Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
Alle reacties Link kopieren
quote:-KING- schreef op 26 februari 2016 @ 17:10:

[...]

iedereen hier komt toch uit de jaren 40? Nee, zij zit in Thailand momenteel
quote:Kittens schreef op 26 februari 2016 @ 17:14:

[...]

Bijna he, bijna.

very metal
quote:fietsie schreef op 26 februari 2016 @ 17:14:

Helemaal gaar, met zoon op pad geweest voor zijn ckv-dossier. Kubuswoningen in Rotterdam en de Karel Appel tentoonstelling in Den Haag. De kubuswoningen vond hij leuk, maar Karel niet. Hij had gerust iets anders mogen kiezen, maar hij houdt niet van kunst, dus mocht ik van hem iets kiezen dat ik leuk vond, zodat ik niet voor niks mee ging. Ik ging naturlijk mee voor het vervoer en om te zorgen dat hij echt wel naar binnen ging bij het museum Nu maakt zoon het verslag en ik het eten. Jongste mocht ook mee voor de gezelligheid maar die had ineens iets afgesproken met een vriendje. Blijft daar nu ook eten.De volgende keer kan hij Mondriaan kiezen Maar wel leuk Karel Appel.
Poeh, wat een productief dagje vandaag. Nou ja, als de hele dag op een forum hangen productief is natuurlijk.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 26 februari 2016 @ 17:15:

[afbeelding]Lange konten zijn in, wist je dat niet?
pussinboots; die plaatjes!
very metal
quote:JollyJ schreef op 26 februari 2016 @ 17:16:

Poeh, wat een productief dagje vandaag. Nou ja, als de hele dag op een forum hangen productief is natuurlijk.Ik zeg ja! Want dan ben ik ook redelijk productief geweest vandaag!
Ik vond Appel wel heel interessant, en kop van zoon nog leuker. Hij vond het Rijksmuseum oude meuk en niks aan, dus dit was wel even anders zeg maar! In Den Haag nu ook heel veel Jan Toorop maar het was al laat en zoon had geen zin om nog meer schilderijen te bekijken.

Kon best in één post maar zit een beetje te klunzen.
quote:ainne schreef op 26 februari 2016 @ 17:16:

[...]

Nee, zij zit in Thailand momenteel hoe oud is jasmijn dan? jullie hebben het wel eens over haar hoge bejaardengehalte..
very metal
quote:-KING- schreef op 26 februari 2016 @ 17:18:

[...]

hoe oud is jasmijn dan? jullie hebben het wel eens over haar hoge bejaardengehalte..Toch zeker tegen de 70.
Ze forumt al ruim 50 jaar en ze was toen al meerderjarig. Reken maar uit.
quote:Kittens schreef op 26 februari 2016 @ 17:14:

[...]

Bijna he, bijna.

Goedelaatindemiddag iedereen.

Ik lust ook wel een glaasje wijn.
quote:WD-40 schreef op 26 februari 2016 @ 17:16:

[...]

De volgende keer kan hij Mondriaan kiezen Maar wel leuk Karel Appel.De volgende keer 'moet' het theater zijn en muziek. Mondriaan hoeft dus niet meer. Dans en film heeft hij al klaar en nu dus kunst en toegepaste kunst.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 26 februari 2016 @ 17:21:

[...]

[afbeelding]Dank je!
Yasmijn is toch eigenlijk een man?

Is het een vrouw?

Ach, het is allebei goed. Als ze maar een leuke vakantie heeft.
quote:fietsie schreef op 26 februari 2016 @ 17:22:

[...]

De volgende keer 'moet' het theater zijn en muziek. Mondriaan hoeft dus niet meer. Dans en film heeft hij al klaar en nu dus kunst en toegepaste kunst.Heeft hij al een onderwerp?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 26 februari 2016 @ 17:20:

Ze forumt al ruim 50 jaar en ze was toen al meerderjarig. Reken maar uit.

71! Want 50 jaar geleden werd je nog pas op je 21e meerderjarig.

Dat weet ik, omdat ik nooit officieel meerderjarig ben geworden met een verjaardag. Ik werd meerderjarig op de dag van de wetswijziging! Welk jaar dat was, ben ik effe kwijt. Ergens tussen 1985 en 1988
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 26 februari 2016 @ 17:19:

[...]

Toch zeker tegen de 70.
Pumps
Gemberbier is trouwens wel erg veel suiker.

Ik doe wel een beker warme melk met wat kaneel en thee. Als ze het maar (ver)warm(end) is.

Denk voor die glazen maar alles waar je zin in hebt.
quote:WD-40 schreef op 26 februari 2016 @ 17:24:

[...]

Heeft hij al een onderwerp?Nee, dat hoeft niet. Gewoon zes dingen bezoeken in zes categorieën, geen algemeen onderwerp. Is dat soms voor vwo leerlingen?
Ik ga nog maar een keertje taart halen dan. Iemand anders ook?
quote:ainne schreef op 26 februari 2016 @ 17:27:

Ik ga nog maar een keertje taart halen dan. Iemand anders ook?Nou, doe maar!
quote:fietsie schreef op 26 februari 2016 @ 17:26:

[...]

Nee, dat hoeft niet. Gewoon zes dingen bezoeken in zes categorieën, geen algemeen onderwerp. Is dat soms voor vwo leerlingen?Geen idee eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven