Code ICI paris iemand?
donderdag 25 februari 2016 om 09:39
Hoi meiden!
Ik ben toe aan een nieuw parfum als klein cadeautje voor mezelf na een hele drukke periode, nu heb ik er een gevonden en deze wil ik gaan bestellen op de website van Ici Paris.
Heeft iemand toevallig nog een kortingscode oid voor die website?
Ik heb net via google al wat codes gevonden maar die werken helaas niet.
Ik hoor het graag!
Ik ben toe aan een nieuw parfum als klein cadeautje voor mezelf na een hele drukke periode, nu heb ik er een gevonden en deze wil ik gaan bestellen op de website van Ici Paris.
Heeft iemand toevallig nog een kortingscode oid voor die website?
Ik heb net via google al wat codes gevonden maar die werken helaas niet.
Ik hoor het graag!
Internagelaktisch
donderdag 25 februari 2016 om 11:07
Hoi zoentje! Dat zou natuurlijk helemaal leuk zijn, ik ben alleen een beetje huiverig met aankopen zo doen online omdat ik natuurlijk niet weet of je de code al eens aan een ander hebt verkocht en hij het dan niet doet...
Mocht jij mij genoeg vertrouwen om me de code te geven zodat ik hem kan inwisselen en ik je meteen geld over maak als hij het doet dan wil ik dit wel graag doen!
Stuur je me dan even een PB?
Mocht jij mij genoeg vertrouwen om me de code te geven zodat ik hem kan inwisselen en ik je meteen geld over maak als hij het doet dan wil ik dit wel graag doen!
Stuur je me dan even een PB?
Internagelaktisch
donderdag 25 februari 2016 om 22:24
quote:prik schreef op 25 februari 2016 @ 09:46:
Ik heb een code waarmee je 5 euro korting krijgt bij besteding van 40 euro, geldig t/m 13 maart. Heb je daar iets aan? Dan stuur ik je een pb'tje.Je bent niet toevallig nu op het forum he? Helaas kan de andere gebruiker haar bon niet vinden en ik bestel denk ik nog een parfum dus dan boven de 40 euro, ik zou je code graag willen!
Ik heb een code waarmee je 5 euro korting krijgt bij besteding van 40 euro, geldig t/m 13 maart. Heb je daar iets aan? Dan stuur ik je een pb'tje.Je bent niet toevallig nu op het forum he? Helaas kan de andere gebruiker haar bon niet vinden en ik bestel denk ik nog een parfum dus dan boven de 40 euro, ik zou je code graag willen!
Internagelaktisch