Mijn Overheid.
donderdag 25 februari 2016 om 08:19
Er zat een mailtje in de box van Mijn Overheid. De gemeentebelastingen. Wel even goed de kleine lettertjes lezen.
Onderaan het digitale formulier stond deze vermelding.
Nu nog een manier vinden hoe ik de achterkant kan lezen, vanaf de achterkant van de monitor kon ik het niet lezen.
Makkelijker kunnen we het U niet maken..Wel lachwekkender! Eigenlijk een onzin topic met een !!!!!!!vrolijke noot !!!!!!!!!!!!!!.
Voor nadere informatie omtrent deze WOZ-beschikking(en) en aanslag(en) wordt verwezen naar de achterzijde van dit biljet.
Onderaan het digitale formulier stond deze vermelding.
Nu nog een manier vinden hoe ik de achterkant kan lezen, vanaf de achterkant van de monitor kon ik het niet lezen.
Makkelijker kunnen we het U niet maken..Wel lachwekkender! Eigenlijk een onzin topic met een !!!!!!!vrolijke noot !!!!!!!!!!!!!!.
Voor nadere informatie omtrent deze WOZ-beschikking(en) en aanslag(en) wordt verwezen naar de achterzijde van dit biljet.
donderdag 25 februari 2016 om 08:28
Briljant! Ik kreeg laatst een mail van MijnOverheid dat er een erg belangrijk bericht in mijn box stond dat ik zo spoedig mogelijk moest lezen. Ik schrok een beetje, dacht: wat kan dat nou zijn???
Bleek het de uitnodigingsbrief voor het doen van aangifte IB te zijn. Die je jaar in jaar uit ontvangt, terwijl iedereen weet dat 'ie elk jaar aangifte moet doen. Nog leuker: een paar dagen later kwam 'ie ook nog eens via de slakkenpost binnen......
Bleek het de uitnodigingsbrief voor het doen van aangifte IB te zijn. Die je jaar in jaar uit ontvangt, terwijl iedereen weet dat 'ie elk jaar aangifte moet doen. Nog leuker: een paar dagen later kwam 'ie ook nog eens via de slakkenpost binnen......
Oh dear, how sad, never mind.
donderdag 25 februari 2016 om 08:31
het klinkt misschien raar, maar het is dezelfde brief die je normaal in een enveloppe krijgt die je nu ook digitaal krijgt. Op het moment dat je alleen nog maar digitale informatie krijgt, dan zal de tekst wel aangepast worden.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
donderdag 25 februari 2016 om 08:33
quote:WD-40 schreef op 25 februari 2016 @ 08:31:
[...]
Voor als je je mail niet leest Er is ook een hele mediacampagne: dit jaar ontvang je 'm digitaal en via slakkenpost, vanaf volgend jaar alleen nog digitaal. Ik snap dat ze er alles aan doen om te zorgen dat niemand dat mist, maar overdrijven is ook een vak.....
[...]
Voor als je je mail niet leest Er is ook een hele mediacampagne: dit jaar ontvang je 'm digitaal en via slakkenpost, vanaf volgend jaar alleen nog digitaal. Ik snap dat ze er alles aan doen om te zorgen dat niemand dat mist, maar overdrijven is ook een vak.....
Oh dear, how sad, never mind.
donderdag 25 februari 2016 om 08:33
Ik snap de grap niet.
Aangezien een hoop mensen deze formulieren nog gewoon op papier via de post krijgen (of zelfs dubbel, via de post en via mijnoverheid) is het verwijzen naar de achterzijde niet zo gek. Anders moeten ze voor iedereen twee verschillende brieven maken, één voor het digitale verkeer waar verwezen wordt naar pagina twee en één voor de gewone post waarbij wordt verwezen naar de achterzijde.
Aangezien een hoop mensen deze formulieren nog gewoon op papier via de post krijgen (of zelfs dubbel, via de post en via mijnoverheid) is het verwijzen naar de achterzijde niet zo gek. Anders moeten ze voor iedereen twee verschillende brieven maken, één voor het digitale verkeer waar verwezen wordt naar pagina twee en één voor de gewone post waarbij wordt verwezen naar de achterzijde.
donderdag 25 februari 2016 om 08:35
quote:hamerhaai schreef op 25 februari 2016 @ 08:31:
het klinkt misschien raar, maar het is dezelfde brief die je normaal in een enveloppe krijgt die je nu ook digitaal krijgt. Op het moment dat je alleen nog maar digitale informatie krijgt, dan zal de tekst wel aangepast worden.Dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken, maar het schijnt moeilijk te zijn om een digitale versie te maken en een post versie.
het klinkt misschien raar, maar het is dezelfde brief die je normaal in een enveloppe krijgt die je nu ook digitaal krijgt. Op het moment dat je alleen nog maar digitale informatie krijgt, dan zal de tekst wel aangepast worden.Dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken, maar het schijnt moeilijk te zijn om een digitale versie te maken en een post versie.
donderdag 25 februari 2016 om 08:35
quote:stripverhaal schreef op 25 februari 2016 @ 08:33:
Ik snap de grap niet.
Aangezien een hoop mensen deze formulieren nog gewoon op papier via de post krijgen (of zelfs dubbel, via de post en via mijnoverheid) is het verwijzen naar de achterzijde niet zo gek. Anders moeten ze voor iedereen twee verschillende brieven maken, één voor het digitale verkeer waar verwezen wordt naar pagina twee en één voor de gewone post waarbij wordt verwezen naar de achterzijde.Jij gaat ervan uit dat er een pagina twee was. Ik heb m'n twijfels.......
Ik snap de grap niet.
Aangezien een hoop mensen deze formulieren nog gewoon op papier via de post krijgen (of zelfs dubbel, via de post en via mijnoverheid) is het verwijzen naar de achterzijde niet zo gek. Anders moeten ze voor iedereen twee verschillende brieven maken, één voor het digitale verkeer waar verwezen wordt naar pagina twee en één voor de gewone post waarbij wordt verwezen naar de achterzijde.Jij gaat ervan uit dat er een pagina twee was. Ik heb m'n twijfels.......
Oh dear, how sad, never mind.
donderdag 25 februari 2016 om 08:46
quote:Hayek schreef op 25 februari 2016 @ 08:35:
[...]
Jij gaat ervan uit dat er een pagina twee was. Ik heb m'n twijfels.......Oké, ja dan is dat niet netjes nee. Bij mij waren het gewoon twee pagina's. Maar als de tweede pagina mist is er waarschijnlijk iets mis gegaan en moet je even contact opnemen met het gemeentelijk belastingkantoor.
[...]
Jij gaat ervan uit dat er een pagina twee was. Ik heb m'n twijfels.......Oké, ja dan is dat niet netjes nee. Bij mij waren het gewoon twee pagina's. Maar als de tweede pagina mist is er waarschijnlijk iets mis gegaan en moet je even contact opnemen met het gemeentelijk belastingkantoor.
donderdag 25 februari 2016 om 09:06
Wij kregen een brief van de inboedelverzekering. Het was een wat warrige brief, maar we meenden eruit te begrijpen dat onze nieuwe polis online voor ons klaar stond. Account geactiveerd, niet echt gebruiksvriendelijk, overal gekeken, geen polis te vinden.
Dus even bellen. Wat blijkt? Nee, we hadden het verkeerd begrepen, er stond nu ook nog geen polis klaar. Dit was een brief om aan te kondigen dat we binnenkort een brief zouden ontvangen om aan te kondigen dat dan online de polis klaarstond .
Dan denk ik dus: Had die polis toch gewoon in een envelop geduwd...
Dus even bellen. Wat blijkt? Nee, we hadden het verkeerd begrepen, er stond nu ook nog geen polis klaar. Dit was een brief om aan te kondigen dat we binnenkort een brief zouden ontvangen om aan te kondigen dat dan online de polis klaarstond .
Dan denk ik dus: Had die polis toch gewoon in een envelop geduwd...
donderdag 25 februari 2016 om 10:51
quote:stripverhaal schreef op 25 februari 2016 @ 08:33:
Ik snap de grap niet.
Aangezien een hoop mensen deze formulieren nog gewoon op papier via de post krijgen (of zelfs dubbel, via de post en via mijnoverheid) is het verwijzen naar de achterzijde niet zo gek. Anders moeten ze voor iedereen twee verschillende brieven maken, één voor het digitale verkeer waar verwezen wordt naar pagina twee en één voor de gewone post waarbij wordt verwezen naar de achterzijde.Het is wel knullig. Zo veel werk is het niet om een analoge en digitale variant van een brief of formulier te maken.
Ik snap de grap niet.
Aangezien een hoop mensen deze formulieren nog gewoon op papier via de post krijgen (of zelfs dubbel, via de post en via mijnoverheid) is het verwijzen naar de achterzijde niet zo gek. Anders moeten ze voor iedereen twee verschillende brieven maken, één voor het digitale verkeer waar verwezen wordt naar pagina twee en één voor de gewone post waarbij wordt verwezen naar de achterzijde.Het is wel knullig. Zo veel werk is het niet om een analoge en digitale variant van een brief of formulier te maken.
donderdag 25 februari 2016 om 10:57
donderdag 25 februari 2016 om 11:18
quote:stripverhaal schreef op 25 februari 2016 @ 08:33:
Ik snap de grap niet.
Aangezien een hoop mensen deze formulieren nog gewoon op papier via de post krijgen (of zelfs dubbel, via de post en via mijnoverheid) is het verwijzen naar de achterzijde niet zo gek. Anders moeten ze voor iedereen twee verschillende brieven maken, één voor het digitale verkeer waar verwezen wordt naar pagina twee en één voor de gewone post waarbij wordt verwezen naar de achterzijde.Nou, stel je voor. Twee verschillende versies. Dat is inderdaad wel een enorme uitdaging.
Ik snap de grap niet.
Aangezien een hoop mensen deze formulieren nog gewoon op papier via de post krijgen (of zelfs dubbel, via de post en via mijnoverheid) is het verwijzen naar de achterzijde niet zo gek. Anders moeten ze voor iedereen twee verschillende brieven maken, één voor het digitale verkeer waar verwezen wordt naar pagina twee en één voor de gewone post waarbij wordt verwezen naar de achterzijde.Nou, stel je voor. Twee verschillende versies. Dat is inderdaad wel een enorme uitdaging.
donderdag 25 februari 2016 om 11:21
donderdag 25 februari 2016 om 11:34
donderdag 25 februari 2016 om 11:49
donderdag 25 februari 2016 om 12:26