Wat te doen?

02-03-2016 19:20 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net 6 dagen een Dolce Gusto koffie apparaat. Nu net zag ik ineens 2 hele lelijke krassen aan de linker onderkant. Daarnaast is de linkerkant er een beetje uit en past niet meer in het middengedeelte. De krassen zijn er ook echt in gekerft. Ik snap er niets van!! Nu ga ik natuurlijk twijfelen of ze er al zaten, maar volgens mij echt niet! Dat zou me sowieso zijn opgevallen. Ik heb hem in iedergeval niet aangeraakt of laten vallen.

Nu woon ik met een huisgenote en is wel veel bezig in de keuken, maar volgens haar heeft zij er natuurlijk niets mee te maken. Niet laten vallen of iets anders. Ik vind dit vreemd want het het kan toch niet spontaan zijn ontstaan? D

Het lijkt ook niet echt op dat hij is gevallen, je zou dan eerder denken aan een deuk en dan met name aan de bovenkant. Maar deze krassen zitten aan de onderkant. Ik snap er niets van. De krassen zijn echt niet te missen.

Nu heb ik wehkamp gebeld en zij hebben mijn klacht aangenomen en vrijdag wordt hij opgehaald om te kijken of de klacht gegrond is of niet. Maar zoals hij er uit ziet schat ik dat hij ongegrond wordt verklaard :(

Nu mijn vraag: stel, de klacht wordt ongegrond verklaard. Wat zouden jullie doen met mijn huisgenote? Ik heb borg van haar gekregen en zou dus zo van haar geld een nieuwe kunnen kopen, maar dit bepaald ook de sfeer en stel nou dat ze het echt niet heeft veroorzaakt. Ik kan natuurlijk niets bewijzen. Dat maakt de situatie heel lastig.
Je kunt niets bewijzen dus ook niet maar zo de borg inhouden.
quote:gizzmo-returns schreef op 02 maart 2016 @ 19:25:

Je kunt niets bewijzen dus ook niet maar zo de borg inhouden.+1

Je kunt niets bewijzen dus ook niet maar zo de borg inhouden.+2
Gebruikt zij m ook? Zo ja, dan verlies delen. Borg inhouden kun je niet maken.

Je kunt niets bewijzen dus ook niet maar zo de borg inhouden.+3

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven