Pluizende handdoeken

03-03-2016 21:11 36 berichten
Hallo viva dames!

Een aantal maanden geleden heb ik nieuwe zwarte handdoeken bij de hema gekocht. Het zijn mooie handdoeken alleen ze pluizen als een gek 😑 telkens zit heel m'n badkamer onder de pluis en als ik me af droog ook!

Gek gek word ik ervan! Heeft iemand een tip waardoor de handdoeken niet meer pluizen? Helaas heb ik geen droger.

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Goed heet wassen
Heb ik ook altijd met nieuwe handdoeken. Na een paar x wassen wordt het minder.

.
quote:pien6 schreef op 03 maart 2016 @ 21:28:

Heb ik ook altijd met nieuwe handdoeken. Na een paar x wassen wordt het minder.

.Ik denk dat ik de handdoeken al wel 10 keer gewassen heb maar het wordt echt niet minder
Vreselijk, mijn Hema handdoeken hebben het een paar jaar gedaan. Mijn hele badkamer was pluis (en na het afdrogen ikzelf ook) en ook op andere plekken in huis vond ik die kleur tussen het stof. Inmiddels een ander huis, maar nog vind ik af en toe wat. Ik zou NOOIT meer Hema handdoeken kopen.
quote:S0LEIL schreef op 03 maart 2016 @ 21:32:

Vreselijk, mijn Hema handdoeken hebben het een paar jaar gedaan. Mijn hele badkamer was pluis (en na het afdrogen ikzelf ook) en ook op andere plekken in huis vond ik die kleur tussen het stof. Inmiddels een ander huis, maar nog vind ik af en toe wat. Ik zou NOOIT meer Hema handdoeken kopen.Wat een drama!!!!! Ik ga echt niet jaren zo zitten, dan gooi ik ze weg
Dat is helaas de nieuwe Hema-kwaliteit. Hema stond vroeger voor goed spul, maar nu allang niet meer.
't Is al met al een heel gedoe
quote:Pingu schreef op 03 maart 2016 @ 21:39:

Dat is helaas de nieuwe Hema-kwaliteit. Hema stond vroeger voor goed spul, maar nu allang niet meer.Dat blijkt inderdaad. Ik dacht dat het wel goede kwaliteit was.. Helaas.. Als ik naar de winkel terug zou gaan, zou ik dan geld terug krijgen?
quote:Pingu schreef op 03 maart 2016 @ 21:39:

Dat is helaas de nieuwe Hema-kwaliteit. Hema stond vroeger voor goed spul, maar nu allang niet meer.Ik kocht de mijne een jaar of 6 geleden, dus toen was het al. Maar ik heb inderdaad oudere die nooit hebben gepluisd.
quote:Queen-D schreef op 03 maart 2016 @ 21:43:

[...]

Dat blijkt inderdaad. Ik dacht dat het wel goede kwaliteit was.. Helaas.. Als ik naar de winkel terug zou gaan, zou ik dan geld terug krijgen?Ik zou het proberen.
Ik heb ook nieuwe, van die hele dikke, fluffy, maar geen last van pluizen. Alleen in het begin zat het filter van de droger wel vol met die kleur, maar niet in de badkamer ofzo. Misschien dat het toch aan de droger ligt dan?
Ik heb geen droger Bree..
Oeps verkeerd gelezen. Om nou een droger aan te schaffen voor dat gepluis is ook zo wat haha
Ik ook niet, misschien is dat het wel dan

Maar ik wil ook geen droger voor een paar handdoeken, dan koop ik liever elders mijn handdoeken.
Waar zijn dan wel goede kwaliteit handdoeken te koop?
Weggooien. Ik heb dat probleem ooit met een zwart dekbedovertrek gehad en ik werd er gek van.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Queen-D schreef op 03 maart 2016 @ 21:54:

Oeps verkeerd gelezen. Om nou een droger aan te schaffen voor dat gepluis is ook zo wat hahaDat snap ik maar denk dat die droger er wel heel veel los pluis uit haalt al wat met gewoon drogen dus niet eruit gaat. Andere handdoeken dan maar
quote:Queen-D schreef op 03 maart 2016 @ 21:59:

Waar zijn dan wel goede kwaliteit handdoeken te koop?Ik heb hele fijne van de Wibra. Wel even goed voelen, de een is dikker en zachter dan de andere en ze liggen een beetje door elkaar.
Ken je niemand met een droger die ze 3 keer wil wassen en drogen? Zou zonde zijn om ze weg te gooien als het dan is opgelost.
Ik had dat spul allang weggegooid en niet wassen met wasverzachter.
Ik heb laatst (had deze klacht al eerder gelezen) 1 handdoek gekocht als test. Niet de hotelkwaliteit maar de iets mindere.

Ik merk geen verschil met de handdoeken die al jaren naar volle tevredenheid in gebruik zijn. Heb jij de hotelkwaliteit?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Een oude panty meewassen
Hier de blauwe van de HEMA. Al zeker 100 keer gewassen en nog steeds hang ik en de badkamer vol met blauwe pluis. Helaas.
Ik heb fijne van de Makro, moet je dus wel een pasje hebben.. merk Terrington ofzo.

Ik heb wel een droger maar stop daar nooit mn handdoeken in, dan worden ze zo zacht. Ik ben meer van de stugge handdoeken
Ik heb ook nu bijna een jaar nieuwe handdoeken van de Hema en dezelfde klacht.

En helaas...... ik heb wel een droger en daar gaan ze ook in. En ze pluizen nog steeds. Dus dat is niet de oplossing

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven