De vijfuurshow met Leo en Poez!
woensdag 29 oktober 2008 om 17:42
quote:Mariannanas schreef op 29 oktober 2008 @ 17:39:
[...]
O. Gut. Tja.
(als ik contractueel vastleg dat Beau van Erven Dorens mijn caravan met mij deelt, dan ga ik zélfs akkoord met een huishoudelijke rubriek.)
Nee nee nee!!! Beau is al voor mij, heeft Leo mij zelf beloofd en dat ik dan een eigen show krijg en zo.
Tssss, beetje onder mijn duiven schieten zeker!
[...]
O. Gut. Tja.
(als ik contractueel vastleg dat Beau van Erven Dorens mijn caravan met mij deelt, dan ga ik zélfs akkoord met een huishoudelijke rubriek.)
Nee nee nee!!! Beau is al voor mij, heeft Leo mij zelf beloofd en dat ik dan een eigen show krijg en zo.
Tssss, beetje onder mijn duiven schieten zeker!
Wees blij!
woensdag 29 oktober 2008 om 17:43
woensdag 29 oktober 2008 om 17:46
woensdag 29 oktober 2008 om 18:12
woensdag 29 oktober 2008 om 18:16
quote:Poezewoes schreef op 29 oktober 2008 @ 18:11:
DR WORDT HIER NIET GERUZIED! ANDERS GAAT HET FEEST NIET DOOR!
Goh Leo, begrijp nu wat je bedoelt......
Rustigaan Poez, kalmte alleen kan je redden.
Wacht, ik krijg voor jou ook een boodschap door: iets met een M ... en ik zie een vrucht met een A, een appel of nee, een ananas. Zegt je dat iets?
DR WORDT HIER NIET GERUZIED! ANDERS GAAT HET FEEST NIET DOOR!
Goh Leo, begrijp nu wat je bedoelt......
Rustigaan Poez, kalmte alleen kan je redden.
Wacht, ik krijg voor jou ook een boodschap door: iets met een M ... en ik zie een vrucht met een A, een appel of nee, een ananas. Zegt je dat iets?
Wees blij!
woensdag 29 oktober 2008 om 18:19
quote:Mariannanas schreef op 29 oktober 2008 @ 18:12:
[...]
Jemig, Hekate, nu sta ik wel even versteld, hoor. Heb je nog meer te vertellen?
*krijgt er helemaal zin an* Ja, die P moet je een beetje in de gaten houden, is een opgewonden standje. Ik zie ook een kleur, ik krijg een B door, bruin? beige? of blauw? Ja, ik zie blauwe letters, maar het is vaag allemaal.
*gaat vermoeid zitten* het valt niet mee om de boodschappen goed op te pikken, ik ga er even uit voor de reclame.
[...]
Jemig, Hekate, nu sta ik wel even versteld, hoor. Heb je nog meer te vertellen?
*krijgt er helemaal zin an* Ja, die P moet je een beetje in de gaten houden, is een opgewonden standje. Ik zie ook een kleur, ik krijg een B door, bruin? beige? of blauw? Ja, ik zie blauwe letters, maar het is vaag allemaal.
*gaat vermoeid zitten* het valt niet mee om de boodschappen goed op te pikken, ik ga er even uit voor de reclame.
Wees blij!
woensdag 29 oktober 2008 om 18:20
quote:mylenevalerie schreef op 29 oktober 2008 @ 17:00:
[...]
Contractueel ben ik al voor 3 dagen geboekt door Leo voor het kookgebeuren maar uiteraard sta ik en Bo Ghi tot jullie beschikking om leuke mini items te maken over (dieren)voeding.Mmm, dan moet je even je contract nakijken. Leo doet maar twee shows per week.....
[...]
Contractueel ben ik al voor 3 dagen geboekt door Leo voor het kookgebeuren maar uiteraard sta ik en Bo Ghi tot jullie beschikking om leuke mini items te maken over (dieren)voeding.Mmm, dan moet je even je contract nakijken. Leo doet maar twee shows per week.....
oh that purrrrrrrrrfect feeling
woensdag 29 oktober 2008 om 18:23
quote:hekate schreef op 29 oktober 2008 @ 18:19:
[...]
*gaat vermoeid zitten* het valt niet mee om de boodschappen goed op te pikken, ik ga er even uit voor de reclame.WAT?!?!?!?!?!?!?!?!!?!? Doet Poezewoes het met mijn Beau???!!??!!!
[...]
*gaat vermoeid zitten* het valt niet mee om de boodschappen goed op te pikken, ik ga er even uit voor de reclame.WAT?!?!?!?!?!?!?!?!!?!? Doet Poezewoes het met mijn Beau???!!??!!!
.
woensdag 29 oktober 2008 om 18:58

woensdag 29 oktober 2008 om 19:04
Wat is dat nou, wil ik de nazorg doen, word ik opgescheept met het dierenitem
Het is goed hoor, ik accepteer de baan. Ben geen dierenfan, maar ook geen hater, dus huichelachtig dierenvoeding aansmeren aan de kijkers moet kunnen. Ik had al verteld dat ik niet zo fotogeniek ben, dan lijken de dieren gelijk een stuk mooier. En dieren is vreselijk in en levert hoge waardiering op, kijk maar naar Loretta Schrijver. (ik solliciteer trouwens niet voor een burnout Leo).
Joehoe! IK WORD HARTSTIKKE POPULAIR!

Het is goed hoor, ik accepteer de baan. Ben geen dierenfan, maar ook geen hater, dus huichelachtig dierenvoeding aansmeren aan de kijkers moet kunnen. Ik had al verteld dat ik niet zo fotogeniek ben, dan lijken de dieren gelijk een stuk mooier. En dieren is vreselijk in en levert hoge waardiering op, kijk maar naar Loretta Schrijver. (ik solliciteer trouwens niet voor een burnout Leo).
Joehoe! IK WORD HARTSTIKKE POPULAIR!

woensdag 29 oktober 2008 om 19:04
woensdag 29 oktober 2008 om 19:05