Massageolie keuze
dinsdag 1 maart 2016 om 18:29
Aanstaande donderdag wil ik mijn date verassen met een (erotische)massage.
Ik wil haar masseren op de normale manier en op de ... inwendige manier.
Je kunt blijkbaar normale massageolie niet voor het erotisch gebruik gebruiken.
Wel heb je een aantal massageolieen waarbij het wel mogelijk is. Waaronder Bodygliss. (die ik al gekocht heb)
Omdat ik denk dat Bodygliss niet de perfecte massageolie is, wil ik een andere massageolie erbij kopen.
Eentje die ik kan goed gebruiken voor de normale massage. Eentje die niet ruikt.
Er is echter zoveel keuze aan olieeen, dat ik echt niet weet welke goed is.
Om mijn keuze te beperken wil ik uit deze 2 webwinkels het gaan halen.
Bol. com of drogisterij. net.
https://www.bol.com/nl/l/ ... e/N/12617/filter_Nf/12194+BTWN+2+30/filter_rating/4/rating/4/index.html?limit=19208
http://www.drogisterij.ne ... olie?maxprice=30&rating=1
Is iemand bekend met deze merken?
Deze stonden 'hoog' op de populiariteitlijst.
bedankt grts
- Jacob Hooy Arnica Natuur -
- Kneipp Amandelbloesem
- Asha Body to Body
Enig idee wat ik kan kopen?
-
Ik wil haar masseren op de normale manier en op de ... inwendige manier.
Je kunt blijkbaar normale massageolie niet voor het erotisch gebruik gebruiken.
Wel heb je een aantal massageolieen waarbij het wel mogelijk is. Waaronder Bodygliss. (die ik al gekocht heb)
Omdat ik denk dat Bodygliss niet de perfecte massageolie is, wil ik een andere massageolie erbij kopen.
Eentje die ik kan goed gebruiken voor de normale massage. Eentje die niet ruikt.
Er is echter zoveel keuze aan olieeen, dat ik echt niet weet welke goed is.
Om mijn keuze te beperken wil ik uit deze 2 webwinkels het gaan halen.
Bol. com of drogisterij. net.
https://www.bol.com/nl/l/ ... e/N/12617/filter_Nf/12194+BTWN+2+30/filter_rating/4/rating/4/index.html?limit=19208
http://www.drogisterij.ne ... olie?maxprice=30&rating=1
Is iemand bekend met deze merken?
Deze stonden 'hoog' op de populiariteitlijst.
bedankt grts
- Jacob Hooy Arnica Natuur -
- Kneipp Amandelbloesem
- Asha Body to Body
Enig idee wat ik kan kopen?
-
dinsdag 1 maart 2016 om 19:02
dinsdag 1 maart 2016 om 19:06
dinsdag 1 maart 2016 om 19:15
dinsdag 1 maart 2016 om 19:19
Ik vind bodygliss juist wel prettig voor een massage omdat het niet droog wordt.
Kneipp amandelolie ruikt echt wel. Ik vind het niet lekker ruiken, maar dat is persoonlijk. Als olie is het wel erg prettig, maar geur blijft lang hangen.
Net als bij_zonder zegt, ben ik ook fan van (geurloze) kokosolie.
Kneipp amandelolie ruikt echt wel. Ik vind het niet lekker ruiken, maar dat is persoonlijk. Als olie is het wel erg prettig, maar geur blijft lang hangen.
Net als bij_zonder zegt, ben ik ook fan van (geurloze) kokosolie.
dinsdag 1 maart 2016 om 19:22
quote:c_est_moi schreef op 01 maart 2016 @ 19:15:
Pjur Original is een aanrader! Is veilig als glijmiddel en fijn als massageproduct.
Je kunt niet zomaar babyolie/kokosolie als glijmiddel gebruiken en de producten van Weleda zijn daar ook niet voor bedoeld. Dat is allemaal prima om te masseren maar meer ook niet.Kun je wat vertellen over de bezwaren bij kokosolie? Ik gebruik het namelijk al jaren tot grote tevredenheid en heb geen weet van redenen waarom kokosolie beter niet gebruikt zou kunnen worden.
Pjur Original is een aanrader! Is veilig als glijmiddel en fijn als massageproduct.
Je kunt niet zomaar babyolie/kokosolie als glijmiddel gebruiken en de producten van Weleda zijn daar ook niet voor bedoeld. Dat is allemaal prima om te masseren maar meer ook niet.Kun je wat vertellen over de bezwaren bij kokosolie? Ik gebruik het namelijk al jaren tot grote tevredenheid en heb geen weet van redenen waarom kokosolie beter niet gebruikt zou kunnen worden.
dinsdag 1 maart 2016 om 21:30
quote:Bij_Zonder schreef op 01 maart 2016 @ 19:22:
[...]
Kun je wat vertellen over de bezwaren bij kokosolie? Ik gebruik het namelijk al jaren tot grote tevredenheid en heb geen weet van redenen waarom kokosolie beter niet gebruikt zou kunnen worden.Kokosolie is in principe een heel veilig product. Condooms en toys kunnen echter niet tegen olie, zou het dus niet aanraden als glijmiddel.
[...]
Kun je wat vertellen over de bezwaren bij kokosolie? Ik gebruik het namelijk al jaren tot grote tevredenheid en heb geen weet van redenen waarom kokosolie beter niet gebruikt zou kunnen worden.Kokosolie is in principe een heel veilig product. Condooms en toys kunnen echter niet tegen olie, zou het dus niet aanraden als glijmiddel.
summer is a state of mind
dinsdag 1 maart 2016 om 21:35
quote:c_est_moi schreef op 01 maart 2016 @ 21:30:
[...]
Kokosolie is in principe een heel veilig product. Condooms en toys kunnen echter niet tegen olie, zou het dus niet aanraden als glijmiddel.Ah zo. Condooms zijn bij mij geen issue en toys, ach... ik koop wel nieuwe als het zover mocht komen Bedankt voor de info!
[...]
Kokosolie is in principe een heel veilig product. Condooms en toys kunnen echter niet tegen olie, zou het dus niet aanraden als glijmiddel.Ah zo. Condooms zijn bij mij geen issue en toys, ach... ik koop wel nieuwe als het zover mocht komen Bedankt voor de info!
dinsdag 1 maart 2016 om 21:37
woensdag 2 maart 2016 om 21:56
donderdag 3 maart 2016 om 11:34
Al vaker gezegd maar toch nog maar een keer:
Pjur Original. reukloos, glijd als een malle, masseerd geweldig.
Maareuh...donderdag vandaag;
Wat is het geworden?
En kunnen we morgen een (liefst gedetailleerd!!) verslag krijgen van hoe je verassing of naar ik hoop, verrassing is verlopen?
Have fun vanavond!
Pjur Original. reukloos, glijd als een malle, masseerd geweldig.
Maareuh...donderdag vandaag;
Wat is het geworden?
En kunnen we morgen een (liefst gedetailleerd!!) verslag krijgen van hoe je verassing of naar ik hoop, verrassing is verlopen?
Have fun vanavond!
jouw leven is een keuze