Wakker (2016.001)

02-01-2016 12:25 1534 berichten

Zolang je gezellig doet mag je binnenvallen bij dit niet-groepje.

Op naar topic 2016.999
Alle reacties Link kopieren
quote:prada schreef op 24 februari 2016 @ 22:46:

MV ben je al een beetje opgeknapt? Nee nog helemaal niets. Dus vandaag of morgenochtend de huisarts weer bellen. Ik heb nog 1 pil antibioticum die ik om half 5 moet slikken. Die diarreeremmers doen al helemaal niets. Ben het na 9 dagen echt zat. Enige waar ik tegen kan is de kippenbouillon, die smaakt me heerlijk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Jeetje wat kl*te zeg. Al zo lang ziek.

En die ab zou toch echt allang gewerkt moeten hebben zou je denken.

Ik zou inderdaad snel de huisarts weer gaan bellen want dit schiet niet op zo.

(Ik ga btw de eerste tijd alleen dagdiensten draaien.)
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Heftig MV, aan mijn kant van Belgie is het ook schering en inslag. Hoorde dat de dokter overuren maakt haha. Komt ook omdat als je hier ziek bent een briefje van de dokter moet hebben, anders zouden veel mensen niet gaan en thuis gewoon uitzieken.

Ik heb het gelukkig al achter de rug, nooit griep gehad maar ben er toch twee weken beroerd van geweest. Ik las dat je ook zo'n moeite had met je ademhaling, ik dacht echt dat ik stikte. Maart weer naar de longarts, ben benieuwd naar de resultaten deze keer. Hopen op verbetering zit er niet in, als het maar niet achteruit gegaan is.

Goed nieuws gekregen van de garage. Het probleem heeft zich waarschijnlijk zelf opgelost. Ik was zo bang dat hij naar de sloop kon. Morgen nog even een testrit maken met de technieker en hopelijk blijft het zo. Kan ik zondag eindelijk weer naar mijn Dotje sinds 7 weken. Heb haar zo gemist (en de kinderen ook natuurlijk).

Ingelke, wat fijn dat je de eerste tijd alleen dagdiensten hoeft te draaien. Zit je nu wel al helemaal in je moederrol?
Wat is het hier stil

Mylene hoe is het met je?

Ben je weer wat opgeknapt?
quote:Marjo41 schreef op 27 februari 2016 @ 19:43:

Wat is het hier stil

Mylene hoe is het met je?

Ben je weer wat opgeknapt?

Ja ik lijk maar steeds zieker te worden ipv beter. Had gister zo`n duur emmertje met div. fruit bij de supermarkt gehaald. Even snel want staan gaat ook niet. Heel rustig in 2 delen gegeten en alles kwam er meteen aan 2 kanten uit. En vanmiddag even een kopje bouillon beneden gehaald, dat houd ik wel binnen, ben ik uit vermoeidheid 4 uur in slaap gevallen van het weer naar boven lopen. Maandag de dokter maar weer bellen.

Hoe is het bij jou? Jij hebt lekker weekend?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dat klinkt niet best. Goed blijven drinken he.

En maandag meteen terug naar de dokter, dit duurt echt veel te lang.

Wat zal jij je beroerd voelen

Ik heb helaas geen weekend, morgen weer werken.
quote:Marjo41 schreef op 27 februari 2016 @ 23:03:

Dat klinkt niet best. Goed blijven drinken he.

En maandag meteen terug naar de dokter, dit duurt echt veel te lang.

Wat zal jij je beroerd voelen

Ik heb helaas geen weekend, morgen weer werken.

Ja drinken gaat wel, zolang ik kleine slokken neem.Klopt, voel me zo beroerd. Maar ja, even tot maandag wachten.

Gatver dat je geen weekend hebt zeg. Door de weeks is nooit zo lekker als in het weekend vind ik zelf.

Nou wijntje voor jou;

Ik zit aan deze multi fruit, zit vitamine in staat erop

Thnx voor het wijntje.

Zit ook vitamine in, is toch gemaakt van druiven
Beterschap Mv

Hopelijk is het lekker druk op het werk Marjo. Dan gaat de dag zo voorbij!

Tenminste is mijn ervaring.
Vandaag was het ook lekker druk, dus ik hoop morgen ook.

Schiet de dag inderdaad lekker op.

Helaas is het dan half 6 en heb je weinig meer aan je zondag.

Jij lekker aan het genieten van het weekend Anne?
Ja ben vrij dit weekend. Maar genoeg te doen. Allemaal van die nuttige dingen. Weinig leuks.

Maar hé de scheen!
Anne, voor jou verse jus?

Lekker Mv!
Ach nuttige dingen moeten nu eenmaal ook gebeuren.

Ik ben net klaar met stofzuigen, ik kreeg ineens de geest

Zo nog ff de was ophangen en het is weer netjes hier.
quote:Marjo41 schreef op 27 februari 2016 @ 23:51:

Ach nuttige dingen moeten nu eenmaal ook gebeuren.

Ik ben net klaar met stofzuigen, ik kreeg ineens de geest

Zo nog ff de was ophangen en het is weer netjes hier.Oh ik heb ook nog iemand nodig, kan je hier ook niet langskomen? hahahahaha. Kan geen paar stappen lopen, toilet staat naast mijn bed en de katten moeten ook verplicht hier eten op bed Vinden ze niet erg hoor.
Marjo Niet van die rare dingen gaan doen na 23.00 uur op zaterdagavond!!!
quote:Mylene_Valerie schreef op 27 februari 2016 @ 23:55:

[...]

Oh ik heb ook nog iemand nodig, kan je hier ook niet langskomen? hahahahaha. Kan geen paar stappen lopen, toilet staat naast mijn bed en de katten moeten ook verplicht hier eten op bed Vinden ze niet erg hoor.Als ik bij je in de buurt woonde dan kwam ik graag even huishoudelijk bij je doen.
quote:Marjo41 schreef op 28 februari 2016 @ 00:01:

[...]

Als ik bij je in de buurt woonde dan kwam ik graag even huishoudelijk bij je doen.Ah lief
quote:AnneRoos74 schreef op 27 februari 2016 @ 23:57:

Marjo Niet van die rare dingen gaan doen na 23.00 uur op zaterdagavond!!!

Dan kan ik morgenochtend langer in bed blijven liggen.

Ik ben een avondmens, in de ochtend niet vooruit te branden.
quote:Marjo41 schreef op 28 februari 2016 @ 00:02:

[...]

Dan kan ik morgenochtend langer in bed blijven liggen.

Ik ben een avondmens, in de ochtend niet vooruit te branden.Als het bij jullie vriest, dan kan je voordat je naar bed gaat je autoramen krabben
marjo Daar heb je wel gelijk in. Maar zelf stel ik dat dan toch liever uit tot de volgende dag.

Voor straks slaap lekker
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 februari 2016 @ 00:04:

[...]

Als het bij jullie vriest, dan kan je voordat je naar bed gaat je autoramen krabben

Tegen de ochtend vriest het op z'n hardst he.

Ik kan wel vast ontbijten
quote:Marjo41 schreef op 28 februari 2016 @ 00:12:

[...]

Tegen de ochtend vriest het op z'n hardst he.

Ik kan wel vast ontbijten

Kleding voor morgen alvast neerleggen of aandoen

Heb je huisdieren?

Nu alvast je baas bellen dat je morgen een half uurtje later bent omdat de wegen glad zijn
Het avondeten voor morgen alvast maken, lekker na je werk niet meer hoeven te koken!
quote:Mylene_Valerie schreef op 28 februari 2016 @ 00:18:

Het avondeten voor morgen alvast maken, lekker na je werk niet meer hoeven te koken!

Ik ga lekker bij m'n verkering eten, hoef ik zo maar aan te schuiven.

Heb net wel mijn haar alvast gewassen en geföhnd. Scheelt ook alweer een half uur

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven