Uitgerekend eind augustus / begin september 2016
zondag 20 december 2015 om 15:40
| Naam | Kindje | Geboren | Geslacht | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|---|
| Eenhoornn | Derde | 1 augustus 2016 | Jongen! | Eerste dochter, tweede kindje (zoontje) overleden |
| Meme86 | Eerste | 23 augustus 2016 | Meisje! | |
| Suze27 | Eerste | 27 augustus 2016 | Meisje! | |
| Zjuulz84 | Eerste | 27 augustus 2016 | Meisje! | Baby 2 is onderweg! |
| Deadpool | Eerste | 29 augustus 2016 | Meisje! | |
| Cillr | Tweede | 31 augustus 2016 | Meisje! | |
| Thisisit | Eerste | .. augustus 2016 | Baby 2 is onderweg! |
|
| Bubje | Eerste | 6 september 2016 | Meisje! | |
| Fitzgerald | Eerste | 7 september 2016 | Jongen! | |
| Dootje2 | Tweede | Jongen! | ||
| Crazycatlady | Eerste | Jongen! |
Om tabel te bewerken:
Gebruikersnaam: augsept2016
Wachtwoord: augsept2016
anoniem_266587 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 11:45
75.59% gewijzigd
woensdag 24 februari 2016 om 11:52
Ow bub, dat is naar... Gelukkig is het maar een droom.
Onze volgende controle is op 22 maart a.s. en de 20-weken echo is gepland op 8 april a.s.! Altijd fijn zo'n controle vind ik, dan kunnen we ons kindje weer even horen en/of zien!
Ben ook heel benieuwd hoe het straks gaat voelen....
Wij willen het geslacht niet weten.
Onze volgende controle is op 22 maart a.s. en de 20-weken echo is gepland op 8 april a.s.! Altijd fijn zo'n controle vind ik, dan kunnen we ons kindje weer even horen en/of zien!
Ben ook heel benieuwd hoe het straks gaat voelen....
Wij willen het geslacht niet weten.
Alles komt goed, het kan alleen even duren
woensdag 24 februari 2016 om 22:38
Wij willen het ook weten dus heb 25 maart een pret echo.
Rare dromen...check!
Verder groei ik nu ineens echt als kool zeg! Elke ochtend schrik ik weer van mijn spiegelbeeld. Ben nu 14+3 en er is geen ontkennen meer aan. Ook doet mijn buik steeds menstruatiekrampachtigzeer wat ook logisch is aangezien de boel oprekt.
Rare dromen...check!
Verder groei ik nu ineens echt als kool zeg! Elke ochtend schrik ik weer van mijn spiegelbeeld. Ben nu 14+3 en er is geen ontkennen meer aan. Ook doet mijn buik steeds menstruatiekrampachtigzeer wat ook logisch is aangezien de boel oprekt.
donderdag 25 februari 2016 om 10:01
donderdag 25 februari 2016 om 10:52
Bij mij ga je het ook wel zien. Ik heb 1 positiebroek gehaald (H&M) en twee panty's. Ga binnenkort nog 1 broek aanschaffen en dat moet dan voldoende zijn. zonde om veel nieuw te halen voor die paar maanden.
Mijn normale broeken zitten echt niet meer lekker, maar ik draag ook alleen maar strakke skinnys.
Ik ga niet naar de 9 maandenbeurs, niks voor mij. Te druk, te schreeuwerig, te veel. Ik raak dan compleet overprikkeld haha.
Wij willen het geslacht wel vertellen hoor! ik ben ook al een lijstje op lijstje.nl aan het maken met cadeau ideeën. Ik hou namelijk niet van Disney, schreeuwerige prints enz. Ook qua speelgoed ben ik wat kieskeurig (zo verkies ik houten en stoffen speelgoed boven plastic) Dus ik ben al lekker controle freakerig bezig en geef aan iedereen die een cadeau wil kopen de link van ons lijstje! De link komt ook op het geboortekaartje. Misschien een tip
Mijn normale broeken zitten echt niet meer lekker, maar ik draag ook alleen maar strakke skinnys.
Ik ga niet naar de 9 maandenbeurs, niks voor mij. Te druk, te schreeuwerig, te veel. Ik raak dan compleet overprikkeld haha.
Wij willen het geslacht wel vertellen hoor! ik ben ook al een lijstje op lijstje.nl aan het maken met cadeau ideeën. Ik hou namelijk niet van Disney, schreeuwerige prints enz. Ook qua speelgoed ben ik wat kieskeurig (zo verkies ik houten en stoffen speelgoed boven plastic) Dus ik ben al lekker controle freakerig bezig en geef aan iedereen die een cadeau wil kopen de link van ons lijstje! De link komt ook op het geboortekaartje. Misschien een tip
donderdag 25 februari 2016 om 11:42
Wij twijfelen een beetje. Ik hou ook helemaal niet van druktes, maar volgens mij lijkt mijn man het wel wat (gek genoeg). Dus wij twijfelen nog...
Ik draag normaal wel skinnybroeken, maar die zitten nog goed. Ik vind het trouwens heerlijk dat ik van de zomer gewoon alleen een jurkje aan hoef (als het goed weer is natuurlijk), geen gedoe met al die zwangerschapskleding.
Ik draag normaal wel skinnybroeken, maar die zitten nog goed. Ik vind het trouwens heerlijk dat ik van de zomer gewoon alleen een jurkje aan hoef (als het goed weer is natuurlijk), geen gedoe met al die zwangerschapskleding.
donderdag 25 februari 2016 om 16:54
Poeh, elke middag rond deze tijd overvalt me zo'n overvol gevoel. Alsof ik net de halve voorraadkast aan snoepgoed heb weggewerkt, terwijl ik in feite met de lunch als laatst gegeten heb (2 broodjes).
Ik heb ondertussen al zo lang geen avondeten op hierdoor... Ik mis het echt om zin te hebben in m'n diner.
Zijn er meer die dat hebben?
Ik heb ondertussen al zo lang geen avondeten op hierdoor... Ik mis het echt om zin te hebben in m'n diner.
Zijn er meer die dat hebben?
donderdag 25 februari 2016 om 17:01
Wat grappig dat je man wel wil Bubje! Misschien toch maar gaan dan..
Ik herken je gevoel hoor! Ik heb eigenlijk helemaal geen trek meer. Maar ik eet gewoon, en dan smaakt het wel lekker!
Ik heb dit overvolle gevoel vooral na het avondeten. Ik word er beroerd van en soms zit ik 's ochtends nog steeds vol. Ik probeer nu na het eten een rondje te wandelen om het een beetje te laten zakken. Het kan zo hoog zitten he? Blegh.
Probeer in ieder geval genoeg groente en fruit binnen te krijgen...
Ik herken je gevoel hoor! Ik heb eigenlijk helemaal geen trek meer. Maar ik eet gewoon, en dan smaakt het wel lekker!
Ik heb dit overvolle gevoel vooral na het avondeten. Ik word er beroerd van en soms zit ik 's ochtends nog steeds vol. Ik probeer nu na het eten een rondje te wandelen om het een beetje te laten zakken. Het kan zo hoog zitten he? Blegh.
Probeer in ieder geval genoeg groente en fruit binnen te krijgen...
donderdag 25 februari 2016 om 19:42
Herkenbaar Bubje. Ik eet tussen 3 en 4 nog wel m'n fruit, anders word ik sowieso weer kotsmisselijk. Maar ik heb eigenlijk al weken geen zin in avond eten. Ik zorg dat ik m'n groente al rauw verdeeld over de dag heb gegeten. Dus als ik echt geen zin/puf heb om te koken volstaat een brood maaltijd ook. Maar ook als ik wel zin in avondeten heb kan ik echt maar een kinderportie op. Vooral lastig bij de 'verplichte' etentjes buiten de deur.
zondag 28 februari 2016 om 14:10
Gisteren een ongezonde dag gehad en nogal rommelig met eten (rare tijden). Vandaag flink last van! Weer overgeven en misselijk. Bah! Vandaag compenseren met groente en fruit. Wijze les!
Morgen alweer 14 weken.. Begin steeds meer te geloven dat er echt een kindje komt.. Haha
Hoe is het verder met jullie?
Morgen alweer 14 weken.. Begin steeds meer te geloven dat er echt een kindje komt.. Haha
Hoe is het verder met jullie?
maandag 29 februari 2016 om 16:57
Ik heb een paar moeilijke dagen achter de rug. Helaas blijft de erge vermoeidheid en het max 4 uur slapen en de misselijkheid aanhouden, ondanks dat ik al bijna 14 weken ben.
M'n privéleven staat al tijden op een erg laag pitje en krijg veel hulp uit de omgeving. Vandaag zei m'n collega, wellicht is fulltime werken voor nu wel gewoon even te veel. En ook al dat ik het ergens wel weet dat het niet zo is, voelt het als een soort falen om minder te gaan werken. Morgen dus een gesprekje met m'n manager en waarschijnlijk later in de week met de bedrijfsarts. Heb ik vandaag ook nog een verschrikkelijke emo dag, dus voor nu even niet leuk
Eind van de week zal het best weer beter gaan!
M'n privéleven staat al tijden op een erg laag pitje en krijg veel hulp uit de omgeving. Vandaag zei m'n collega, wellicht is fulltime werken voor nu wel gewoon even te veel. En ook al dat ik het ergens wel weet dat het niet zo is, voelt het als een soort falen om minder te gaan werken. Morgen dus een gesprekje met m'n manager en waarschijnlijk later in de week met de bedrijfsarts. Heb ik vandaag ook nog een verschrikkelijke emo dag, dus voor nu even niet leuk
Eind van de week zal het best weer beter gaan!
maandag 29 februari 2016 om 19:15
Dankje Zjuulz!
Soms herken ik mij zelf amper terug, zo kan ik nu soms twijfelen en emotioneel worden om
Dit soort dingen. Had ik 4 maanden geleden nog helemaal geen last van haha.
Net ook weer een tijd met m'n man gesproken en ik weet dat ze allemaal gelijk hebben. Ik kan me er iets in berusten.
Maar ook nog wel leuk nieuws, 11 april de 20 weken echo!
dus voor de tabel, 11 april 20 wkn echo en m'n UD is nu 30 augustus
Soms herken ik mij zelf amper terug, zo kan ik nu soms twijfelen en emotioneel worden om
Dit soort dingen. Had ik 4 maanden geleden nog helemaal geen last van haha.
Net ook weer een tijd met m'n man gesproken en ik weet dat ze allemaal gelijk hebben. Ik kan me er iets in berusten.
Maar ook nog wel leuk nieuws, 11 april de 20 weken echo!
dus voor de tabel, 11 april 20 wkn echo en m'n UD is nu 30 augustus
maandag 29 februari 2016 om 19:56
Sorry dat ik laatste tijd zo stil ben, zat midden in verhuizing. Nu lekker rustig aan een warm huisje creëren... Heb afgelopen donderdag het hartje mogen horen, blijft altijd bijzonder. Aankomende woensdag ga ik bij jan de koning in Ochten een uitgebreide echo laten doen, en dan gaan we gelijk ook horen of we een jongen of meisje krijgen. Ik ben erg nerveus ervoor, wil ergens zo graag een meisje haha.. Toch vind ik voor me vriend een jongen weer leuker.. Maja maakt uiteindelijk natuurlijk ook helemaal niet uit;):)
Ik ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat, en of er nog meer geslachtsbepaling gaat doen binnenkort?
Ik ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat, en of er nog meer geslachtsbepaling gaat doen binnenkort?
maandag 29 februari 2016 om 20:35
Hier morgen al 15 weken! Het wordt steeds echter zo. Heb ook echt al een aardige buik... Vandaag vroeg iemand voor het eerst of ik zwanger ben. Zag al wel vaak mensen kijken 
Ik heb as woensdag controle bij vk en as zondag 6 maart pretecho / geslachtsbepaling. Ben inmiddels al helemaal gewend aan een jongetje dus als we nog toch ineens horen dat het een meisje is zal ik wel moeten schakelen!
Uitslag combinatie test was 1:1851. Voor degenen die het ook hebben gedaan: hoe was jullie uitslag?
Laatste dagen trouwens wel wat buikpijn, vooral boven in mijn buik. Bang dat dit komt door het vele tillen van mijn dochter komt. Maar als ik daar nu al last van heb...
Ik heb as woensdag controle bij vk en as zondag 6 maart pretecho / geslachtsbepaling. Ben inmiddels al helemaal gewend aan een jongetje dus als we nog toch ineens horen dat het een meisje is zal ik wel moeten schakelen!
Uitslag combinatie test was 1:1851. Voor degenen die het ook hebben gedaan: hoe was jullie uitslag?
Laatste dagen trouwens wel wat buikpijn, vooral boven in mijn buik. Bang dat dit komt door het vele tillen van mijn dochter komt. Maar als ik daar nu al last van heb...