VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
he gat, Mille. Jij krijgt toch wel de prijs voor meest vervelende dag hoor! Sterkte en beterschap,meid! En goed dat je teruggaat voor de ontsteking in je kaak. Ik kreeg een kuurtje en toen was het snel weg.

Bevalling klinkt als mijn bevalling bij Apie. Arm mens en arme ex, je zult er maar naast staan. Had het gewicht van het kind iets met de KS te maken?

Lollig dat Mini zo trots was. Ik had niet eens door dat zij mij hoorde. Het schatje!

Ik ben net naar ortho geweest en heb te horen gekregen dat er twee kiezen uit moeten. Mijn voortanden steken nu 7 mm uit en door twee kiezen te trekken komt er weer 8 mm vrij. Lekker, heb er zin in, maar niet heus...

Welkom terug Lien! Je vakantie klinkt super. Was het echt een pipi langkous huis zoals het op de foto's eruit zag? Heb zin om morgen langs te komen; ik neem de zak met kleding van Japie mee (ik heb er nog meer bij gepropt )

Hmmm, moeilijk hoor Pebbles foto's bekijken. Ik denk dat ook de bedoeling is van de pscyholoog maar het blijft moeilijk.

Toevallig hebben wij het gister er over gehad om deze zomer naar Denemarken en Zweden te gaan. Met de auto (Aap mag in het buitenland op kosten van de zaak rijden) en dan met een korte boottocht en bruggen. Lijkt me echt super.

Ik kwam net een collega van oud werkgever tegen en die gaat over 2 maanden naar Kopenhagen verhuizen. We mochten langskomen dus dat zou ook wel leuk zijn.

Even posten want lang verhaal!
Nathje, doe je in ak ook nog even updaten? Ben benieuwd hoe het nu met je gaat en wat nu precies de vooruitzichten zijn enzo.

Twee kiezen laten trekken, jak. Ik heb een voortand die over een andere voortand aan het groeien is. Het is niet mooi, maar om dit te voorkomen zal er ruimte gemaakt moeten worden in mijn mond. Ik heb dat er (nog) niet voor over.
Jep, inderdaad echt Pipi Langkous huis. Iedereen in hetgastenboek schreef dat daar ook .

Nog steeds geen brievenbus, want er belde een w&s bureau. Nu eerst maar even kolven, anders komt dat er ook niet van en BNJMN moet morgen alweer naar de creche en arme jongen moet wel melk mee .
En sollicitatie update maar even op msn, anders is het zo herkenbaar.
update in de ak. Was ervan overtuigd dat ik dat al had gedaan, maar niet dus. Sorry hoor mega verward hoofd hier.

Pipi langkoushuis dus Leuk hoor! Gaan jullie daar nog eens terug of kies je dan iets anders in Normandie?

Kiezen trekken is ruk. maar ik heb me laten vertellen dat het niet zo erg is als verstandskiezen. Ortho-mevrouw had het in haar pauze gedaan: de bikkel

En mijn tanden staan nu dan wel recht maar 7 mm overbijt is ook niet fraai. Even doorbijten dus (goh, wat een flauwe woordspeling)
Nou, bij mij wordt er niks meer uitgetrokken tenzij het Absoluut Medisch Noodzakelijk is, dat weet ik wel. Ortho-mevrouw gaat haar gang maar, maar niet in mijn pauze

Maar dapper van je hoor Nathje, het wordt vast heel mooi!

En ik had ook niet door dat Mini je gehoord had, tot ze dat zei

En zijn er dus al vakantiefoto's van Lien? Ga zo even kijken!

Dappere Mini gaf geen kik tijdens prik trouwens, heel knap! Ze is nu, na een flinke groeispurt, zowaar bijna 14 kilo en 99cm. En in lengte-gewichtverhouding daarmee dikker dan ze ooit geweest is Nano wilde ook worden gemeten en gewogen; die was 84cm en ruim 12 kilo. Hij haalt haar vast nog wel een keer in!

Oh ja, en Nano werd wakker met 38.4. Toch echt een beetje ziekig dus.
Ik dacht ook dat ik klaar was met tanden trekken. Hmmm niet dus.

Beterschap voor Nano! Arm ventje.

Hier net Apie op bed gelegd. Die is slapend uit de auto zo naar de bank en nu naar bed gegaan. Ik ben benieuwd hoe laat ze wakker wordt.

Japie is ook naar het CB geweest. 11 kilo en nog wat en 80 cm. Klein en lekker spekkig mannetje.Verder ook helemaal goedgekeurd.
Mag ik even van de gelegenheid gebruik maken en op het world wide web knallen dat de eerste keer geen toevalstreffer was omdat BRS de afgelopen dagen al 3 keer op de wc heeft geplast!

En nu even wat geboortekaarten aanpassen en op de bankl met dekentje van Grey's Anatomy om 20.30 uur.
Wat goed van hem Wind! Nano heeft van de zomer steeds op het potje gegroteboodschapt, maar sinds we terug zijn is het weer helemaal over. Snelle vent hoor, die BRS!

Nathje, dan zijn Nano en Japie wel redelijk vergelijkbaar, qua grootte en bouw. Japie heeft nog 2 maanden om een krappe kilo en 4 cm te groeien dan. Nee, dat gaat ie niet helemaal redden he? Qua lengte misschien nog wel, maar qua gewicht?

Mini is pieperig en hangerig naar bed gegaan (toch wat verhoging na de prik) en Nano heeft koorts en is superduf en zielig. Ben ik even blij dat Millenium morgen de kinderen heeft en ik lekker mag gaan werken!
Millenium .

Skatjes, ik ga naar boven, ben moe van niets doen. Morgen komt Nath en het is hier een puinhoop. Ga er ook niets meer aan doen, want het is vooral kindertroep en ik vind dat de kinderen dat zel-luf moeten doen... morgenmiddag. Ze zijn al om 14.45 klaar, dus alle tijd. Jammer alleen dat Nath 's ochtends op de stoep staat (zal ik haar daar anders laten staan , of toch maar binnen laten ).
En BRS is pas net geboren in mijn beleving, pfoe he, wat gaat dat snel (maar het is ook wel extreem snel voor z;n leeftijd, de invloed van de creche ?).
Ik dacht dat die suggestie ooit bij jou vandaan kwam Lien, van Millenium, maar blijkbaar niet?
Ik vind het een leuke nick Millennium! Linoleum & Millennium

Mille, wat een flutdag heb jij achter je kiezen zeg letterlijk & figuurlijk. Heel veel sterkte meid. Mini is trouwens vergelijkbaar met Mormel.

Lien, welkom terug. Fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad en dat alles goed is gegaan. Have fun morgen met Nathje!

Wind, snelle Jelle die kleine Bries van jou!

Ik heb eigenlijk een drukke dag achter de rug met allerlei (stomme) gesprekken. Ook nog eens kort omdat ik kindjes moest halen en Vrolijkerd in vergadering zat. Kon dus ook niet sporten, dus heb maar gewerkt. Morgen vliegen en ik heb een superdeluxe hotel voor mezelf geregeld met een spa, fitness en van alles en nog wat. Ha, dat is iig een meevaller. Maar nu dus slapen want moet morgenvroeg vliegen. Meisjes, tot over 2 dagen!
Zou best kunnen hoor Mille, maar ik had je 'm nog niet zien gebruiken .
Het zou ook kunnen dat ik hem bedacht had. Kan me herinneren dat je hem toen te lang vond Mille. Maar nu blijkt het toch wel handig zeker . Ik haalde wel Milleneum en Linoleum even door elkaar. Ik vroeg me af waarom de man van Lien past op de kinderen van Mille terwijl Lien met Nathje afgesproken had!

Ik ga de bruiloft foto's van msn verwijderen want ik heb ruimte nodig. Dus als iemand nog iets wil zien moet 'ie mij even mailen, dan mail ik ze door.
Als het te lang blijkt kan ik altijd nog meeliften op de nieuwste trend en er MLLNM van maken

Vanmorgen van kaakchirurg eindelijk stevige antibiotica voorgeschreven gekregen. Het advies van de tandarts van vorige week om vooral braaf te blijven spoelen vond hij onzinnig: zit veel te diep, kom je nooit bij.

En zo heb ik weer een week voor niks met een zere kaak rondgelopen..

Nano is echt ziek en zielig, nog steeds koorts. Mini heeft nog steeds verhoging door de prik en ik voel me ook grieperig. Ik ga dus maar eens heel vroeg mijn bed in vanavond!
Vrolijk, veel plezier in je luxe hotel! Ik wil ook!
Nog een half jaartje geduld, Mille! En dan krijg je er nog goed gezelfschap bioj ook.

Vandaag werk/creche/school/overblijf/BSO-dag dussssssss spitsuur om 18.00 uur. Kinderen waren hyper en heb ik snel gevoerd terwijl onze wraps in de oven stonden. Kinderen in bad/bed en kaarsen aan en met een fles rosé aan tafel. En.. heerlijkl gegeten, gedronken (heel de fles binnen half uur op!) en goede gesprekken gehad. NU dubbele tonggg en lppm.

Laterrrrrrrrrrrrrrrr1
Lien en Nathje, hoe was het vanochtend?

Mille, beterschap. Misschien ben je koortsig van de ontsteking?

Wind, lekker relaxt gegeten dus, ook weleens fijn.

Morgen gaat Knorrie weer wennen, ik ga maar eens melk uit de vriezer halen voor het kereltje. Ik heb dus zomaar een ochtend helemaal voor mezelf. En ik weet dus niet wat ik zal gaan doen. Echt triest. Alhoewel, ik kan misschien wel even onder de zonnebank gaan!
Was leuk! Als Ice save geld er is (en er is nog wat over) gaan we in elk geval tafel aanschaffen. We hebben goede tips voor badkamer gekregen en ik moet Linoleum nog even overtuigen voor een kast.
Was zeker leuk! Lien heeft zo'n leuk huis. En het wordt alleen maar leuker en mooier En misschien kunnen wij helpen bij het overtuigen van Linoleum, toch?

En Morrie wat heb je gedaan/ ga je doen met je vrije ochtend?

Mille wat flut dat je nu een week voo niks last hebt gehad. Met dat kuurtje wordt het vast snel beter, toch?

En die BRS! Wat een snel mannetje,zeg! Op dat front verwacht ik eigenlijk nog helemaal niks van Japie. Ik zou steil achterover vallen als hij opeens pogingen in die richting zou doen. Wel knap hoor!

Goed hoor Vrolijk, van de nood een deugd maken! Ik vind zo'n weekje waarin alles anders is dan anders ook vermoeiend en verwarrend. Niet dan ik een standaard week heb, want elke week is anders hier maar toch. (Jeetje wat een vaag verhaal) Maar ik hoop dat UK meevalt en dat het ook nog leuk zal zijn.

Ik ben nu ook weer verkouden en Japie heeft vannacht gespuugd in bed. Nu lijkt hij weer in orde. Volgens mij is die lappenmand weer stiekum terug hier. Athena, jij had hem toch ritueel verbrand?

Irritant, ik heb met Japies dagen gewisseld en nu hebben we twee verschillende opvang dagen (Japie woensdag en Apie vrijdag) terwijl ze op de creche hadden aangegeven dat het wel goed zou komen met dagen ruilen voor Apie. Niet dus. Hmmm, hoe gaan we dit oplossen?
Breng de jongste maar hier, woensdag ben ik altijd thuis met alle kinderen. Je weet nu de weg .

Linoleum moet even wennen aan het idee om iets te laten maken, hij wil liever iets dat hij echt kan zien zodat hij weet waar hij aan toe is. Even rustig aan het idee laten wennen en we komen binnenkort gewoon jullie kant op Nath. Impuls dingen doen we sowieso niet vaak met spullen voor het huis. Die tafel wisten we al langer en dan is het dus ook meteen goed. Kast is nieuw, dus wennen .
Ik ben benieuwd hoe je huis wordt Lien!

Ik ga niet veel boeiends doen vanochtend geloof ik. Zit nu even achter de pc, ga zo de was doen (wil dat alles beetje op orde is als ik vanaf vrijdag weer ga werken) en ga wel nog even onder de zonnebank. Zat ook nog te denken aan hardlopen maar ja, dan kan ik misschien ook gewoon stiekem niet doen .

Ga nog even naar ak voor een tip voor Nathje.
Als we iets op maat gaan maken dan maken we toch hele gedetailleerde tekeningen, Lien. Ik weet zeker dat hij dan weet waar hij ja (of nee natuurlijk) tegen zegt.

Ik ben al een stapje verder met opvangproblematiek. De wendagen op woensdag van Apie lossen al 3 weken halve dagen op.

Klinkt wel als een ontspannen ochtendje Morrie! Ik ga zo even naar de ak voor de tip.
Naam genoemd Nathje.

Wel balen, dat opvang gedoe. Ik dacht dat je het alleen over deze week had, maar het gaat dus om structureel?

Vanochtend dus Knorrie naar de creche gebracht. Dat kost allemaal nog een hoop tijd zeg met voeden en spugen en verschonen en Schorrie die aangekleed moet worden enzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven