Wakker (2016.001)

02-01-2016 12:25 1534 berichten

Zolang je gezellig doet mag je binnenvallen bij dit niet-groepje.

Op naar topic 2016.999
Alle reacties Link kopieren
Oh wat lekker zo'n lang weekend.

Plannen of lekker luieren?

Yep, ik heb weer egaal bruin haar
Beide, plannen en luieren.

Het wordt tijd dat ik ook weer eens naar de kapper ga. Bijna een jaar geleden
Oeps, goed dat je het zegt Mar, moet ik ook nog morgen doen. Maar Passie komt mij zo halen en ik blijf daar eten dus dat gaat nu niet meer lukken.

Tot strakjes XXX
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ah ik heb nog een half uurtje maar moet mij nog opmaken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Vandaag een supergezellige minimeet gehad. Ik heb dus ontdekt dat playmobil niet alleen voor kinderen leuk is.
quote:gardalimone schreef op 18 februari 2016 @ 18:52:

[...]

Is nu een actie, bij aankoop van heksenkaas en bugles krijg je bedrag van de bugles terug. Kassabon bewaren

Ik zag bij de deka 3 smaken staan, nog niet gekocht. Je had gewoon meen ik, met basilicum en tomaat en eentje met Chili en nog wat. Wist niet te kiezen dus alles laten staan. Lijkt me leuk om zelf te maken maar dan weet ik niet of het echt naar heksenkaas smaakt. Vrijdag ga ik het kopen of maken.

Wat is het rustig hier!
quote:bankje schreef op 20 februari 2016 @ 21:00:

Vandaag een supergezellige minimeet gehad. Ik heb dus ontdekt dat playmobil niet alleen voor kinderen leuk is. Oh waar was je heen bankje?
quote:Mylene_Valerie schreef op 21 februari 2016 @ 14:59:

[...]

Oh waar was je heen bankje?

Happy station in Breda.

Als je op station Breda moet zijn dan zou ik zeker even gaan kijken.
quote:bankje schreef op 21 februari 2016 @ 16:04:

[...]

Happy station in Breda.

Als je op station Breda moet zijn dan zou ik zeker even gaan kijken.Nee ik kom nooit in Breda. Maar zie me ook niet echt meer spelen met lego

Ook was er oa een carnavalsoptocht te zien en een wintersport tafereel met heel veel leuke details
Na een week ziek te zijn geweest ga ik het vandaag maar proberen weer te werken. Voel me nog steeds beroerd maar ja, kan ze op het werk ook niet steeds laten zitten. Hoop alleen dat het mij bespaard blijft dat ik weer moet overgeven en flauwvallen zoals vorige week. Zie er wel tegenop.

Tot laterz.

Ai, stapte uit bed en het ging al mis. Dat gaat hem vandaag nog niet worden, oh wat baal ik.
Voel me te ziek om ORS te halen bij de apotheek. Net even gegoogeld, ik kan het ook zelf maken. Nou dat ga ik maar proberen straks.
Beterschap en sterkte MV!

Ik hoop voor je dat je weer snel beter bent.
Power to the people
quote:Galileo schreef op 22 februari 2016 @ 12:19:

Beterschap en sterkte MV!

Ik hoop voor je dat je weer snel beter bent.

Dank je, nu gaat het nog helemaal niet. Op vrijdag na al 8 dagen niet gegeten want het komt overal uit, ook nu ik niets eet. Kan nu nog niet zitten. Ik had ooit Imodium maar geen idee meer waar dat is. Ga zo heel voorzichtig iets eten zodat ik mij morgen misschien misschien minder slap voel. Wil toch graag weer naar het werk.

Heb wel sinds vanmiddag codeine, eindelijk door de apotheek gebracht, zou ik vrijdagochtend al krijgen. Meteen gezegd dat ik bij ze wegga (was ik al van plan hoor maar het gewoon niets kunnen schelen dat je medicijnen niet levert, en dit was de zoveelste keer, elke maand gaat er iets fout), maar ook dat ik bij ze wegga vonden ze niet erg. Nou ik ook niet. Ze waren eerst 24/7 open en nu alleen nog op kantoortijden dus volgens mij gaat het toch niet zo als geplant, moet je vooral zo met je klanten omgaan.

Heb geen honger dus denk dat ik begin met een bouillon met noedels en kip zit er volgens mij in. Zout is even nu ook goed. Heb zin in beschuit met kaas maar heb geen beschuit en op internet veel gegoogled en lees op gezondheidssites dat het achterhaalt is dat je alleen beschuit met thee mag eten/drinken.

Heb ook wel trek in andere dingen maar kan nog niet staan om te koken.

Galileo, hoe is het met jou? Alles nog goed gekomen met het vrijwilligerswerk? En je moeder verder opgeknapt na haar ziekte end?
MV, wat naar voor je dat je je zo beroerd voelt.

Dat veel bedrijven nu failliet gaan, is aan de andere kant een zegen. Het kaf wordt van het koren gescheiden.

Met mij gaat het goed. Alles lekker z'n gang. Qua vrijwilligerswerk gaat het ook goed. We doen veel projecten de laatste tijd. Met mijn moeder gaat het redelijk. Ze heeft nog wel (te) veel last van pijn en kramp, dus ze krijgt weer wat onderzoeken en bewegingsoefeningen. Uit het eerste onderzoek bleek gelukkig dat er niks ernstigs aan de hand is.
Power to the people
Moge allemaal,

Ja dat herstel duurt lang he! Als ik naar mijn moeder kijk denk ik ook wel eens dat het komt omdat je niet de jongste meer bent.

Wat leuk dat die projecten zo goed lopen. Zeker omdat het destijds een beetje onzeker was. Zal je ook veel positieve energie geven. Ik zie je niet veel meer op het forum of zit jij toevallig op andere topics dan waar ik zit?

Gisteravond ging het zo slecht, kreeg echt geen adem meer dus vanochtend huisarts gebeld en eerst was er geen plekje meer vrij maar gelukkig belde ze dat ik vanmiddag toch even kan langskomen. Echt blij want ik gebruik van alles voor de hoest maar zelfs gaan zitten lukt niet. Nou misschien is het gewoon een hardnekkige hoest maar ben nu al 9 dagen bezig en dan hoor ik het liever van de huisarts.
Beterschap Mv
quote:coetje schreef op 23 februari 2016 @ 11:58:

Beterschap Mv He dank je Coetje! Moest net een telefoonnummer zoeken en kwam langs jouw nummer en vroeg mij toevallig af hoe het met jou was. Tijd niet gesproken
Beterschap MV. Hoe ging het bij de dokter?

Ik ben langzaamaan het huis van zn kraam-versiering aan het ontdoen. Bord is uit de tuin, kaartjes ga ik vandaag beginnen met inplakken (130! gekregen). Nog 1.5 week verlof en dan mag ik weer aan het werk.

Heb er zin in, alleen zie ik er behoorlijk tegenop op het kleintje weg te brengen. Maja, dat hoort er helaas bij.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:Mylene_Valerie schreef op 23 februari 2016 @ 09:52:

Ja dat herstel duurt lang he! Als ik naar mijn moeder kijk denk ik ook wel eens dat het komt omdat je niet de jongste meer bent.

Wat leuk dat die projecten zo goed lopen. Zeker omdat het destijds een beetje onzeker was. Zal je ook veel positieve energie geven. Ik zie je niet veel meer op het forum of zit jij toevallig op andere topics dan waar ik zit? Vorige jaar dreigde de vrijwilligersorganisatie de subsidie te verliezen. Gelukkig ging dat plan niet door.

Regelmatig heb ik het te druk om het forum bij te houden. Maar we zullen ook wel in andere topics schrijven, denk ik.

Beterschap!
Power to the people
quote:ingelke_kepringelke schreef op 23 februari 2016 @ 13:50:

Beterschap MV. Hoe ging het bij de dokter?

Ik ben langzaamaan het huis van zn kraam-versiering aan het ontdoen. Bord is uit de tuin, kaartjes ga ik vandaag beginnen met inplakken (130! gekregen). Nog 1.5 week verlof en dan mag ik weer aan het werk.

Heb er zin in, alleen zie ik er behoorlijk tegenop op het kleintje weg te brengen. Maja, dat hoort er helaas bij.

He Ingelke,

Ben net pas terug. Blijkt dat ik toch een luchtweginfectie bronchitis en een lichte longontsteking heb. En koorts. Dus nu antibioticum gehad en ik moest iets kopen voor de diarree omdat ik het al langer dan 9 dagen heb.

Ben helemaal kapot van de huisarts en naar de apotheek gaan.

Vergeet ik nog wat fruit te kopen en cherrietomaatjes. Moet wel proberen wat te gaan eten werd me verteld.

Wat spannend over 1.5 week idd je kleine wegbrengen. Waar breng je haar heen? Werk je fulltime of parttime?
Beterschap MV
Aj, beterschap MV. Niets meer in huis om te eten dan? Anders je krachten nog even sparen en morgen even naar de winkel gaan.

Beide oma's en de kinderopvang gaan oppassen op de kleine. Ik ga 3.5 dag in de week werken (in de praktijk : ene week 3 dagen, de andere week 4).
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
quote:ingelke_kepringelke schreef op 23 februari 2016 @ 20:59:

Aj, beterschap MV. Niets meer in huis om te eten dan? Anders je krachten nog even sparen en morgen even naar de winkel gaan.

Beide oma's en de kinderopvang gaan oppassen op de kleine. Ik ga 3.5 dag in de week werken (in de praktijk : ene week 3 dagen, de andere week 4).

Nee geen kracht om te koken. Neem zo nog wel wat bouillon of heb ook nog een blik soep of een pakje met noodles. Maar opstaan geeft weer een hoestbui van heel lang dus probeer het nog even uit te stellen.

Wat fijn dat je zoveel oppasmogelijkheden hebt. Snap dat het wel moeilijk zal zijn. Maar heerlijk de tijd dan weer als je thuis bent. Ga je dan weer nachtdiensten draaien of alleen nog dagdiensten?
MV ben je al een beetje opgeknapt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven