hij heeft nooit zin
vrijdag 4 maart 2016 om 13:46
Mijn vriend heeft nooit zin in seks. we werken allebei meer dan 40 uur in de week en hebben het best leuk samen maar ons bedleven is totaal niet spannend. ik mag blij zijn als ik 1 keer in de maand seks heb met mijn vriend. ik heb behoefte aan meer en het liefst doe ik het meerdere keren in de week maar hij heeft nooit zin en wil altijd slapen. als we wel seks hebben dan komt hij zo klaar het is altijd wel super fijn maar altijd hetzelfde en zo voorbij. als we klaar zijn met de seks zijn we het erover eens dat het heel fijn was en dat we het echt vaker moeten doen maar wat ik ook probeer hij wil gewoon niet vaker. misschien hebben jullie tips waardoor ik hem snel en vaker in bed krijg.
Liefs onhandie
Liefs onhandie
vrijdag 4 maart 2016 om 13:52
vrijdag 4 maart 2016 om 14:06
vrijdag 4 maart 2016 om 15:57
vrijdag 4 maart 2016 om 15:59
Geen tips. Alles geprobeerd jarenlang en op een gegeven moment was ik het zo ontiegelijk zat. Relatie heeft t niet overleefd. Niet alleen hierdoor maar het heeft zéker een grote rol gespeeld. Wellicht niet wat je wil horen maar jarenlang trekken aan een dood paard kan enorm tegen gaan staan.
Ik voelde me totaal niet gezien en begeerd als seksueel wezen en had op een gegeven moment t gevoel alsof ik alleen maar een huisgenoot had.
Ik voelde me totaal niet gezien en begeerd als seksueel wezen en had op een gegeven moment t gevoel alsof ik alleen maar een huisgenoot had.
vrijdag 4 maart 2016 om 16:01
vrijdag 4 maart 2016 om 16:08
vrijdag 4 maart 2016 om 16:20
vrijdag 4 maart 2016 om 20:06
Mijn vriend is ook vaak moe van zijn werk. Werkt keihard, ook 40u per week.
Soms schiet het er wel eens bij in dat wij een weekje geen sex hebben.
Maar een maand? Dat vind ik toch iets zorgwekkends.
Heb je hier al met hem over gepraat?
Dat ook JIJ behoeftes hebt?
Soms schiet het er wel eens bij in dat wij een weekje geen sex hebben.
Maar een maand? Dat vind ik toch iets zorgwekkends.
Heb je hier al met hem over gepraat?
Dat ook JIJ behoeftes hebt?
Zoals de poes thuis miauwt, miauwt zij nergens.