Mode & Beauty alle pijlers

Zara broeken

22-02-2016 19:57 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Ik ben op zoek naar fijne broeken.

Een tijd lang heb ik veel van Supertrash gehad, maar de band van deze broeken lopen vaak enorm uit waardoor ie afzakt. Voor de rest blijven ze vaak wel mooi maar wil liever geen riem dragen.

Hebben jullie ervaring met broeken van Zara? Lopen ze erg uit?
ik vind ze wel goed en duurzam, maar niet de allergoedkoopste uit het rek.
Kan toeval zijn, maar ik heb er 4 gehad (uit dezelfde lijn, waarvan 2 precies hetzelfde), en ze waren allemaal zo door bij het kruis. Broeken van de only, pieces en zelfs H&M en primark gaan bij mij een heel stuk langer mee.

Met de eerste ben ik terug gegaan, was inderdaad niet de bedoeling dus ik kreeg een nieuwe mee, maar ook die was zo weer door. Vervolgens nog een keer terug geweest, met deze en de andere broeken, dit keer bij een andere filiaalmaneger, en volgens hem was het normale slijtage en ik kon dus met lege handen terug. Wat mij betreft dus absoluut geen aanrader.
Heb twee spijkerbroeken van Zara gehad die lang meegingen, één keer een pantalon die na twee keer dragen langs het volledige kruis openspleet en ik ben in de winkel ontelbare keren afgeknapt omdat het steeds goedkopere troep wordt voor dezelfde prijzen. Ik vind de broeken van Fornarina fijn, en van Gstar.
Ik vind de broeken van Zara mwoah. Niet zo maat-vast (ik moet ze echt passen, kan ze niet op de gok uit het rek meenemen) en de (spijker)broeken die ik heb gehad liepen nogal uit. Van skinny's vind ik het prettig als ze strak blijven bij de knieën, maar bij de broeken die ik heb gingen ze lubberen. Ik vind ze overigens niet opvallend snel slijten bij het kruis. Dat heb ik eigenlijk nog nooit gehad. Spijkerbroeken van Mango vind ik wel erg fijn.. is een beetje dezelfde prijscategorie.
Geen ervaring met Zara, maar ik vind die van Only fijn. Veel stretch, zit dus mooi en lekker, maar loopt niet/bijna niet uit.
Ikzelf heb geen ervaring met Zara broeken, maar mijn moeder heeft er onlangs een gekocht. Ze heeft hem nu ongeveer een maand of twee en ik moet zeggen dat ik er al duidelijk verschil in zie qua kleur (het is een zwarte broek) en zij merkt ook dat hij losser begint te zitten. Only vind ik inderdaad een fijn merk en heb laatst ook een broek gekocht bij The Sting die me erg bevalt. Ik weet niet of je wel eens in Amsterdam komt, maar daar zit Monki en die schijnen ook erg goede broeken te hebben.
Ik heb een aantal broeken van Zara, en er is er maar 1 die best wel uitliep. Nu ik een paar kg kwijt ben draag ik deze als een boyfriend fit en hij zit super. De rest ben ik heel tevreden over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven