Entertainment alle pijlers

'Help, mijn man is klusser'

18-02-2016 19:58 2867 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw seizoen 'Help, mijn man is klusser'. Wie Sjont er mee?

Ik vind hier dingen van.
quote:IBIopviva schreef op 03 maart 2016 @ 21:17:

[...]

Ik schrik hier ook enorm van. Denk dat er later ook nog wel echt problemen van zijn gekomen. Ik vraag me ook af of er wel voldoende besproken is wat de diagnose precies betekend en hoe ze er het beste mee om kunnen gaan.

Mijn vriend heeft Pdd-nos. Ik zou hem dit echt nooit aan doen.

Dat irriteert me ook zo aan haar. Dit moet je niet willen.

Zij is duidelijk overspannen, daar moet ze echt hulp voor hebben. Maar niet van een programma als 'Help, mijn man is klusser.'
quote:cijfernerd schreef op 03 maart 2016 @ 21:15:

21.15 en ik heb nog geen klusser aan het werk gezien .

Het is alleen maar
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:IBIopviva schreef op 03 maart 2016 @ 21:17:

[...]

Ik schrik hier ook enorm van. Denk dat er later ook nog wel echt problemen van zijn gekomen. Ik vraag me ook af of er wel voldoende besproken is wat de diagnose precies betekend en hoe ze er het beste mee om kunnen gaan.

Mijn vriend heeft Pdd-nos. Ik zou hem dit echt nooit aan doen.

Zij wist dit nog niet toen die boerderij verbouwd moest worden.

Jij weet de diagnose wel.
quote:cumulus schreef op 03 maart 2016 @ 21:22:

[...]

Jij weet de diagnose wel.Zij wist de diagnose wel voordat ze besloot om aan dit programma mee te doen.
quote:cumulus schreef op 03 maart 2016 @ 21:22:

[...]

Jij weet de diagnose wel.Ik heb het niet over de verbouwing maar over het onverwachts inschakelen van dit programma.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:lila01 schreef op 03 maart 2016 @ 21:20:

[...]

Dat irriteert me ook zo aan haar. Dit moet je niet willen.

Zij is duidelijk overspannen, daar moet ze echt hulp voor hebben. Maar niet van een programma als 'Help, mijn man is klusser.'

Klopt.

Maar die diagnose is er nog niet zo lang. De puinhoop wel.

Een goeie psycho-educatie kan een boel redden. Maar hun persoonlijke omstandigheden heeft wel meer nodig.
Oren dicht allemaal!
quote:IBIopviva schreef op 03 maart 2016 @ 21:24:

[...]

Ik heb het niet over de verbouwing maar over het onverwachts inschakelen van dit programma.Ik vind dat Bouke dat geweldig oppakt!
quote:cumulus schreef op 03 maart 2016 @ 21:26:

[...]

Ik vind dat Bouke dat geweldig oppakt!

Ja, ik ook.

Maar dat zij hun heeft opgegeven, dat snap ik niet...
ik vind het voor beiden heel sneu. hij heeft zijn best gedaan om dat dansen voor haar te organiseren, wat bij haar misschien wel een bepaalde verwachting schept, wat hij in de toekomst niet kan blijven waarmaken.

ik denk dat zij hem er blijvend aan moet herinneren om dit soort uitjes te doen samen. zij moet de kar continue trekken en dat put uit.

ze was de wanhoop nabij.

wel heel mooi geworden, wow daar zou ik ook wel willen vertoeven!
Op die schommelstoelen, kun je leuke standjes doen.
quote:lila01 schreef op 03 maart 2016 @ 21:25:

Oren dicht allemaal!Ik heb muziek aanstaan........................ ik kijk plaatjes
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 03 maart 2016 @ 21:27:

[...]

Ik heb muziek aanstaan........................ ik kijk plaatjes
quote:cijfernerd schreef op 03 maart 2016 @ 21:27:

Op die schommelstoelen, kun je leuke standjes doen. Los van de standjes, zit ik liever met hem dan met haar te schommelen, arme oren.......
quote:cumulus schreef op 03 maart 2016 @ 21:26:

[...]

Ik vind dat Bouke dat geweldig oppakt!Ja op het oog wel. Ik maak me alleen zorgen om wat er echt van binnen bij hem om gaat en wat voor gevolgen dit gaat hebben op de wat langere termijn.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Overigens vind ik dit programma wel leuk om te kijken maar maak ik me wel vaker wat zorgen om hoe het hierna verder gaat met een stel. Ik denk dat het echt veel impact heeft op mensen, met of zonder diagnose.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:Eindeloos schreef op 03 maart 2016 @ 21:29:

[...]

Los van de standjes, zit ik liever met hem dan met haar te schommelen, arme oren.......Ik schommel liever met haar,met de ducttape in de buurt
anoniem_186199 wijzigde dit bericht op 03-03-2016 21:31
Reden: Typ hier de reden van wijziging..
% gewijzigd
Er zal natuurlijk niks wezenlijks veranderen en hij zal gesloten blijven en nog steeds niet tot intimiteit in staat zijn. Zij zal zich eenzaam in de relatie blijven voelen. Want zo gaat dat met een asperger. En zij kiest daarvoor, moet je verder ook niet klagen.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
quote:IBIopviva schreef op 03 maart 2016 @ 21:30:

Overigens vind ik dit programma wel leuk om te kijken maar maak ik me wel vaker wat zorgen om hoe het hierna verder gaat met een stel. Ik denk dat het echt veel impact heeft op mensen, met of zonder diagnose.Ja, die vrouw van vorige week kan toch ook niet meer normaal over straat bijna?
dubbel
quote:lila01 schreef op 03 maart 2016 @ 21:31:

dubbelNee,daar gaat iedereen met een grote boog omheen.
quote:cijfernerd schreef op 03 maart 2016 @ 21:30:

[...]

Ik schommel liever met haar,met de ducttape in de buurt hahahaha, dan zijn ze in ieder geval schommelend onder de pannen.......
Ik vond het een raar programma vanavond. Volgens mij hebben ze moeten praten als Brugman om het nog voor elkaar te krijgen.

We hebben bijna geen geklus gezien. Raar.
Ik vond de reacties over die vrouw van vorige week wel hard. Zij gaf duidelijk aan beschadigd te zijn door haar verleden. Als je nooit erkenning hebt gekregen, nooit echt wordt gezien, dan ga je vanzelf schreeuwen.
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
quote:Cameron10 schreef op 03 maart 2016 @ 21:34:

Ik vond de reacties over die vrouw van vorige week wel hard. Zij gaf duidelijk aan beschadigd te zijn door haar verleden. Als je nooit erkenning hebt gekregen, nooit echt wordt gezien, dan ga je vanzelf schreeuwen.Ik bedoel ook dat mensen soms in bescherming zouden moeten worden genomen. Ze kunnen de gevolgen van zo'n t.v.-programma misschien niet overzien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven