Het stamcafé VI

26-02-2016 20:32 3019 berichten
De zesde editie alweer van onze onvolprezen stamkroeg! Dit keer is het thema, op speciaal verzoek van onze Olle Grieze, Hoog. We bevinden ons in de allerhoogste Irish Pub ter wereld, gevestigd in Namche Bazaar (Nepal) op zo'n 3460 meter boven NAP.

Het uitzicht is trouwens ook niet te versmaden:

Klein stukkie lopen en je zit zomaar op zo'n 8850 meter boven NAP, dat is pas echt Hoog!

Afgezien van de locatie is er in onze kroeg gelukkig nog niks veranderd. Zuigen mag, maar alleen stof. En mocht je de aanvechting krijgen ruzie te maken, open dan lekker een eigen topic of voeg mekaar gezellig toe op FB.

Genoeg geluld, het eerste rondje is van Leo, Star, Yas en ik-zei-de-gek!
quote:Oudblond schreef op 27 februari 2016 @ 19:54:

[...]

Ik verplicht man dan om voor de douche mijn boek op te houden en op mijn aangeven te swipen of de pagina om te slaan. Doet ie heel keurig.

Nee!

Ik heb het als kind ooit met een pedaalemmerzak geprobeerd, met toen nog een echt boek. Werkte niet zoals ik het gehoopt had.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 27 februari 2016 @ 19:56:

Professor GG, uw repliek is mij geheel onduidelijk.Pada-BAM-tiss is het geluid dat de drummer produceert als de komiek de grap gemaakt heeft.
IMHO
Getverderrrrie LV, wat ruk zeg.

Hoop dat de zwelling snel wegtrekt!
quote:GrimbleGrumble schreef op 27 februari 2016 @ 19:58:

[...]

Pada-BAM-tiss is het geluid dat de drummer produceert als de komiek de grap gemaakt heeft.Haha, ik zit er al helemaal de mimiek bij te maken. Op de BAM na dan, want die doet te veel zeer aan mijn pootje .
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 februari 2016 @ 19:58:

[...]

Ja hoor, ik kan er zelfs op strompelen. Dus gebroken is het in elk geval niet. Daar is trouwens wel wat meer voor nodig is mijn ervaring, om een scheenbeen gebroken te krijgen.O ieuw je scheen, dat is zo'n rotplek. Naja, lang koelen doet echt wonderen en ik spreek uit veel ervaring. (Kan nog steeds niet normaal lopen omdat het zeer doet onder m'n voeten.)
quote:Moiren_ schreef op 27 februari 2016 @ 19:58:

[...]

Nee!

Ik heb het als kind ooit met een pedaalemmerzak geprobeerd, met toen nog een echt boek. Werkte niet zoals ik het gehoopt had.Hij vindt dat prima hoor, hij geniet intussen van het uitzicht in de enige kamer van ons huis waar geen ramen tot op de grond zijn
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Moi: toen al oplossingsgericht, ik mag dat wel!
quote:Lady_Voldemort schreef op 27 februari 2016 @ 20:03:

[...]

Haha, ik zit er al helemaal de mimiek bij te maken. Op de BAM na dan, want die doet te veel zeer aan mijn pootje .En dat arne pootje moet sowieso omhoog. Grappig dat pada-BAM-tiss hier zo onbekend is - met vrienden doe ik hem irl al jaren en ik heb hem oorspronkelijk van een forum waar ik een jaar of tien geleden actief op was.
IMHO
quote:Eleonora-1 schreef op 27 februari 2016 @ 20:02:

Getverderrrrie LV, wat ruk zeg.

Hoop dat de zwelling snel wegtrekt!Ik hoop vooral dat ik er overmorgen mee kan werken. Anders is het leed niet te overzien want gisteren hebben we al een vette achterstand opgelopen omdat er twee ten prooi waren gevallen aan de griep. Al kan ik alleen maar stil staan te vouwen, dan is het al goed want ik kan best snel vouwen tegenwoordig.
quote:Oudblond schreef op 27 februari 2016 @ 20:05:

Moi: toen al oplossingsgericht, ik mag dat wel!

Alles om te lezen

Zelfs het boeken open in mijn laadje op school, laadje een beetje open en dan stiekem lezen

Zoon doet hetzelfde
quote:GrimbleGrumble schreef op 27 februari 2016 @ 20:07:

[...]

En dat arne pootje moet sowieso omhoog. Grappig dat pada-BAM-tiss hier zo onbekend is - met vrienden doe ik hem irl al jaren en ik heb hem oorspronkelijk van een forum waar ik een jaar of tien geleden actief op was.Maak je niet druk, pootje omlaag is geen optie want dan jodel ik het uit. Plus dat de erwten dan niet blijven liggen.
quote:GrimbleGrumble schreef op 27 februari 2016 @ 19:06:

Hier heb je supermarkten, kleine kruidenierszaakjes en de markt. Ik heb een voorkeur voor die laatste, dat is niet alleen boodschappen doen, maar ook naar het theater gaan. Sowieso is overal het aanbod beperkt. Als ik met mijn lijstje van een Allerhanderecept op stap ga weet ik dat ik niet alles ga vinden en creatief zal moeten zijn. Nee, sperziebonen zijn vandaag nergens te krijgen. Andere groene groenten dan? En dan blijkt het met broccoli ook prima te smaken.Niks smaakt prima met broccoli brrrrrrrrr
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Moiren_ schreef op 27 februari 2016 @ 20:08:

[...]

Alles om te lezen

Zelfs het boeken open in mijn laadje op school, laadje een beetje open en dan stiekem lezen

Zoom doet hetzelfde Dat met dat laadje deed ik ook, afgewisseld met haken met mijn handen op schoot! Ik verveelde me dan ook blauw in de lagere school.
quote:hatsetats schreef op 27 februari 2016 @ 20:09:

[...]

Niks smaakt prima met broccoli brrrrrrrrrRustig maar lieverd Voor vanavond is er een verbod op het gebruik van het ' groenemonsterwoord'!
Shit, LV, dat moet flink zeer doen! Ik hoorde je tot hier jodelen. Da's mooi klote.
quote:Oudblond schreef op 27 februari 2016 @ 20:11:

[...]

Rustig maar lieverd Voor vanavond is er een verbod op het gebruik van het ' groenemonsterwoord'!

Jij snapt t!

Hier n soort curry.
Iemand een anti-vervelingstip voor me?
Alles is heerlijk met zwitserse kaasfondue hatsetats. ook broccoli.
quote:Ttass28 schreef op 27 februari 2016 @ 20:34:

Alles is heerlijk met zwitserse kaasfondue hatsetats. ook broccoli. het groenemonsterwoord is verboden vanavond. Ga je mond spoelen met zeep! *en dan mag je een borrel*
quote:Oudblond schreef op 27 februari 2016 @ 20:36:

[...]

het groenemonsterwoord is verboden vanavond. Ga je mond spoelen met zeep! *en dan mag je een borrel*Gedaan
quote:Oudblond schreef op 27 februari 2016 @ 20:33:

Iemand een anti-vervelingstip voor me?Verborgen verleden kijken!
quote:hatsetats schreef op 27 februari 2016 @ 20:46:

[...]

Verborgen verleden kijken!Nah geen optie: schoonvader kijkt sport, man zit pro forma bij hem op de bank een beetje te marktplaatsen en ik zit aan tafel een beetje te niksen omdat ik mijn reader thuis heb laten liggen. En ik dreig heel melig te worden hier
quote:Oudblond schreef op 27 februari 2016 @ 20:48:

[...]

Nah geen optie: schoonvader kijkt sport, man zit pro forma bij hem op de bank een beetje te marktplaatsen en ik zit aan tafel een beetje te niksen omdat ik mijn reader thuis heb laten liggen. En ik dreig heel melig te worden hier stumbleupon.com

[...]

Nah geen optie: schoonvader kijkt sport, man zit pro forma bij hem op de bank een beetje te marktplaatsen en ik zit aan tafel een beetje te niksen omdat ik mijn reader thuis heb laten liggen. En ik dreig heel melig te worden hier Wordfeuten?

[...]

Nah geen optie: schoonvader kijkt sport, man zit pro forma bij hem op de bank een beetje te marktplaatsen en ik zit aan tafel een beetje te niksen omdat ik mijn reader thuis heb laten liggen. En ik dreig heel melig te worden hier Met z'n allen kaarten of een bordspel. Hebben wij ook gedaan van de week hier op vakantie met nog een andere stel erg leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven