote:Cherise1981 schreef op 26 oktober 2008 @ 09:50:
Ik eet vanavond weer eens alleen en het worden aardappelkroketjes uit de oven, een potje doperwtjes en een kippenpoot.
Dit zou ik gister eten, maar vriend at toch thuis en we hebben lekker pizza besteld!
Vanavond is ie wel aan het werk en eet ik bovenstaande.
Ik eet vanavond weer eens alleen en het worden aardappelkroketjes uit de oven, een potje doperwtjes en een kippenpoot.
Dit zou ik gister eten, maar vriend at toch thuis en we hebben lekker pizza besteld!
Vanavond is ie wel aan het werk en eet ik bovenstaande.
maandag 27 oktober 2008 om 18:11
Potverdorie, ik heb gister iets lekkers uit de vriezer gehaald. Heerlijk. Wat denk je, weet ik niet meer hoe ik het gemaakt heb. Zit al de hele dag te bedenken wat voor gerecht het nou was, zo lekker wat het.
Zo zag het eruit;
Voor straks een spruitjesstamppot uit de vriezer gehaald. Ja die weet ik nog wel, de vorige keer heb ik er een foto van gemaakt. Die was toen ook heerlijk iig.
Zo zag het eruit;
Voor straks een spruitjesstamppot uit de vriezer gehaald. Ja die weet ik nog wel, de vorige keer heb ik er een foto van gemaakt. Die was toen ook heerlijk iig.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 27 oktober 2008 om 18:37
quote:dutchke schreef op 26 oktober 2008 @ 16:14:
[...]
heb je een recept van broccoli soep?
dank je!
Nou, uh recept, ik rotzooi altijd maar wat aan
Eerst uitje bakken in de pan met olie, dan liter water erbij, broccoli in stukjes erbij doen. Koken tot broccoli gaar is. Dan tuinkruidenboulion blokjes erbij en bakje creme freche en dan met de staafmixer glad maken en nog even met de pepermolen eroverheen.
Was lekkerrrrrr !
[...]
heb je een recept van broccoli soep?
dank je!
Nou, uh recept, ik rotzooi altijd maar wat aan
Eerst uitje bakken in de pan met olie, dan liter water erbij, broccoli in stukjes erbij doen. Koken tot broccoli gaar is. Dan tuinkruidenboulion blokjes erbij en bakje creme freche en dan met de staafmixer glad maken en nog even met de pepermolen eroverheen.
Was lekkerrrrrr !
maandag 27 oktober 2008 om 18:42
dinsdag 28 oktober 2008 om 09:04
quote:Lorelai schreef op 27 oktober 2008 @ 20:44:
Mooi! Bij mij was het ook zeer geslaagd:
[afbeelding]Lorelai, ik zou graag je foto willen zien!!! Ik heb nu een kruisje. Ook als ik het kopieer kan ik het niet zien. Wil je het nog een keer proberen?
Mooi! Bij mij was het ook zeer geslaagd:
[afbeelding]Lorelai, ik zou graag je foto willen zien!!! Ik heb nu een kruisje. Ook als ik het kopieer kan ik het niet zien. Wil je het nog een keer proberen?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.