iPhone 6S laadt niet op

23-02-2016 20:20 14 berichten
Voor kerst heb ik een iPhone 6S gehad. Geweldige telefoon alleen laadt hij niet meer op met de oplader. Ik krijg of de melding te zien dat de oplader niet officieel van Apple is ( wat hij wel is), of ik krijg het bliksemschichtje wel te zien maar hij laadt niet op. Met de oplader van iemand anders laadt hij wel gewoon op.

Morgen ga ik ermee naar de winkel maar weet iemand of ik hier zelf iets aan kan doen?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik had dat ook.. Naar de winkel en je krijgt een nieuwe als t goed is.. En anders 1 van Belkin kopen die worden ook officieel door Apple gezien
Carpe Diem!
Ja ik krijg sowieso wel een nieuwe. Heb KPN gebeld en dit valt nog wel onder de garantie gelukkig. Draadbreuk zou mogelijk zijn, durf het nu niet meer te proberen uit angst dat ik m'n hele telefoon om zeep help.
iPhone kan wel wat hebben.

Alleen de opladers iets minder...
iPhone kan prima opladen met niet-Apple opladers
Ik heb dus wel een echte Apple oplader maar die werkt niet meer. Schijnt een typische Apple kwaal te zijn na een update helaas. Hopen dat ik morgen gelijk een nieuwe lader mee krijg.
Ik heb er één van de action van 2 meter met garantie en die werkt prima! Heb zelf ook een 6s
Ja van de action is altijd een mogelijkheid natuurlijk maar heb deze telefoon nog niet eens 2 maanden en nu is de lader al kapot dus heb het liefste gewoon een nieuwe lader van Apple zelf.
quote:Lovely1987 schreef op 23 februari 2016 @ 21:23:

Ja van de action is altijd een mogelijkheid natuurlijk maar heb deze telefoon nog niet eens 2 maanden en nu is de lader al kapot dus heb het liefste gewoon een nieuwe lader van Apple zelf.Snap ik ja! Die van apple zelf gaan zo snel kapot tegenwoordig
Mijn vorige telefoon was de iPhone 4 daar heb ik echt jaren meegedaan en nooit een probleem gehad. Mijn vriend heeft de iPhone 5 al erg lang en ook nooit problemen gehad. Dus ik baal stiekem best wel hoor.
Ik heb al jaren iPhones en nog nooit een kapotte lader gehad ..
Dat is knap.
We hebben hier in huis allemaal iPhones en alle originele laders plus later aangeschafte niet-Apple-laders doen het probleemloos
quote:JollyJ schreef op 23 februari 2016 @ 21:51:

We hebben hier in huis allemaal iPhones en alle originele laders plus later aangeschafte niet-Apple-laders doen het probleemloos

Oh, ik wel hoor en bracht ze dan ook direkt terug. Het gaat om kabels trouwens ( de stekkers zijn orgineel), losse niet orginele kabels worden soms niet gewaardeerd door de apparaten.

Mijn huidige officiele kabel heeft een kabelbreuk, dus af en toe zeikt mijn iPhone of iPad.
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven