9 Maandenbeurs

26-02-2016 11:34 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ga samen met mijn moeder naar de 9 maanden beurs vanavond. Alleen vroeg ik mij af of wij ergens goedkoper kunnen parkeren? De kosten zijn 20,- euro. Vind ik redelijk prijzig voor die 4 uurtjes..

De P+R gelden helaas niet tijdens evenementen.

Wij komen echt totaal niet uit de buurt van Amsterdam.

Heeft er iemand toevallig een leuke tip?
Even zoeken. Er was hier van de week nog een topic over.

Parkeren 9 maandenbeurs.

Maar ik ben bang dat er niet veel goedkopere mogelijkheden zijn. Parkeren in Amsterdam is helaas duur. Voor ons reden om met de trein te gaan.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Een treindagkaart van kruidvat kopen kan je voor 13 euro naar Amsterdam ,met inleveren van 150 punten zelfs nog minder.
quote:queenfan25 schreef op 26 februari 2016 @ 11:37:

Een treindagkaart van kruidvat kopen kan je voor 13 euro naar Amsterdam ,met inleveren van 150 punten zelfs nog minder.Dat zou voor ons ongeveer even duur worden dan helaas. Dus wat dat betreft maakt dat niet veel verschil uit.
Ik lees even mee, wij gaan ook vanavond

Overigens treinkaartjes van de Kruidvat gelden alleen op zaterdag en zondag.
Wij zetten de auto in Weesp en pakken daarna de trein. Gratis parkeren en de rit naar RAI is niet zo ver daarna, dus dat ticket zal niet zo duur zijn.
Lekker met de trein gaan
Allebei een tientje, dat is toch niet duur? Goedkoper ga je het niet vinden in Amsterdam.
Er waren aanbiedingen van kaartje plus trein voor 33 of 32 euro, maar daar heb je niets aan. Ken je iemand met een treinabonement kan je samenreiskorting krijgen van 40%.
quote:fasjon schreef op 26 februari 2016 @ 11:43:

[...]

Dat zou voor ons ongeveer even duur worden dan helaas. Dus wat dat betreft maakt dat niet veel verschil uit.

Jullie kunnen voor ¤6 rijden?

Met de trein heb je namelijk geen parkeerkosten.

Goedkoper krijg je het echt niet. Denk dat je weinig andere keuze hebt dan of voor zoveel geld parkeren of toch een treinkaartjes actie.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ligt eraan waar vandaan jullie in Nederland komen. Of in Noord parkeren, met het pontje over en dan met de metro richting de rai.

Of bv PR inZeeburg. Daar betaal je maar 1 euro per 24 uur, Als je bij het betalen een OVchipkaart scant waaruit blijkt dat jullie vanuit het centrum van Amsterdam zijn teruggekomen. En dat ben je dan, want je komt dan met de metro naar CS, en pakt dan tram 26.
Sommige mensen dromen van grootse dingen, terwijl anderen wakker blijven en ze realiseren.
Je leest dit natuurlijk te laat, maar misschien hebben anderen in de toekomst iets aan. De truc is om niet richting de rai te rijden. Als je de a10 afgaat niet rechts, maar rechtdoor het bedrijventerrein op. Ik heb vandaag 200 meter verder geparkeerd en stond er van 11.00 tot 19.00 voor totaal 8 euro (vanaf 19.00 gratis parkeren). Het is daar niet zo druk omdat niemand dit weet. Je moet alleen een klein stukje lopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven