Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
Alle reacties Link kopieren
Stond er geen gewicht bij dan?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 27 februari 2016 @ 21:14:

Stond er geen gewicht bij dan? Alsof ik weet hoeveel 90 gram bessen is.
quote:Moiren_ schreef op 27 februari 2016 @ 21:15:

[...]

Alsof ik weet hoeveel 90 gram bessen is.Nou, niet veel hahaha
Hoi
quote:hatsetats schreef op 27 februari 2016 @ 21:18:

[...]

Nou, niet veel hahahaDat weet ik nu
quote:Peacy schreef op 27 februari 2016 @ 21:19:

HoiHe perzikje, ik miste je al. Druk geweest?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 27 februari 2016 @ 21:08:

De emmer van Moi doet me denken aan de fraudeur die zich mijn zus noemt! Als kind (ik 4 jaar jonger) liet mijn zus me een briefje van 20 frank zien, zo'n mooie blauwe. En die mocht ik van haar hebben voor die lelijke bruine (50 frank)... Ik blij als een eh kind. En dat herhaalde zich enkele keren. Zus was niet blij met me toen ik als een blije kikker aan moeder vertelde dat er alleen nog blauwe briefjes in mijn spaarpot zaten en zus alleen lelijke bruine had.
Hoi Peacy!
quote:Moiren_ schreef op 27 februari 2016 @ 21:20:

[...]

Dat weet ik nu Ervaringsleerder?
quote:hatsetats schreef op 27 februari 2016 @ 21:23:

[...]

Ervaringsleerder?Yep.
quote:Moiren_ schreef op 27 februari 2016 @ 21:11:

[...]

Verhoudingen zien is niet mijn sterkste punt. Eerlijk gezegd, als je me zegt dat de olifant onder de tafel past geloof ik het ook nog.

Ooit in de geschiedenis heeft er een olifant zo groot als een grote hond bestaan. En ik kan er dus met mij verstand niet bij dat ze die inmiddels niet opnieuw gefokt hebben. Serieus: Een olifant op hondformaat, bestaat er een idealer huisdier?

Wat die sukkels wel gedaan hebben is een kameel met een lama gekruist. Die blijken genetisch heel dicht bij elkaar te staan en men dacht waarschijnlijk iets als: Win! Het uithuidingsvermogen van een kameel met de klimcapaciteiten van een lama. In plaats daarvan werd het iets met het chagrijn van een kameel en het spuugvermogen van een lama. Fail!
IMHO
AndereTijden over Mandela. Indrukwekkend
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 27 februari 2016 @ 21:22:

[...]

En zo begon mijn financiële opvoeding al heel vroeg waardoor ik nu de adminstratie op mijn bord heb liggen
quote:GrimbleGrumble schreef op 27 februari 2016 @ 21:27:

[...]

Ooit in de geschiedenis heeft er een olifant zo groot als een grote hond bestaan. En ik kan er dus met mij verstand niet bij dat ze die inmiddels niet opnieuw gefokt hebben. Serieus: Een olifant op hondformaat, bestaat er een idealer huisdier?

Ik voorzie allerlei problemen. Eén keer vergeten uit te laten, Jumbo vergeet het nooit meer. En je kunt nooit eens naar de plaatselijke parkvijver, want Jumbo slurpt hem geheid leeg en sproeit iedereen onder met zijn ieniemienie slurfje en dan krijg je geheid gezeik.
quote:Oudblond schreef op 27 februari 2016 @ 21:21:

[...]

He perzikje, ik miste je al. Druk geweest?Ja! En heb een paar boeken gelezen.
quote:Peacy schreef op 27 februari 2016 @ 21:38:

[...]

Ja! En heb een paar boeken gelezen.Welke, leestips zijn altijd welkom. *ik doe geen studie in onderwijs of verzorgende*
quote:Oudblond schreef op 27 februari 2016 @ 21:41:

[...]

Welke, leestips zijn altijd welkom. *ik doe geen studie in onderwijs of verzorgende*

Neh, dan krijg ik heel viva over me heen.

Nu ga ik wel een goed boek lezen. Maar deze
nee hoor perzikje, hier in de kroeg hebben we kroegpraat en ook kroegleesvoer. No biggie. Lekker even zorgeloos weglezen is heerlijk in afwisseling met het serieuzere werk.
De gehele 50 tinten reeks incluus Grey.

Nu bezig in het Rosie project
Moeder belt me dat haar broer overleden is vanavond. Ze klinkt rustig, te rustig alsof ze zelf nu ook opgeeft. Ik zit 150 km bij haar vandaan en ze wil niet dat ik nu ga rijden. Man is het met me eens dat ik moet gaan. Schoonvader huilt intussen. Ik heb me even in de badkamer teruggetrokken maar go zo rijden toch?
Jemig Oudblond!
quote:Oudblond schreef op 27 februari 2016 @ 22:16:

Moeder belt me dat haar broer overleden is vanavond. Ze klinkt rustig, te rustig alsof ze zelf nu ook opgeeft. Ik zit 150 km bij haar vandaan en ze wil niet dat ik nu ga rijden. Man is het met me eens dat ik moet gaan. Schoonvader huilt intussen. Ik heb me even in de badkamer teruggetrokken maar go zo rijden toch?Natuurlijk. Thermos koffie heen, muziek aan en gaan. Zo laat is het nog niet.
Ja natuurlijk moet je gaan. Sterkte.
quote:Oudblond schreef op 27 februari 2016 @ 22:16:

Moeder belt me dat haar broer overleden is vanavond. Ze klinkt rustig, te rustig alsof ze zelf nu ook opgeeft. Ik zit 150 km bij haar vandaan en ze wil niet dat ik nu ga rijden. Man is het met me eens dat ik moet gaan. Schoonvader huilt intussen. Ik heb me even in de badkamer teruggetrokken maar go zo rijden toch?Ja ik zou gaan
I like being a mess. It's who I am.
Dank. Koffie goed plan is nodig. Ik ga rijden, man neemt morgen de trein. Hoop tot morgen met goede berichten. Dank schatten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven