M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

05-09-2007 11:30 5424 berichten
Alle reacties Link kopieren
reactie voor Juultje in de ak.
Hoi,

Ja dat is het eigenlijk wel, de naam is oke. Niet super en dat is jammer natuurlijk. Ik weet zelf eigenlijk niet iets beters. Ik vind wel ***** beter klinken dan ***** eigenlijk. Ook al is het langer. Wat is je achternaam ook al weer, kun je daar niet iets mee voor ****?

Hey is Papsie thuis, lekker!

Goed zeg dat je je lijstje hebt afgewerkt! Ehm wij zitten nog moed te verzamelen om te gaan tandenpoetsen. Ik ben een beetje ana het mailen en dingetjes aan het verkopen via mp. Verder niks. Beetje gespeeld met mijn videocamera en met Mileen . Zo maar even op bezoek ergens (haha) denk ik.
frans3 wijzigde dit bericht op 29-10-2008 10:08
Reden: hoeveel namen kun je er in zetten?
% gewijzigd
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
He, wij zijn ook al een tijdje druk aan het MPen.

Zou je de namen uit je berichtje willen halen Frans?

Fijne dag gewenst!
Sorry!

Fijne dag!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
ik vind de naam duits. En ik heb iets tegen duits....nou ja, ook weer niet heel erg. Maar toen ik de naam las, las ik m duits ipv in het nls. Maar ik vind hem wel passend/

He, maar ik heb dus geen bloemen gewonnen met mijn 2 ideeën??

Ik stem ook om op hyves verder te gaan. Werkt idd perfect, heb m ook met een ander cluppie.

Wij hebben de eichhorn basisset, ikea sets en treintjes etc.

Op de ikea past vrijwel alles. Bij toys r us hebben we voor 9 euro een eichhorn treintje op batterij (aaa) erbij gekocht. Helemaal geweldig vind hij t. Knopje aan en treintje rijdt. Alle overige treintjes/wagons kunenn gewoon achter de rijdende trein koppelen.

Eichhorn is relatief goedkoop. Je hebt ook brio, maar das weer erg duur vind ik.
koffie, zwart graag...
Frans,grijnz. Geeft niets :-)

Sylvester, eindelijk iemand die dat dus ook vind. Je noemt daar dus mijn eigen nummer 1 bezwaar. Anderen hebben het nog niet genoemd maar ik liep daar ook wat tegenaan...

Grin, nee, helaas, geen bloemen voor jouw idee. Manlief zei dat hij het een "sexnaam" vond. Solly (smiley met rode wangen). Of was jij dat niet? Ik zalhet nog even checken...

Ah.... dus IKEA is compatible? Dan eerst maar naar de IKEA. Zien we later wel weer. Weet je waar ik zo naar uitkijk? Pipsie haar 7de verjaardag ofzo. Dan ga ik de meest geavanceerde racebaan kopen die ik kan vinden. Oei oei wat vind ik die dingen gaaf!
whoe ha ha ha. Had r 2 gemaild toch?

1 ervan, tsja, dat zou idd kunnen. whoe ha haha. (gerard joling lach) maar die 2e die ik mailde vind ik ook wel erg goed passen. (al zeg ik t zelf)

heb net ff via werkmail de namen gemaild.

Toen ik zwanger was en vriendinnetje ook, gingen wij met mannen uit eten en liepen langs een speelgoedwinkel. We wisten toen nog niet dat we zonen zouden krijgen.

Mannen liepen al helemaal te fantaseren dat ze zonen zouden krijgen en zo'n racebaan zouden kopen omdat de zonen dat zogenaamd zo leuk zouden vinden ha ha ha.

Herkenbaar pips!
koffie, zwart graag...
Sylvester en Pips zijn aan het mailen onder werktijd...

Pips ontdekt opeens dat de achternaam van Sylvester dezelfde is als vroeger een van haar favoriete meisjesboeken. Grappig!

(hmmm... waarschijnlijk alleen leuk voor mij...)
Focus focus focus focus focus Focus focus focus focus focus Focus focus focus focus focus Focus focus focus focus foFocus focus focus focus focus Focus focus focus focus focus Focus focus focus focus focus Focus focus focus focus focus... op verzekeringen.... juk. Probeer hier niet weer te komen vandaag
Focus focus focus focus focus Focus focus focus focus focus Focus focus focus focus focus Focus focus focus focus foFocus focus focus focus focus Focus focus focus focus focus Focus focus focus focus focus Focus focus focus focus focus... op verzekeringen.... juk. Probeer hier niet weer te komen vandaag
huh?? ken die meisjesboeken niet. Mail maar, ander ben ik te herkenbaar hier.

ik mailen onder werktijd, wat denk je dat de forumtijd hier is ha ha ha
koffie, zwart graag...
Goede naam hoor! Wel een beetje Duits

neehoor prima.

Ik dacht dat ik die bos bloemen wel zou winnen

Hier alles ok, ga zo werken, vriend;ief heeft papadag, maar die ligt nu in de ijskoude zee om even te surfen brrrrr.

Net even bij de kinderboerderij geweest, erg makkelijk en altijd leuk. Nu zit Valentijn even charlie en lola te kijken. Dat is ook mijn favoriet.

Fijne dag allemaal.

Merel
Hmm, ik ben niet zo Duits georienteerd, want had het er niet uitgehaald

hey goed om te weten dat de Ikea treinen bij andere treinen passen.

*zal Pips nog kunnen focussen?*\

Man is ook aan het kwijlen geslagen bij het legovliegtuig/piratenschip/ alle andere grote dngen van lego toen we hoorden dat we een zoontje kregen
*krijgt het al koud bij het idee*
Q, ken je niemand met een eigenbedrijf??? Kun je met hem/haar een keer mee. Als particulier kom je er niet in. Mijn broertje hefet een eigen bedrijf, stratenmaker (hij is erg goed!!!!) en ik ga altijd op zijn pasje, meestal met ons mam, die heeft een pasje van hem. Niet alles bij de groothandel is goedkoper. Sommige dingen zijn er stukken duurder. En je moet goed opletten, in de kleine prijsjes eronder staat het incl BTW. De grote prijs op het kaartje is zonder BTW. Wil mij daar soms ook wel eens in vergissen.

Hier is dat ook hoor, veel wat Yuma krijgt vind papa erg leuk!! (oke mama ook, hihi maar kan mij achter papa verschuilen)

Ja hij krijgt de griepprik ivm problemen aan de luchtwegen. Ik mag hem nu niet omdat ik zw ben. Hij had het erg knap gedaan. Even gehuild, maar was snel weer over!! De knappert.

Brrr Merel, koud!! Maar hij zal wel zo'n pak aan hebben of niet?? Schijnt toch veel in de kou te schelen.

Net de caravan opgehaald, was weg voor een beurt. Kassa erg duur, meer als 500,00 maar goed, kunnen er weer 2 jaar tegen en vind het toch wel belangrijk dat die goed is.

Frans, hihi ja hoop ook voor je dat het gewoon in die volgorde komt!!!
Merel, ik dacht "vroeger" altijd dat als ik ooit een man zou treffen het een watersportminnende man als die van jou zou zijn. En die dan ook ging klussen enzo (dat was ooit mijn referentiekader door de vrienden die ik destijds had). Heb er nu een die beide haat.... Lees dus altijd met een soort van "back to my past jalouzie" de verhalen over jouw vriend! Grappig hoor, hoe levens dan heel anders lopen.

Net weer een netwerkgesprek gehad. Oude klant van 15 jaar terug. Zit nu in een rolstoel maar laat zich nog steeds 3 avonden per week met taxi uit de kroeg naar huis brengen. Ik sta nu bovenop de lijst met freelancers bij hem, YEAH!
Nu verder met ander werk, huis poetsen, juk! Later ga ik gezellie met Pipsie het dorp in :-)
Nou, fijn, Sylvester heeft me aan het twijfelen gekregen..... (over de naam)....
Trouwens... zullen we de namen van babyFrans en babyIndian ook zo democratisch gaan kiezen :-) :-) :-)

Ik stem voor!

ja ja ja ja ja!!!!

Ga ik dan toch die bos bloemen winnen????????????????????

koffie, zwart graag...
ik vind mijn naam nl echt de beste voor jouw bedrijf

koffie, zwart graag...
ow ja, ik had altijd t toekomst beeld een rijke man te trouwen met een hoge functie en zelf soort van huisvrouwtje te gaan spelen.

ehhh....tis niet helemaal uitgekomen geloof ik
koffie, zwart graag...
Ik vind de naam ook erg Duits inderdaad. En mijn hersens gooien de letters door elkaar, waardoor er ineens iets anders staat (met toevoeging van een extra D), en die uitstraling wil je niet hebben denk ik.

Leuke filmpjes gemaakt, Frans?

Mijn man is ook erg racebanenfan, dat hebben we vorig jaar aan onze neefjes gegeven met Sinterklaas, bij gebrek aan zoon hier. Maar wie weet gaat Lynn dat ook wel erg leuk vinden!

Das koud, Merel! Is hij niet bevroren?

Indian, hoe is jou ervaring met de griepprik? Heb je er wat aan? Man overweegt ook om hem aan de huisarts te vragen ivm allergien en bronchitis.

Haha, Syl, zoiets als de directeursvrouw in dat ene topic?

Ik had niet echt een beel geloof ik, ja, dat mijn man donker kort haar zou hebben, das niet echt gelukt (lang blond haar in een staart...)

Ik zit ziek thuis vandaag, even een beetje uitzieken. Hopelijk gaat het vanaf nu beter, heb goed bijgeslapen en het gaat redelijk nu.

Wel super dat we elkaar zo goed advies kunnen vragen over werkzaken, zowel voor Pips als voor mij
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
ow, ik had een heeeeeeel mooi beeld.

Flitsende oogverblindende man. Kort donker haar, donkere ogen, knap, iets groter dan ik, gekleed in de laatste hippe mode etc. lekker kunnen dansen .

Heb een lange slanke man (ook niet verkeerd) kalend was bruin nu richting grijs haar (ook niet slecht hoor), totaal niet modebewust en kleurenblind dus liep in de vreemdste combi's vroeger en geeft nog geen bal om mode.

Nou ja, tis wat anders geworden ha ha ha

Maar goed, ik ben een ster in dagdromen.
koffie, zwart graag...
kwil best een directeursvrouw zijn hoor.
koffie, zwart graag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven