Massageolie keuze

01-03-2016 18:29 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aanstaande donderdag wil ik mijn date verassen met een (erotische)massage.

Ik wil haar masseren op de normale manier en op de ... inwendige manier.

Je kunt blijkbaar normale massageolie niet voor het erotisch gebruik gebruiken.

Wel heb je een aantal massageolieen waarbij het wel mogelijk is. Waaronder Bodygliss. (die ik al gekocht heb)

Omdat ik denk dat Bodygliss niet de perfecte massageolie is, wil ik een andere massageolie erbij kopen.

Eentje die ik kan goed gebruiken voor de normale massage. Eentje die niet ruikt.

Er is echter zoveel keuze aan olieeen, dat ik echt niet weet welke goed is.

Om mijn keuze te beperken wil ik uit deze 2 webwinkels het gaan halen.

Bol. com of drogisterij. net.

https://www.bol.com/nl/l/ ... e/N/12617/filter_Nf/12194+BTWN+2+30/filter_rating/4/rating/4/index.html?limit=19208

http://www.drogisterij.ne ... olie?maxprice=30&rating=1

Is iemand bekend met deze merken?

Deze stonden 'hoog' op de populiariteitlijst.

bedankt grts

- Jacob Hooy Arnica Natuur -

- Kneipp Amandelbloesem

- Asha Body to Body

Enig idee wat ik kan kopen?

-
Goh Simon... Dit is juist het moment om pluspunten te scoren! Als je haar nu eens fijn gaat masseren zonder seksuele bijbedoeling. Gewoon, omdat het lekker is voor haar.
Eros is een prima massage / glijmiddel. Reukloos en smaakloos. Lekker hoor, een aanrader.
Niets is zeker! En zelfs dat niet.
quote:lilalinda schreef op 03 maart 2016 @ 13:28:

[...]

en dan vervalt de hele massage? geen seks = geen massage?

flauw

Misschien wenst mevrouw wel geen polonaise aan d'r lichaam gedurende de menstruatie... die kans bestaat echt hoor!!!

Dus niet direct vanuit jezelf redeneren en een oordeel klaar hebben.......
jouw leven is een keuze
Nee hoor, zij zei dat zij buikpijn had en nauwelijks uit haar bed kon komen.

Als het goed is, komt zij deze week wel. En ze gaat heus niet weg na de massage

Ben wel een beetje netjes.

Inmiddels Kneipp gekocht (in de aanbieding Etos) en babyolie.
Druivenpit olie staat bij mij met stip op 1!

Hiermee kan je niets gebeuren als vaginaal komt.

Maar er is nog een massage gel, Nuru gel!

Beetje aanmaken met lauw water en gaan met die banaan...damn zo geil om te doen en ontvangen.

Deze gebruiken wij enkel als het de bedoeling is om er een onwijs geil tafereeltje van te maken, de druivenpit olie is er voor de lievere massage.
Ik heb een vraagje over die Pjur, is dat ook veilig bij orale sex? kan het niet vinden nl.

Het wel op siliconenbasis toch?
Bij orale seks heb je toch geen glijmiddel nodig?

Of is je vraag eigenlijk of het schadelijk is als je het inslikt?
Pjur heb je op silliconenbasis en waterbasis, de pjur original op silicinonenbasis smeert beter uit dan de waterbasis. Waterbasis trekt eerder in de huid. Het merk Jo heeft ook hele mooie producten zelfs de waterbasis glijmiddel voelt zijdezacht aan.
quote:Rooss4.0 schreef op 31 oktober 2016 @ 15:50:

Bij orale seks heb je toch geen glijmiddel nodig?

Of is je vraag eigenlijk of het schadelijk is als je het inslikt?Mijn lief trekt me lekker af met glijmiddel en maakt het laatste stukje af met haar mond, vandaar!
quote:Chanelno5 schreef op 31 oktober 2016 @ 20:31:

Pjur heb je op silliconenbasis en waterbasis, de pjur original op silicinonenbasis smeert beter uit dan de waterbasis. Waterbasis trekt eerder in de huid. Het merk Jo heeft ook hele mooie producten zelfs de waterbasis glijmiddel voelt zijdezacht aan.Siliconenbasis is dus niet geschikt voor oraal en waterbasis wel maak ik hier uit op?
quote:kaleballen schreef op 31 oktober 2016 @ 21:36:

[...]

Mijn lief trekt me lekker af met glijmiddel en maakt het laatste stukje af met haar mond, vandaar!

Daarom zeg ik, je vraag is dus eigenlijk of het kwaad kan dat je het inslikt.

Volgens mij kan het allemaal geen kwaad als je er geen liters van naar binnen werkt. Misschien moet ze de volgende dag een keertje extra naar de wc
Wij gebruiken altijd pjur. Heerlijk mijn schouders en rug laten masseren. Dan komen mijn billen erbij, en zonder problemen kan hij doorgaan naar mijn kutje. Pjur plakt ook niet
Xman the best there is...voor massage, glijmiddel, kan geen kwaad als je het in je mond krijgt. Lichaam glimt mooi en is heerlijk glad.
Respect en respect.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven