Tegen verjaardag opzien

22-02-2016 13:23 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Hebben jullie dat ook wel eens dat je onwijs tegen een verjaardag opziet... Maar dat je denkt als ik gewoon chill ben, had ik het veel leuker gehad. Ik heb dat heel vaak. Weet niet hoe ik die zenuwen in bedwang hou
-KING-, bedankt voor de toelichting, ik snap wat je bedoelt. En je relativeert de boel wel want ik ken zo iemand die met een blosje binnenkomt, maar die is wel heel open qua uitstraling en dat scheelt al. Die maakt oogcontact, glimlacht, en als ze eenmaal op dreef is dan kan ze lekker kletsen. Vaak sluiten mensen zich van zenuwen af, kijken je niet aan, en dan is het lastiger.

Wat jij schrijft kan ik me ook heel goed voorstellen Kiddootje. Ik denk dat in dat geval glimlachen en proberen om oogcontact te maken al een heel eind helpt.

Toevallig kom ik net zelf terug van een feestje, en ik bedenk me nou dat ik helemaal niet met anderen bezig ben geweest, wie stil was, wie verlegen leek enz. Terwijl ik zelf ook best in mijn schulp kan kruipen in groot gezelschap.
Ja, je kent de mensen niet goed. Wat zeg je dan? Maak mij altijd erg druk van te voren en dan weet ik helemaal niets meer te zeggen. Zo gaat het vaak en das zo jammer
Maar ik merk ook wel steeds meer dat veel mensen egoïstisch zijn dus waarom zou ik mij druk maken dat ik stil ben? Ze merken het niet? Mijn vriend weet het wel en zegt wat boeit het dat je stil bent. Maar het is nie hoe ik echt ben
Ik vind het ook niet erg hoor, als mensen stil zijn. Als ze maar niet nors overkomen. Aan de andere kant meen ik zelf ook wel op feesten en partijen dat ik maar gezellig moet doen. Wel een tip; stel vragen. Mensen praten graag over zichzelf. Vraag naar hun werk, vakantie, bezigheden, kinderen enz.
quote:dropje1979 schreef op 22 februari 2016 @ 20:18:

Ja, je kent de mensen niet goed. Wat zeg je dan?Ben je familie van Piet? Niet? Waar kennen jullie elkaar van? Woon je ook in kuttegrubbeveen? O, in Broekinmijnhol. Wat leuk, daar ben ik weleens geweest. Ken je dat bakkertje daar op het plein?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik wil met jou wel een feestje vieren Bianca
ik zou weleens een polonaise met bianca willen doen. door alle kroegen van broekinmijnhol.
very metal
Ja, en dan de afslag naar Kuttegrubbeveen niet vergeten, ondanks alle wijntjes.
quote:-KING- schreef op 22 februari 2016 @ 22:14:

ik zou weleens een polonaise met bianca willen doen. door alle kroegen van broekinmijnhol.Polonaise OP de bar dan toch, hoop ik?
met een navigatiesysteem moet dat goed komen.
very metal
quote:blijfgewoonbianca schreef op 22 februari 2016 @ 22:29:

[...]

Polonaise OP de bar dan toch, hoop ik?prima, maar ik ga niet voorzichtig lopen doen met eventuele drankjes die daar staan.
very metal

very metal
Haha, lachen die foto...

Maar zijn er nog meer mensen die zenuwen hebben voor feestjes en hoe gaan jullie daarmee om?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven