Onzeker na vroege echo

06-02-2016 08:44 91 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve allemaal. Hier een enorm onzeker vogeltje. 15 januari heb ik zwangerschapstest gedaan en deze was positief. Joepie! Maar door onregelmatige cyclus en ik niet meer wist wanneer ik nou eerste dag menstruatie had in december, afgelopen week een echo laten doen. Maar hierop was alleen een vruchtzakje en iets wat op embryo lijkt te zien. Geen hartje. De VK kon niet beoordelen of het goed eruit zag. Ze zei dat het nog te vroeg is en ik over twee weken terug mag komen. Ik weet, moet niet gaan piekeren, maar doe het toch. Zijn er meer meiden die soortgelijke situatie hebben meegemaakt? Hoe liep het bij jou af? Liefs mar
Hallo daar Lisette en Loveden! Ik vind het nog steeds erg spannen. Maar frummeltje zit er nog in en voel me nog steeds knetter zwanger. Dus we houden moed (-: hoest bij jullie?
Even een update...mijn zorgen waren terecht. Helaas mocht dit kindje geen kans krijgen. Ben verdrietig 😥
Oh wat rot...
Wat verdrietig voor jullie.
Potverdrie heel erg rot! Sterkte
The finest pleasure is kindness to others.
Ahh nee, wat erg.Heel veel sterkte.
Wat verdrietig TO. Heel veel sterkte! Neem samen de tijd om dit te verwerken:flower:

Ik ben juist blij dat ze vroege echo's doen. Ik ben onder behandeling bij de gynaecoloog vanwege pcos. Heb net 3 weken geleden een BBZ gehad en zal bij mijn volgende zwangerschap ook een vroege echo krijgen om weer een BBZ uit te sluiten. Ben het er dus niet mee eens dat vroege echo's medisch niet noodzakelijk zijn..
Hé nee... wat naar. Heel veel sterkte, logisch dat je je ontzettend rot en verdrietig voelt!
Live life to the fullest
Sterkte. Wat naar :(
Wat verdrietig! Sterkte...
Ik heb het topic even doorgelezen en vind het einde erg rot sterkte!!

En wat een bullshit komt er uit sommigen zeg. Ik ben blij met die vroege echo's. Ik heb er morgen eentje met 7 weken ivm licht bloedverlies wat ik al vanaf het begin heb. Hoewel er volop kwaaltjes zijn zal ik pas rust hebben als ik morgen een hartje heb gezien.
Hoop dat je een positieve echo hebt Rose! Hou ons op de hoogte.

Dank allemaal voor jullie reacties!

Gisteravond is mijn miskraam natuurlijk op gang gekomen. Ben blij dat mijn lichaam het op deze manier doet. Ik ga er alles aan doen om te herstellen en me weer lekker te voelen. En wie weet lukt het dan gauw weer om zwanger te worden en te blijven! Ik wens iedereen heel veel geluk en liefde toe.
Het voelt heel dubbel om dat dan nu te melden. Maar wij hebben gister het hartje zien kloppen. Dus ben wel gerustgesteld!!

Jij heel veel sterkte!
Mar, wat heftig maar fijn dat het natuurlijk op gang is gekomen. Hopelijk kun je het een beetje verwerken en als je er klaar voor bent wens ik voor je dan je snel zwanger bent en kunt genieten van een zorgeloze en gezonde zwangerschap. Veel geluk!

Rose, fijn nieuws voor jou, gefeliciteerd!
Live life to the fullest
Dank je Loveden! Dat zijn lieve woorden.

En Rose, super dat je een hartje hebt horen kloppen. Ben blij voor je. Geniet van je zwangerschap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven