Dingen die je nooit hoeft te kopen

28-02-2016 20:08 74 berichten
Wat zijn bij jullie nou dingen die je nooit hoeft te kopen?

Omdat je het altijd krijgt, van je baas jat of zelf maakt
To trapt af:

Ik hoef dus nooooit douche gel en dat soort producten te kopen. Ik krijg die zo veel van mijn oma en met mijn verjaardag enz!

Plus ik hoef nooit kruiden te kopen (behalve peper) omdat ik zelf een kruidentuintje heb:)
Pindakaas. Maak ik zelf.
Alle reacties Link kopieren
Liefde;-)
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Pennen, maar je hoort het van elke manager bij ons dat ze minstens 60 pennen thuis hebben liggen... je doet ze in je borstzak en dan... tja...
quote:Justmaartje123 schreef op 28 februari 2016 @ 20:10:

Pindakaas. Maak ik zelf.Is dat niet kei veel werk?
Maacki, ik heb een peperplantje gehad van de zomer en die deed het zo goed dat ik nu nog op de ingevroren pepers leef. Ziet er ook leuk uit in je kruidentuintje.quote:Maackii schreef op 28 februari 2016 @ 20:10:

[...]

Is dat niet kei veel werk?Nee, gewoon pinda's in de keukenmachine met arachide olie, zout en eventueel zout/ketjap/sambal.
tandpasta en wasmiddel, mijn schoonmoeder spaart dat met allerlei acties
The best is yet to come
Bioscoopbonnen, VVV bonnen, flessen wijn. Krijgt mijn man op zijn werk.
quote:vandale schreef op 28 februari 2016 @ 20:10:

Liefde;-)

Hahaha goeie!!

En idd hier ook pennen en stanleymessen (werkte in een bouwmarkt..)
quote:Justmaartje123 schreef op 28 februari 2016 @ 20:11:

Maacki, ik heb een peperplantje gehad van de zomer en die deed het zo goed dat ik nu nog op de ingevroren pepers leef. Ziet er ook leuk uit in je kruidentuintje.Jaa maar echt chillipepers of korrels. Ik bedoel korrels. En zo ja: die plant wil ik!!
Benzine! Lease auto dus betaalt de baas. En pennen.
En enveloppen kladblokjes, pennen. Vriend neemt steeds pennen mee van zijn werk hier ligt ondertussen al 100 pennen in huis.
Pennen ... Krijg je altijd wel ergens als reclame

Kladpapier ... Mijn man krijgt ze zowat per blok mee

Decoratiemateriaal ... Mijn schoonmoeder staat hier geregeld met tonnen gerief (dat ik nooit gebruik)

Kalenders ... Altijd wel iemand die ons dat cadeau doet. Dit jaar er 3 hangen.
Auto, benzine, telefoon, computer
Pennen, niet gejat maar gekregen bij beurzen etc.

Paraplu's!
Speelgoed.. pff wat wordt je daarmee overladen.
quote:Bree_van_de_Kamp schreef op 28 februari 2016 @ 20:25:

Pennen, niet gejat maar gekregen bij beurzen etc.

Paraplu's!Paraplu's moet ik dus altijd wel kopen! En dat doe ik ook en toch heb ik er nooit 1 als ik hem nodig heb
Oh ja, paraplu's inderdaad, tientallen
Ik heb de hele herfst en winter nog geen aardappels gekocht, die krijg ik van mijn ouders. Net als uien, jam, ingevroren fruit en groente, walnoten, hazelnoten.
Ik koop nooit maandverband.
Cosmetica (maak ik zelf), kleding behalve broeken(maak ik ook zelf), jam krijd ik van mijn schoonmoeder en babyspulken van vriendinnen.
Shampoo. Een overleden familielid had blijkbaar een e-nor-me voorraad biologische/organische/natuurlijke shampoo. Het familielid is al 3,5 jaar geleden overleden, maar ik heb sindsdien geen shampoo meer gekocht.

Zo ook met handdoeken, die kreeg ik uit mijn ouderlijk huis mee toen ik op kamers ging, vervolgens is mijn oma dat gaan aanvullen en tegenwoordig krijgen we wel eens wat van mijn schoonmoeder. Echter, handdoeken slijten hier amper dus ik denk dat ik de rest van mijn leven geen handdoeken meer hoef te kopen.
quote:willem1959 schreef op 28 februari 2016 @ 20:33:

Ik koop nooit maandverband.Je wast je katoentjes zelf uit.
quote:Moiren_ schreef op 28 februari 2016 @ 20:44:

[...]

Je wast je katoentjes zelf uit.Nee joh, daar heb je nou van die menstruatiecups voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven