Saaie seks

26-02-2016 01:18 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dus ik zit met een probleempje

Ik heb een relatie met een meisje .

ik vind haar super leuk ze is mijn eerste bedpartner en toen we het voor het eerst deden voelde ik amper iets en was het saai 2de en 3de keer juist hetzelvde.

hoe komt dit?

Tips om het leuker te maken?
quote:Amand schreef op 29 februari 2016 @ 00:39:

Een meisje zoeken dat wel van seks houdt, TO. Niet alle meiden denken dat ze met het spreiden van hun benen hun aandeel in de seks vervuld hebben. Er zijn echt ook meiden die zich in willen spannen om het ook voor jou leuk te maken.

Yeah, right, na zelfs DRIE keer van zijn kant is het niet fijn. Zal wel aan het meisje liggen en HELEMAAL niet aan zijn onervarenheid.

Beeuurk.
Tja, ik ben dan weer niet van de generatie die vrouwen beschouwt als prinsesjes wiens grootste opoffering het is, dat ze hun bloempje weggeven
quote:Amand schreef op 29 februari 2016 @ 00:56:

Ik wil niet de brenger van het slechte nieuws zijn hoor, aliva, maar wanneer je als vrouw niets te bieden hebt word je ingeruild. Het aanbod is namelijk te groot om genoegen te hoeven nemen met minder dan wat je wilt.
quote:Amand schreef op 29 februari 2016 @ 01:05:

Ik wil niet de brenger van het slechte nieuws zijn hoor, aliva, maar wanneer je als vrouw niets te bieden hebt word je ingeruild. Het aanbod is namelijk te groot om genoegen te hoeven nemen met minder dan wat je wilt.

Dus jij als man, hoe waardeloos je ook zou seksen, hoeft nooit zonder te zitten want je ruilt de vrouwen zo in.

Yeah right.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik ben wel benieuwd wat TS hierop te zeggen heeft
quote:himalaya schreef op 29 februari 2016 @ 01:40:

[...]

Dus jij als man, hoe waardeloos je ook zou seksen, hoeft nooit zonder te zitten want je ruilt de vrouwen zo in.

Yeah right.De slecht recht-op-en-neer-neukende jongens zijn gelukkig ook gemakkelijk te vervangen 😆
ja als jij sex saai vindt,wat vind zij ervan??

Er zijn veel dingen om uit te proberen hoor,even geen sex maakt hongerig,zelf bevrediging ieder bij zichzelf wel met elkaar,lang voorspel jij likt haar,zij pijpt jou zonder neuken,hand werk jij bij haar zij bij jou,zonder te neuken.

Er zijn veel dingen om het is maar net hoe jullie ermee omgaan.

Ik zou niet te vaak sex willen hebben,gewoon 1 a 2 keer per week is voldoende.

Wees creatief.

Ik ben 56 jaar man ik merk wel dat de spanning er wel wat vanaf gaat.maar ok je weet wel wat je aan elkaar hebt.

Wij doen zo nu en dan ook aan anale sex,ik vind dat geil om te doen,nou wil ik dat ik mag klaar komen in haar mond en dat zij het doorslikt,ik slikt het van haar ook door dus ja,de een zegt gat ver de ander zegt heerlijk.

Bedenk wel iedereen hebt wat hoor voor en tegens,ik spreek uit ervaring.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven